Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:27

Joolien schreef:
Is t wel, t is namelijk dezelfde als die 2e foto die jij postte. Lichtinval is anders. Deze kostte €11.000.- overigens, ze moeten mij betalen om dat kreng aan te doen :')

Hij was inderdaad wel super duur...

Kaitlyn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:31

Was dat niet een wit kanten jurk met heel veel zilver erop? Bovenlijf was een kanten korset die half doorzichtig was en heel veel zilver erop?

Kan me die aflevering wel herinneren. :j

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:39

:') MDH dat is wel heel uitgedacht, nu heb je mij ook aan het denken gezet _O-

Ik weet in ieder geval 1 ding zeker, ik ga geen jaarsalaris uitgeven aan een bruiloft. Ik vind €1800 voor een jurk veel te duur :o en 4000 voor de band zie ik ook niet zitten :+ Ik geef het dan liever uit aan de huwelijksreis :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:41

M_D_H schreef:
Volgens mij is dat hem ook niet :n

Hij was wel in Say yes to the dress te zien...
Maar het was zo'n hyperactief meisje die alles mocht van haar ouders (randy, wat mag de jurk kosten. Moeders: the sky is the limit)

Het was ook de duurste jurk en dat meisje had hem gezien en wilde alleen nog maar die jurk :oo

Ik zou ook nog maar een week nodig hebben.
Ik weet het menu al, ik weet dat de mensen niet hoeven te betalen voor de drank op het feest, de hapjes heb ik al, ik weet wie er mogen komen, ik weet de band al, ik weet de ceremoniemeester al (mijn vader), ik weet al op welk lied ik mijn eerste dans wil doen, ik weet dat ik wil dat mijn vader een ander liedje van ons voor ons zingt :') (dat weet hij nog niet) ik weet wie de bruidsmeisjes worden, ik weet vooral ook al wie de toegang ontzegt gaan worden >;)
Ik weet dat ik eigenlijk eerst naar de kerk wil en dan pas naar het gemeentehuis... maar of dat kan weet ik niet (ik wil namelijk dat mijn vriend mij voor het eerst ziet als ik binnenkom lopen in de kerk :+)
Alleen de feest locatie weet ik nog niet...

Oh... en Vriendlief en ik hadden gister een discussie over degenen die de ringen draagt :+
Ik zei hem dat ik wilde dat onze egeltjes de ringen om hadden met een lintje en mijn Vriendlief keek mij aan met een blik van >;) :roll:

:') hij was het er niet zo mee eens...
Net als dat ik vind dat mijn paard bij de ons 'gezin' hoort en dus op de bruiloft... Onze egels horen namelijk ook bij ons 'gezin' dus het paard ook :))

Oke... Ik heb dus echt bijna alles al gepland :') :+

Ik weet welke je bedoelt, ik ga ff szoeken :P Vols mij bedoel je deze?
Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:17

als ik het geld had, zou ik serieus naar die Kleinfield gaan haha. Alleen al om Randy te ontmoeten, wat een geweldige vent is dat zeg haha. Ik vind die Pnina Tornai jurken ook echt geweldig. Ik wilde eerst echt zo'n pof jurk maar ik ben vrij lang dus misschien staat zo'n jurk die los om mijn lijf valt ook juist wel mooi. Moet wel eerst een man vinden hoor, maar dromen mag altijd :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:19

Kaitlyn schreef:
Was dat niet een wit kanten jurk met heel veel zilver erop? Bovenlijf was een kanten korset die half doorzichtig was en heel veel zilver erop?

Zoiets ja..
Maar aan de achterkant lang en aan de voorkant kort :')
Oh my... nu moet ik het weten ook :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:19

Ik ga op haar website zoeken. _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:25

M_D_H schreef:
Kaitlyn schreef:

Zoiets ja..

Was dat niet een jurk waarvan er maar 1 was ofzo en die toen nog kort geleden was uitgeleend voor de modeshow en waarvan ze dus niet wisten of ze hem hadden?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:26

Ik kan m niet vinden. _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:31

HorseTimeXL schreef:
M_D_H schreef:

Zoiets ja..

Was dat niet een jurk waarvan er maar 1 was ofzo en die toen nog kort geleden was uitgeleend voor de modeshow en waarvan ze dus niet wisten of ze hem hadden?

Ja JA JAAAAA...

En die jurk lag uiteindelijk op de stapel voor jurken om terug naar het atelier te gaan :')
Dat weet ik nog goed...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:32

Kaitlyn schreef:
Ik kan m niet vinden. _O-

Ik ga op YouTube kijken naar de bewuste aflevering :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:36

oo die, jaa nu heb ik ook een goed beeld ja. ja vond hem ook zoo gaaf! zal eens kijken of ik em kan vinden!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:36

Afbeelding

Is dit de achterkant?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:37

Gevonden...
Het was wel die grijs/zilvere jurk die jullie al gespot hadden...
Maar in de serie oogt hij gewoon veel mooier als op dat plaatje :')

Hij koste 34.000 euro :oo.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:38

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:39

M_D_H schreef:
Gevonden...
Het was wel die grijs/zilvere jurk die jullie al gespot hadden...
Maar in de serie oogt hij gewoon veel mooier als op dat plaatje :')

Hij koste 34.000 euro :oo.

Dollar denk ik?
Is dus al minder dan euro, maar nog steeds belachelijk duur hoor haha!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:41

HorseTimeXL schreef:
haha jaa deze bedoel je zeker: http://www.tlc.com/tv-shows/say-yes-to- ... o-list.htm

ja op tv zag die er zo mooi uit!

Ja die ja...
Vind hem toch op de foto onwijs tegen vallen in vergelijking met wat ik net weer op YouTube zag :(

Euhm... dollar ja :')
In euro absoluut goedkoper...
Maar nog steeds onwijs veel geld :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:43

Hmm dan heb ik toch een andere in mijn hoofd..

Was ook een keer een meisje (Italiaans? type) die wilde een Pnina Tornai met heel veel zilver. Van mams mocht ze alles maar paps vond die toch te duur. Heel drama toen nog.

Die jurk die al eerder hier geweest is zie ik op internet door verscheidene mensen gepast worden dus zij was iig niet de eerste die 'm paste. :D

Om mij in die jurk te krijgen moeten ze geld toegeven. _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:46

Kaitlyn schreef:

Was ook een keer een meisje (Italiaans? type) die wilde een Pnina Tornai met heel veel zilver. Van mams mocht ze alles maar paps vond die toch te duur. Heel drama toen nog.

Die jurk die al eerder hier geweest is zie ik op internet door verscheidene mensen gepast worden dus zij was iig niet de eerste die 'm paste. :D

Oh dat weet ik toen nog wel ja...
Verschrikkelijk drama...
Meisje is toen boos de winkel uit gelopen en niet meer terug gekomen :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:47

jaa sommige geven daar een geld uit haha. Ik weet wel dat ik niet zou willen bezuinigen op mn trouwjurk. Ik wil er niet belachelijk veel geld aan kwijt, maar ga niet naar het goedkoopste van het goedkoopste kijken. Mn ouders zeiden altijd dat zij een deel mee zouden betalen. Weet niet of dat tegen die tijd nog steeds zo is, maar goed :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:49

Ik zet gewoon mijn grote puppyogen op en vertel papa dat hij mij toch gelukkig zou willen zien :')
Werkt meestal... niet altijd... maar meestal wel :')
Maar voor het geval het niet werkt leg ik al een jaartje elke maand een beetje geld opzij voor een trouwjurk :))
Ik wil wel de jurk waar ik verliefd op wordt...
En meestal heb ik een dure smaak :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:56

M_D_H schreef:
Ik zet gewoon mijn grote puppyogen op en vertel papa dat hij mij toch gelukkig zou willen zien :')
Werkt meestal... niet altijd... maar meestal wel :')
Maar voor het geval het niet werkt leg ik al een jaartje elke maand een beetje geld opzij voor een trouwjurk :))
Ik wil wel de jurk waar ik verliefd op wordt...
En meestal heb ik een dure smaak :+

Jup herken het helemaal. Laats ook, ik moest een nieuwe laptop en had mn zinnen gezet op een macbook ook ivm fotografie enz. maar ik had 200 euro dat ik tekort kwam. Maar als ik eenmaal ergens mijn zinnen op zet, dan wil ik het ook echt en mn vader is daar het gevoeligst voor haha. Ik vraag ook altijd eerst mn vader :')

Maartje_M
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:56

Ik heb mijn jurk gekregen van mijn ouders. Ik wilde helemaal geen trouwjurk en was meer voor de lol gaan passen (dan heb ik ze in ieder geval een keer aangehad) en toen werd ik dus verliefd op een jurk :') Mijn moeder riep meteen: die krijg je dan van ons!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:58

M_D_H schreef:
HorseTimeXL schreef:
haha jaa deze bedoel je zeker: http://www.tlc.com/tv-shows/say-yes-to- ... o-list.htm

ja op tv zag die er zo mooi uit!

Ja die ja...
Vind hem toch op de foto onwijs tegen vallen in vergelijking met wat ik net weer op YouTube zag :(

Vind 'm op het filmpje inderdaad al veel mooier ogen! Maar voor mij toch wat te heftig. :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 14:59

M_D_H schreef:
Kaitlyn schreef:

Oh dat weet ik toen nog wel ja...
Verschrikkelijk drama...
Meisje is toen boos de winkel uit gelopen en niet meer terug gekomen :')

Ja die ja. :')

En ze was maar aan het smeken. "But daddy I'm your little girl right?" Maar papa trapte er niet in. _O-

Ik heb ook een dure smaak, maar ik ben ook lomp dus ik moet niet iets te duurs hebben. :=

Wat mij wel heel gaaf lijkt is een lange jurk/rok voor overdag en 's avonds bij het feest een korte versie. :)) Niemand die op de jurk kan staan en ook geen kans dat je een dusdanig strakke jurk hebt dat je niet goed los kan gaan. :D

Mijn moeder was heel handig met de naaimachine en met de hand naaien. Die wilde altijd een jurk zelf maken voor mij (geef maar een voorbeeld, ik maak het wel) maar die leeft helaas niet meer. ;(
Ik denk dat dat nog weleens een reden kan zijn dat ik een eventuele bruiloft in de toekomst ga uitstellen.