Ik heb net bij VD de hapjesschaal gekocht met 25% korting! Nu ff verder kijken wat ik nog wil! Die gepersonaliseerde dingen lijken me ook echt heel gaaf!
Er komt ook een nieuwe pasta lijn en herfst mokken!
Mijn gepersonaliseerde bordje komt ook over 4 weken, ben benieuwd hoe die gaat worden. Het word er 1 van mn pony en mij met als thema herfst,bos en roze..
ukje
Geplaatst: 27-09-15 17:03
Djeradalover schreef:
Er komt ook een nieuwe pasta lijn en herfst mokken!
Inside information??
Gaat mijn porto niet leuk vinden, heb ook de lente mokken dus die herfst moeten er eigenlijk wel bij dan.
De andere foto kan ik helaas niet meer vinden op facebook .
Weet nog niet of ik de nieuwe pasta serie gaan aanschaffen, heb de 'oude' al compleet dus beetje zonde denk ik. Pastaserie komt eind oktober uit, de herfstmokken week 40/41.
Geen idee ukje, ik heb enkel een foto gezien van de mokken. Hoop dat het snel online staat en of in de winkels!
Sunrise_
Geplaatst: 29-09-15 13:30
Naast de Sintmok, cakeschaal en voorraadpot die hier geplaatst waren, weet iemand of er ook nog zo'n leuke Sint-schaal met vakjes is of komt?
Ik vond deze zo leuk!
Edit; ik zie dat het artikel is toegevoegd bij de webshop in de link die Djeradalover plaatse: http://www.coffy-huys.nl/index.php/cata ... interklaas Staat nu 'niet op voorraad', maar misschien slim om in de gaten te houden.
Laatst bijgewerkt door Sunrise_ op 29-09-15 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb vandaag een taartplateau gescoord bij v&d met de 25% korting van het prijzencircus. Die met al die verschillende partjes taart.
Wil de sint pot en de kerst petit fours... Maar wil ze niet vooraf bestellen maar gewoon in de winkel kopen. De vraag is alleen welke winkel in de buurt ze krijgt...
Vaak heeft Cook&Co de aparte collectie wel, of even online bij blond / bol.com bestellen.
_Jody_
Geplaatst: 30-09-15 10:56
Het is mobielkwaliteit, maar ff snel mijn verzameling laten zien:
Sunrise_
Geplaatst: 30-09-15 17:14
Mooie verzameling _Jody_! Die Kerstmokken zijn echt heel leuk. Blijft toch erg leuk voor Blond, zo'n witte kast, lekker fris.
ukje
Geplaatst: 30-09-15 20:10
Heb vanmiddag mijn mok bij de V&D gehaald. Nu is mijn collectie compleet en scheelde toch weer wat. Verder hadden ze niet zoveel van wat ik wilde hebben. Nu wachten op de speciale collectie .