Geesten en paranormale dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 01:11

drawerlover schreef:
Onee ggd die zijn nu op school en ik mag mijn moeder NIKS vertellen. Niet over pleegzorg niets ik moet gewoon zeggen dat alles goed gaat. Blehh. We hadden een brief thuis gestuurd gekregen met een vragenlijst die we moesten invullen van de GGD. Omg dacht ik

TS, bespreek jij dit dan ook via PB. Dit is weer totaal off-topic, dit topic gaat over geesten en paranormale dingen

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 12:25

Wat jammer allemaal zeg.....

Maar ik vraag me serieus af of dit 'sprookje' in real live wel zo verloopt als je hier voorschoteld.

Je zet je (pleeg)ouders wel in een erg slecht daglicht, alsof je telkens vraagt om hulp en hun niks doen, je de mond snoeren en belachelijk maken. Ernstig....
Of is het een rol waar je graag in zit? Hulpeloos slachtoffer op het internet, liefst geen grote consequenties aan wat je allemaal hebt te vertellen maar wel volop aandacht van mensen die je niet kent en niks kunnen doen....

Rowenah

Re: Geesten en paranormale dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 22:07

Ja daar moeten we niet van uit gaan. We reageren op dit verhaal zoals we hem krijgen en of het in het echt anders gaat zullen we nooit weten. Maar dat is bij alle topics. Dus ik zou gewoon reageren op wat je leest.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 22:52

Ik zei het al. Mijn ouders zijn super aardig en helpen me zo veel mogelijk. Maar op dit soort gebieden zijn ze onweer. Dan accepteren ze het niet meer, ze snappen dan niet hoe ik me voel, wat ze moeten doen en dan gaan ze maar bot doen. En dan ga ik weer janken. Alleen op dat ene gebied waar ik het zo nodig heb kunnen ze me niet goed helpen. Ben al blij dat de kindertelefoon zo goed heeft geholpen

Rowenah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 23:03

Een vriend van mij gaat een studie doen voor paranormaal-gevoelige. Ik ben een testobject haha. Maar er zijn dus zelfs opleidingen voor. Houd dit ook in je achterhoofd. Je bent niet alleen! Er zijn er meer met dit soort ervaringen. Bij sommige zal het een psychologische oorzaak hebben maar als daar niks in gevonden kan worden dan zou het kunnen dat je inderdaad paranormaal begaafd bent. Maar ben voorzichtig met deze uitspraak hoor.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 23:04

Dan denk ik het eerste eigenlijk. Nouja daar kom ik pas achter als ik op mezelf woon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 00:13

Hoi, ik was benieuwd of iemand me hier verder zou kunnen helpen, aangezien dit niet iets is wat denk ik alledaags voor komt.

Sinds een week ofzo, krijg ik de hele tijd "flitsen" van herinneringen die ik helemaal niet heb. Tenminste, het lijkt wel alsof ik ze heb, maar niet in dit leven. Het zijn niet perse beelden ofzo, maar een soort gevoel wat ik krijg. Ik zag het laatst ergens iets, en daar had ik toen een vreemd gevoel van herkenning, en van hoe ik me toen voelde. Alsof er iets terugkomt wat ik was vergeten. Het gebeurt steeds vaker, en ik heb geen idee wat het is.

Het duurt ook maar heel kort, echt niet meer dan 1 seconde. Het is geen déja vu, het is echt iets wat lijkt alsof ik het heb meegemaakt. Ik was daar, en ook al weet ik niet welke plaats het is en wanneer. Er is vaak niet eens een plaats, maar ik herinner het me wel. Het is heel vreemd.

Kan iemand me alsjeblieft verder helpen? Google hielp namelijk niet. Ik heb meer van dit soort dingen, er zijn ook soms bepaalde mensen waarbij iets "anders" is. Ik heb geen idee wat het is, maar het is bij hen allemaal hetzelfde. Ook heb ik mijn Twin Flame gevonden.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 00:17

Resistance schreef:
Hoi, ik was benieuwd of iemand me hier verder zou kunnen helpen, aangezien dit niet iets is wat denk ik alledaags voor komt.

Sinds een week ofzo, krijg ik de hele tijd "flitsen" van herinneringen die ik helemaal niet heb. Tenminste, het lijkt wel alsof ik ze heb, maar niet in dit leven. Het zijn niet perse beelden ofzo, maar een soort gevoel wat ik krijg. Ik zag het laatst ergens iets, en daar had ik toen een vreemd gevoel van herkenning, en van hoe ik me toen voelde. Alsof er iets terugkomt wat ik was vergeten. Het gebeurt steeds vaker, en ik heb geen idee wat het is.

Het duurt ook maar heel kort, echt niet meer dan 1 seconde. Het is geen déja vu, het is echt iets wat lijkt alsof ik het heb meegemaakt. Ik was daar, en ook al weet ik niet welke plaats het is en wanneer. Er is vaak niet eens een plaats, maar ik herinner het me wel. Het is heel vreemd.

Kan iemand me alsjeblieft verder helpen? Google hielp namelijk niet. Ik heb meer van dit soort dingen, er zijn ook soms bepaalde mensen waarbij iets "anders" is. Ik heb geen idee wat het is, maar het is bij hen allemaal hetzelfde. Ook heb ik mijn Twin Flame gevonden.

Ik zou het niet weten. Misschien heb je een vorige leven gehad. Je moet jezelf door een profecioneel iemand laten hypnotiseren. Als je dan veel meer herinneringen krijgt dan denk ik wel dat je een vorig leven had. Moet je ook aan diegene vertellen waarom je gehypnotiseerd wilt worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 00:37

Weet je iemand die zoiets doet? Ik zit hier namelijk wel over ma te denken. Ik heb ook een keer een droom gehad die echt heel anders was dan andere dromen, en er gebeuren wel meer "vreemde" dingen. Ik heb ook periodes gehad dat ik aan iets dacht waar ik echt nooit aan denk of iets dat ik vergeten was, en dat er dan een tijd later (soms een dag en soms ook wel 5 minuten) iets gebeurde wat daarmee te maken had.

Kortom, ik loopbal heel erg lang rond met vragen. Dat met die mensen, twin flame, dat wat ik zojuisr beschreef, een droom en nu weer die herinneringen. Ik ben geen zweverig type, maar ik kan het niet langer negeren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 00:59

Resistance schreef:

dit is exact deja vu :P

het kan ook van dromen zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 01:01

Zoals ik al zei, dit is geen déja vu. :) Ik weet heel goed wat een déja vu is, die heb ik ook vaak. Dit is toch echt heel anders.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 01:37

Ach dan weet ik het niet ;) Het klinkt precies als Deja Vu. Ik heb dat vooral met geuren en gevoelens in sommige situaties, dan komt het zo bekend voor terwijl het haast onmogelijk is. Ik zoek er persoonlijk niks achter, gewoon een storing in de hersenen zoals ze het omschrijven.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 07:58

Resistance,
Misschien zijn het beelden uit je vorige leven. Bij sommige mensen schieten de beelden ineens coorbij. Jij voelt dat het echt is maar niet in dit leven. Dus het zou zomaar kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:21

Ik weet het echt niet, het zou kunnen. Het is zo raar, ik herken het. Het is echt gebeurt, want ik herken het gewoon. Ik heb gewoon geen idee waarvan. Het heeft ook niets te maken met dingen die ik in dit leven zie, het is echt iets wat me te binnen schiet wat ik vergeten was.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 09:59

Resistance schreef:
Ik weet het echt niet, het zou kunnen. Het is zo raar, ik herken het. Het is echt gebeurt, want ik herken het gewoon. Ik heb gewoon geen idee waarvan. Het heeft ook niets te maken met dingen die ik in dit leven zie, het is echt iets wat me te binnen schiet wat ik vergeten was.

Ik heb déjà vu maar niet dit. Lijkt me eng om dat te hebben. Je kunt misschien op internet zoeken naar Iemand die mensen hypnotiseerd als baan. Ja internet is niet altijd te vertrouwen maar wie weet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:03

Weet jij iemand die zoiets doet?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 10:05

Resistance schreef:
Weet jij iemand die zoiets doet?

Nee helaas niet. En ik weet niet waar je woont maar als ik er een zou kennen zou het hier in de buurt zijn en de kans is klein dat we bij elkaar in de buurt wonen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:51

Ik geloof wel degelijk in geesten. Kennis van mij heeft met mijn opa gesproken. Net rook ik een sigaretten of sigaar geur en mijn opa rookte het. Heb mijn hart gelucht. Toen voelde ik even een koel briesje langs me gaan. Vind het wel fijn om te weten dat hij bij me is

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 12:22

purny schreef:
Ik geloof wel degelijk in geesten. Kennis van mij heeft met mijn opa gesproken. Net rook ik een sigaretten of sigaar geur en mijn opa rookte het. Heb mijn hart gelucht. Toen voelde ik even een koel briesje langs me gaan. Vind het wel fijn om te weten dat hij bij me is

Haha ik heb zo'n dingen met mijn hond dus. Echt zo fijn Om te weten dat hij er voor je is :)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:22

Melisssx schreef:
Dat is dus gelijk de reden waarom ik het nooit zeg en ik accepteer ook dat mensen dat vinden. Het klinkt ook raar weet ik maar het gaat verder dan alleen mensenkennis. Ik kan het alleen niet uitleggen. Het heeft inderdaad met energie te maken.

Heb precies hetzelfde, ook ik twijfel vaak of het niet gewoon mensenkennis is. Maar hoe jij het omschrijft klopt inderdaad. Ik heb het alleen niet bij iedereen, alsof je er bij sommigen niet ''in'' kan of zo, heb het soms ook met dieren. Het gekke is dat mijn overgroot opa, opa, en mijn moeder dit ook hebben. Weet ook wanneer mensen tegen me liegen etc. Vind het heel raar allemaal, ik noem het maar een sterke intuitie.

Hou me er verder ook niet echt mee bezig, ben dan alleen ietwat nieuwschierig naar dit. Maar van geesten etc, wil ik niets hebben.