Joolien schreef:Is t wel, t is namelijk dezelfde als die 2e foto die jij postte. Lichtinval is anders. Deze kostte €11.000.- overigens, ze moeten mij betalen om dat kreng aan te doen
Hij was inderdaad wel super duur...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
M_D_H schreef:Volgens mij is dat hem ook niet
Hij was wel in Say yes to the dress te zien...
Maar het was zo'n hyperactief meisje die alles mocht van haar ouders (randy, wat mag de jurk kosten. Moeders: the sky is the limit)
Het was ook de duurste jurk en dat meisje had hem gezien en wilde alleen nog maar die jurk
Ik zou ook nog maar een week nodig hebben.
Ik weet het menu al, ik weet dat de mensen niet hoeven te betalen voor de drank op het feest, de hapjes heb ik al, ik weet wie er mogen komen, ik weet de band al, ik weet de ceremoniemeester al (mijn vader), ik weet al op welk lied ik mijn eerste dans wil doen, ik weet dat ik wil dat mijn vader een ander liedje van ons voor ons zingt(dat weet hij nog niet) ik weet wie de bruidsmeisjes worden, ik weet vooral ook al wie de toegang ontzegt gaan worden
![]()
Ik weet dat ik eigenlijk eerst naar de kerk wil en dan pas naar het gemeentehuis... maar of dat kan weet ik niet (ik wil namelijk dat mijn vriend mij voor het eerst ziet als ik binnenkom lopen in de kerk)
Alleen de feest locatie weet ik nog niet...
Oh... en Vriendlief en ik hadden gister een discussie over degenen die de ringen draagt
Ik zei hem dat ik wilde dat onze egeltjes de ringen om hadden met een lintje en mijn Vriendlief keek mij aan met een blik van![]()
![]()
hij was het er niet zo mee eens...
Net als dat ik vind dat mijn paard bij de ons 'gezin' hoort en dus op de bruiloft... Onze egels horen namelijk ook bij ons 'gezin' dus het paard ook
Oke... Ik heb dus echt bijna alles al gepland![]()
Vols mij bedoel je deze?
M_D_H schreef:Kaitlyn schreef:Was dat niet een wit kanten jurk met heel veel zilver erop? Bovenlijf was een kanten korset die half doorzichtig was en heel veel zilver erop?
Kan me die aflevering wel herinneren.
Zoiets ja..
Maar aan de achterkant lang en aan de voorkant kort
Oh my... nu moet ik het weten ook
HorseTimeXL schreef:M_D_H schreef:
Zoiets ja..
Maar aan de achterkant lang en aan de voorkant kort
Oh my... nu moet ik het weten ook
Was dat niet een jurk waarvan er maar 1 was ofzo en die toen nog kort geleden was uitgeleend voor de modeshow en waarvan ze dus niet wisten of ze hem hadden?

HorseTimeXL schreef:haha jaa deze bedoel je zeker: http://www.tlc.com/tv-shows/say-yes-to- ... o-list.htm
ja op tv zag die er zo mooi uit!

Kaitlyn schreef:Hmm dan heb ik toch een andere in mijn hoofd..
Was ook een keer een meisje (Italiaans? type) die wilde een Pnina Tornai met heel veel zilver. Van mams mocht ze alles maar paps vond die toch te duur. Heel drama toen nog.
Die jurk die al eerder hier geweest is zie ik op internet door verscheidene mensen gepast worden dus zij was iig niet de eerste die 'm paste.
Om mij in die jurk te krijgen moeten ze geld toegeven.

M_D_H schreef:Ik zet gewoon mijn grote puppyogen op en vertel papa dat hij mij toch gelukkig zou willen zien
Werkt meestal... niet altijd... maar meestal wel
Maar voor het geval het niet werkt leg ik al een jaartje elke maand een beetje geld opzij voor een trouwjurk
Ik wil wel de jurk waar ik verliefd op wordt...
En meestal heb ik een dure smaak
M_D_H schreef:HorseTimeXL schreef:haha jaa deze bedoel je zeker: http://www.tlc.com/tv-shows/say-yes-to- ... o-list.htm
ja op tv zag die er zo mooi uit!
Ja die ja...
Vind hem toch op de foto onwijs tegen vallen in vergelijking met wat ik net weer op YouTube zag
M_D_H schreef:Kaitlyn schreef:Hmm dan heb ik toch een andere in mijn hoofd..
Was ook een keer een meisje (Italiaans? type) die wilde een Pnina Tornai met heel veel zilver. Van mams mocht ze alles maar paps vond die toch te duur. Heel drama toen nog.
Die jurk die al eerder hier geweest is zie ik op internet door verscheidene mensen gepast worden dus zij was iig niet de eerste die 'm paste.
Om mij in die jurk te krijgen moeten ze geld toegeven.
Oh dat weet ik toen nog wel ja...
Verschrikkelijk drama...
Meisje is toen boos de winkel uit gelopen en niet meer terug gekomen

Niemand die op de jurk kan staan en ook geen kans dat je een dusdanig strakke jurk hebt dat je niet goed los kan gaan.