Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:08

Zeg lieverds,

hoe is het met het gemis? Of met de liefde?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:16

We blijven lekker missen :+ 1 maand achter de rug, nog 3 te gaan. Het gemis wordt niet minder, de tijd gaat niet snel voorbij, het went niet :+ Alles wat mensen zeggen om je op te beuren lijkt tot nu totale bullshit _O-

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:20

Goed! Vandaag hoort mn vriend of zn huis verkocht is en kunnen we echt gaan kijken naar iets voor ons samen. Gisteren een dolce gusto gekocht, ben et echt helemaal verliefd op! Straks naar de ikea want onze keuken is leeg, vriend zn ex krijgt donderdag dr sleutel van dr huis

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:40

Jolandaa schreef:
Goed! Vandaag hoort mn vriend of zn huis verkocht is en kunnen we echt gaan kijken naar iets voor ons samen. Gisteren een dolce gusto gekocht, ben et echt helemaal verliefd op! Straks naar de ikea want onze keuken is leeg, vriend zn ex krijgt donderdag dr sleutel van dr huis

Ik heb ook een dolce gusto. Jomjomjom!

En wat tof! Samen kijken is leeeeuk! Wij zijn nu ook een beetje aan het rondkijken naar een huisje, al zit ik nog tot december aan m'n huurwoning vast, maar die kan ik eventueel onderverhuren.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:03

Ja whebben nu zo'n ronde én er zit een lichtje in!
Helaas is vl werken vandaag dus moet alleen, hij moet de foto's maar keuren haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:47

Wat een leuke vorderingen/verhalen hier weer...

Wij hebben sinds vrijdagavond de sleutel en het hele weekend geklust. Lekker veel gedaan, maar er moet nog veel meer gebeuren. Tijdens het behang eraf scheuren, had ik even niet in de gaten dat het glasvezel behang bleek te zijn... Ik zit nu volledig onder de jeuk uitslag en word er niet goed van!! :=

Verder kunnen wij niet wachten tot we ons 'paleisje' kunnen betrekken.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:08

marleen_88 schreef:
Wat een leuke vorderingen/verhalen hier weer...

Wij hebben sinds vrijdagavond de sleutel en het hele weekend geklust. Lekker veel gedaan, maar er moet nog veel meer gebeuren. Tijdens het behang eraf scheuren, had ik even niet in de gaten dat het glasvezel behang bleek te zijn... Ik zit nu volledig onder de jeuk uitslag en word er niet goed van!! :=

Verder kunnen wij niet wachten tot we ons 'paleisje' kunnen betrekken.

Oh jasses, dat kriebelt echt als een malle!

Wij hebben volgende week donderdag twee bezichtigingen... Spannend! En daar zit dan het huis dat ik echt graag zou willen kopen nog niet bij.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:50

Waaah, vandaag twee bezichtigingen, morgen twee bezichtigingen en vrijdag één. En eigenlijk is het mijn huisje, maar dat hij er binnen de kortste keren bij komt wonen, is ook wel al duidelijk. Dus hoewel ik eigenlijk alleen zou gaan kijken, gaattie mee. En dat betekent dattie binnen twee uur hier is. Zooooo fijn :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:56

Vandaag een half jaar samen met mn mannetje <3 gaan vanavond lekker uit eten en eindelijk naar Michiel de Ruyter :D Die draait al eeuwen dus misschien hebben we de bios wel voor onszelf :D O:)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:41

Mijn lief begon gisteren toch wel heel serieus over samenwonen en wat voor appartement hij dan wil.. En dat als t samenwonen met zn ex niet op een enorm drama was uitgelopen we allang samen zouden wonen!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:17

We zijn sinds zaterdagavond tot vanmorgen eigenlijk continue samen geweest. En man, verliefdheid wordt toch minder na zoveel maanden? Ik krijg nog steeds een halve buikmigratie als hij naar me lacht :o zo puberig... Oh en we hebben een week gepland voor vakantie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:43

Wat een hoop liefde en fijnheid hier! Doubless, hoe trek jij het? Gaat de tijd een beetje snel voor je?

Hier alles nog steeds happy go lucky. Hij heeft gezegd dat hij van me houdt, dat is voor hem echt zo bijzonder. Ben ook echt zo gek op hem, alles is gewoon leuk met hem.

Of we nu op bevrijdingspop Haarlem zijn of in bed een boek liggen te lezen... Alles is makkelijk en gezellig. Hij is nu 2 nachtjes werken en daarna zijn we een heel weekend samen. We gaan wellicht naar zijn moeder voor moederdag dus ik heb een jurkje van mijn moeder geleend. Al mijn jurkjes zijn nogal gewaagd namelijk :')

Ik heb nu al weer zin in het weekend gewoon...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:02

Heerlijk al die verhalen! Ben er even voor gaan zitten. :)
Schiet het al voor jullie op Doubtless?

Wij zijn druk bezig met klussen... Pfffff zijn gesloopt.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:39

Jullie verhalen klinken goed :D

Hier zijn er 5 weken voorbij! Nog +/- 13 te gaan :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:56

Vandaag hebben vriendlief en ik een huis gekocht. Super leuk! Tijd om onze relatie naar een "hoger level" te tillen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:36

Wauw! Gefeliciteerd!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:38

Proficiat!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:51

Nicolien schreef:
Vandaag hebben vriendlief en ik een huis gekocht. Super leuk! Tijd om onze relatie naar een "hoger level" te tillen haha

Gaaf! Gefeliciteerd
Doubtless schreef:
Jullie verhalen klinken goed :D

Hier zijn er 5 weken voorbij! Nog +/- 13 te gaan :')

Oke, toch "alweer" 5 weken om.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:12

Gefeliciteerd Nicolien! Mijn bezichtigingen van vandaag zijn nergens op uit gelopen. Morgen weer twee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:20

Argh, ik moet even mijn verhaal kwijt en misschien hebben jullie tips.

In het kort: J en ik hebben elkaar leren kennen toen zijn relatie op z'n einde liep. Zijn ex heeft 2 fouten gemaakt en dat heeft ervoor gezorgd dat hij de relatie verbrak. Twee maanden later kregen wij iets serieus. Maar nu:

We komen in dezelfde kroeg als zijn ex. Iedereen heeft er een mening over en houdt die ook niet voor zich. Er wordt veel geroddeld en dat is tot daar aan toe, maar ik word er zo meh van dat mensen denken dat ik iets met de breuk te maken heb terwijl zijn ex die 2 fouten heeft gemaakt.

Ik ben neutraal geweest, ik ben aardig geweest en nu ben ik gewoon op het punt gekomen dat ik mensen die me lastig vallen met J's verleden aanspreek op een manier die echt heel naar is. Het kan me inmiddels ook echt niet meer schelen hoe verdrietig z'n ex is. Stom wijf.

Naar een andere kroeg gaan vind ik stom, het is ook mijn stamkroeg met mijn sociale kring. Het loslaten heb ik geprobeerd maar dat lukt niet als je er steeds mee geconfronteerd wordt. Is er echt geen andere manier dan een poedersuiker zijn?

edit: We zijn allemaal tussen de 28 en de 50. Het is om te huilen zo triest, ik zweer het je.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:34

Kort maar zeer krachtig aangeven dat je het er niet over wil hebben & dan gewoon van onderwerp veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 02:36

Ja dat was mijn neutrale manier van aanpakken.

Het allerliefst ga ik gewoon een keertje met mijn longeerzweep in de kroeg zitten maar ja.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:45

Anoniem schreef:
Ja dat was mijn neutrale manier van aanpakken.

Het allerliefst ga ik gewoon een keertje met mijn longeerzweep in de kroeg zitten maar ja.

Dat wil ik zien! :D

Zo balen trouwens! Vriendlief kan niet mee naar de bezichtiging van morgen en dat is nou net het huis waarvan we allebei denken dat het hem wel eens zou gaan kunnen worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:15

Ah oliebol. Moet je het nu filmen/foto's maken?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:31

Anoniem schreef:
Ah oliebol. Moet je het nu filmen/foto's maken?

Foto's staan op Funda. Ik heb een hele lijst van dingen waar ik op moet letten, moet foto's maken als ik ergens over twijfel, enz.

Ik ga vooral 'voelen of het oke is' (klinkt suf, maar gewoon, of het als thuis zou kunnen voelen) en inschatten of de ruimtes groot genoeg en goed onderhouden zijn. De technische oliebol komt daarna wel..