Resistance schreef:Hoi, ik was benieuwd of iemand me hier verder zou kunnen helpen, aangezien dit niet iets is wat denk ik alledaags voor komt.
Sinds een week ofzo, krijg ik de hele tijd "flitsen" van herinneringen die ik helemaal niet heb. Tenminste, het lijkt wel alsof ik ze heb, maar niet in dit leven. Het zijn niet perse beelden ofzo, maar een soort gevoel wat ik krijg. Ik zag het laatst ergens iets, en daar had ik toen een vreemd gevoel van herkenning, en van hoe ik me toen voelde. Alsof er iets terugkomt wat ik was vergeten. Het gebeurt steeds vaker, en ik heb geen idee wat het is.
Het duurt ook maar heel kort, echt niet meer dan 1 seconde. Het is geen déja vu, het is echt iets wat lijkt alsof ik het heb meegemaakt. Ik was daar, en ook al weet ik niet welke plaats het is en wanneer. Er is vaak niet eens een plaats, maar ik herinner het me wel. Het is heel vreemd.
Kan iemand me alsjeblieft verder helpen? Google hielp namelijk niet. Ik heb meer van dit soort dingen, er zijn ook soms bepaalde mensen waarbij iets "anders" is. Ik heb geen idee wat het is, maar het is bij hen allemaal hetzelfde. Ook heb ik mijn Twin Flame gevonden.
Ik zou het niet weten. Misschien heb je een vorige leven gehad. Je moet jezelf door een profecioneel iemand laten hypnotiseren. Als je dan veel meer herinneringen krijgt dan denk ik wel dat je een vorig leven had. Moet je ook aan diegene vertellen waarom je gehypnotiseerd wilt worden