Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:47

Izmir_Condor schreef:
_Linn_ schreef:
Nouja ik vind het ook niet fijn hoor dat die niks laat horen. Maar omdat ik nu zo sterk wil dat hij begint met appen maar die dat niet doet ga ik nergens van uit.

Stille meelezer meldt zich. Geduld! Ik weet hoe verschrikkelijk moeilijk het is en 't moet ook echt niet zo zijn dat je volgend jaar om deze tijd nog steeds wacht, maar (de meeste) mannen zijn nou eenmaal anders qua appen en interesse tonen. Op zich is het ook knap van je dat je maar gewoon niks verwacht, dan valt 't uiteindelijk altijd mee.

Ik had ook zo'n hork. 4 maanden daten (niks mis mee hoor!) en het kwam niet vaak van zijn kant, maar uiteindelijk is alles goedgekomen en zijn we dik 1,5 jaar samen.

Nogmaals, laat je niet aan 't lijntje houden, maar weersta de verleiding om hem dan toch maar te gaan appen. Awh ik voel met je mee trouwens, kan me dat gevoel nog zo goed herinneren :')

* Is eigenlijk wel heel blij dat ze van dit gezeik af is* :')

en jij woont nu samen paar meter van je ouders af en hebt een kat * Happy ending :+

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:34

BeauWertz schreef:
en jij woont nu samen paar meter van je ouders af en hebt een kat * Happy ending :+

Net zo'n Disney-einde he? 120 om precies te zijn. :Y) Jij woont volgens mij wel heul dichtbij he?

Nu even on-topic, TS, misschien klopt het wel wat er gezegd wordt, dat hij op jouw berichtje wacht? Dat ie niet reageert op je kerst en oud&nieuw berichtje is natuurlijk vreemd dan, maar misschien is ie het wel vergeten ofzo? Kun je hem geen luchtig appje sturen met hoe het met 'm gaat, offie een leuke vakantie gehad heeft? Denk dat je uit het antwoord daarop ook wel wat kan aflezen..

_Linn_

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 22:44

Nee daar heb ik niet echt behoefte toe. Daarvoor is mijn gevoel dat het vanuit hem moet komen echt te sterk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 00:48

Weet je, op een paar uitzonderingen na zullen mannen je echt wel met liefde berichtjes terug sturen als ze je leuk vinden. Ik denk ook dat hij niet echt 'into you' is.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 11:19

_Linn_ schreef:
Nee daar heb ik niet echt behoefte toe. Daarvoor is mijn gevoel dat het vanuit hem moet komen echt te sterk.

Dan is dat ook helemaal prima. Sowieso doen waar je je goed bij voelt. Geen hand vol, maar 'n land vol hé. :Y)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 15:07

Ja daarom!
Ik heb me tinder profiel ook maar eens geupdate en swipe daar af en toe wel eens een beetje.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:03

_Linn_ schreef:

Volhouden!! Al helemaal omdat hij niet op je kerst- en nieuwjaarappjes heeft gereageerd.. Ik zou dan zoiets hebben van: oké, dan niet. It's your loss...

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:10

ik heb nu ook ff problemen. ik twijfelde teveel aan n jongen waarmee ik date, daardoor, en door vakantie (ik kan nu niet werken want het is gesloten door verbouwing) verveel ik me best wel, daarbij ook nog ziek. nu heb ik hem geirriteerd met veel te veel om bevestiging vragen enzo. dus hij is aan het nadenken of ie t nog wel kan. daarbij heb ik hem ook onzeker gemaakt.... ik vind hem echt ontzettend leuk en zit hier best wel mee....

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:15

Dat is vaak het punt waar mannen zich gaan ergeren.. Te veel om bevestiging vragen. Wat werkt bij mij is altijd doen alsof het me niks boeit, als hij praat wel enthousiast zijn en af en toe gesprekken uit mijzelf beginnen maar niet te vaak! Laat hem er moeite voor doen.. En niet boos worden als hij een dag niet heeft gereageerd.. Dat is echt irritant, er was eens een man die daarover ging zeuren bij mij. "Je hebt de hele dag niet met me gepraat", uhhh ja omdat ik het druk heb? "Waarom reageer je niet? Ik zie dat je het hebt gelezen", nou omdat ik reageer wanneer ik zin/tijd heb :') f*ck de nieuwe whatsapp messenger :P

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:21

jaa snap ik, ik hoop dat ie me nog een kans geeft... hij heeft het ook druk, dat snap ik best en weet ik ook, alleen ik vind t zo moeilijk om niets te zeggen. ook omdat ik van mezelf (ook in het echt) heel veel (soms teveel) praat

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:32

lisannevosje schreef:
jaa snap ik, ik hoop dat ie me nog een kans geeft... hij heeft het ook druk, dat snap ik best en weet ik ook, alleen ik vind t zo moeilijk om niets te zeggen. ook omdat ik van mezelf (ook in het echt) heel veel (soms teveel) praat

Herkenbaar hoor! Het is moeilijk, maar toch proberen vol te houden :) je kunt het!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 20:36

Ik herken het idd ook! En merk nu dus ook doordat ik dit gevoel nu niet meer heb bij hem dat het idd gewoon goed is zo...
Ik wil van mezelf ook altijd teveel praten en vind het dus ook heel knap van mezelf dat ik dat nu niet doe.

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:38

ik probeer... hij zou misschien morgen bij me komen, als ie niet hoefde te werken, maar ik durf nu eigenlijk niet eens te vragen of ie morgen moet werken, al vrees ik van wel

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:37

Ja heeey :+ , oudejaar was bij mij zoals verwacht... superleuke avond gehad met hem.
Eigenlijk hele avond staan dansen met hem, en ja.. we hebben gekust (had dit wel verwacht aangezien vorige date ook al zo afgelopen was :roll:).
(en het kwam echt niet alleen van mijn kant, want iedere keer ik ff weg ging had hij me meteen weer vast als ik terug was :+ en heeftie zeker 4 keer gezegd dat hij blij was mij te zien, dat hij zeker nog wilt afspreken en lalalal )
Dag nadien stuurde hij zelf smsje en verder hele namiddag zitten sms'en.
Dag daarna heb ik zelf gestuurd en dan ook weer hele dag zitten sms'en eigenlijk. (wow, want normaal wordt er niet zoveel gesmst)
Laatste wat ie gezegd had was dat hij nog meer wilt afspreken.
Daarop had ik geantw dat hij wel geen 2 weken meer moet wachten daarmee :+
Sindsdien heb ik hem zelf niet meer gehoord... vind ik eigenlijk echt niet zo tof :( ben zeker moest ik nu zelf sturen, dat hij wel zou antwoorden. Maar heeey, een smsje uit zichzelf zou wel fijn zijn :(

Weet eigenlijk echt niet wat ik moet aanvangen met hem.
Zelf heeftie wel al gezegd dat hij alle tijd van de wereld wilt nemen om iemand te leren kennen, datie dus niet meteen in een relatie wilt duiken.
Snap ik zelf ook wel... maar hmm, weet het zo niet >;) dan kan je toch wel wat meer moeite doen om nog es af te spreken?

:+ voel me zo stom

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 17:12

Wat zijn jongens toch apart hea! Eerst heel leuk en dan vervolgens...tjah ik weet ook niet zo goed wat ik in jou geval zal doen....Succes!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:32

_Linn_ schreef:
Wat zijn jongens toch apart hea! Eerst heel leuk en dan vervolgens...tjah ik weet ook niet zo goed wat ik in jou geval zal doen....Succes!

:+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 10:19

Nou het is weer dinsdag dus weer naar school en dus hem weer zien. Toen ik net de bus in stapte zat hij er al samen met iemand anders dus ik ging erbij zitten.
Ik merk dat ik wat irritatie heb naar hem toe. Dus ik heb het idee dat het nu toch wel klaar is...

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:59

oeii succes vandaag dan Linda!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 12:53

Irritatie is ondertussen wel al weg, net hem heel ff gesproken maarja over niks eigenlijk...Ben benieuwd of die hierna me nog gaat appen ofzo...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 23:19

Ja nou niks meer dus.... vind het wel echt heel jammer dit, het is echt een leuke jongen en we hebben veel gemeen..... maarja er komt niks vanuit hem....

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 23:31

Dan 'hoort' er blijkbaar toch iemand anders bij je ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 23:42

Jupp wie weet, waar is die dan? Laat hem maar komen!!
Konden jullie niet nog een leuke jongen voor me? :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 00:30

Ik zit te twijfelen of ik hem toch nog 1 laatste kansje moet geven en hem toch maar moet gaan appen...als het dan weer dood loopt ben ik er echt klaar mee...wat denken jullie?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 00:47

Als ik eerlijk mag zijn? Als je hem echt leuk vind had je naar mijn idee wel meer moeite voor hem gedaan, dan had je niet gezegd ik wacht tot het van zijn kant komt. :) dus ik denk dat je hem misschien toch niet zo leuk vond als dat je dacht :P en ik bedoel dit niet verkeerd hoor!

Ik zeg als je het wil stuur gewoon een appje! Wie niet waagt wie niet wint! (Jouw woorden).

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 00:56

Nouja mijn gevoel dat het van zijn kant moest komen is juist zo omdat ik van mezelf weet dat ik er soms juist teveel achteraan zit en het daardoor teveel push. Daarom wilde ik het nu op deze manier proberen.