Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seni schreef:Wij hebben net ons huis gekocht in Leerdam en zijn 22. Wij hebben inderdaad ook de gulden middenweg genomen.

ElineThera schreef:Samen met mijn vriend in september een huis gekocht, hij is 21 en ik 22.
Bah.. 

Maar vriend heeft er al 5 jaar ingewoond.

)
Kan niet wachten meer tot dat het huis klaar is en we er kunnen gaan wonen! annika_s schreef:Hier weer een update maarja eigenlijk ook weer niet, hadden afgelopen vrijdag weer een bod gedaan, en vandaag weer antwoord dat de verkopers het weer afwijzen..
Jammer maar helaas ze willen schijnbaar nog niet zo graag verkopen ofzo, dus we gaan nu langzaam aan verder kijken en maar afwachten en hopen dat ze het voorlopig niet verkocht krijgen en vanzelf een keer terugbellen![]()
Dat is het mooie van niet moeten, tuurlijk baal ik want wil zoo graag hahah

leuk! Maar wat een gedoe om in houten te huren zeg. Ik wist niet dat ze zo'n voorwaarde kunnen stellen.
)

marleen_88 schreef:Wat heerlijk dat een aantal van jullie zo jong een huis kunnen kopen - of ermee bezig zijn.
Voor vriendlief en ik zit er niks anders op dan huren, hij is net afgestudeerd, ik werk al 3 jaar, maar heb geen vast contract. Vrij onmogelijk dus.
Gister zijn we wel bij twee (huur)huizen wezen kijken. We zouden zo snel mogelijk iets horen, daar zitten wij nu op te wachten. En het is echt zenuwslopend.
Plien91 schreef:marleen_88 schreef:Wat heerlijk dat een aantal van jullie zo jong een huis kunnen kopen - of ermee bezig zijn.
Voor vriendlief en ik zit er niks anders op dan huren, hij is net afgestudeerd, ik werk al 3 jaar, maar heb geen vast contract. Vrij onmogelijk dus.
Gister zijn we wel bij twee (huur)huizen wezen kijken. We zouden zo snel mogelijk iets horen, daar zitten wij nu op te wachten. En het is echt zenuwslopend.
Wij hebben wel een huis kunnen kopen op 1 salaris terwijl dat geen vast contract betrof. Wel met werkgevers/intentieverklaring. Je kunt dus altijd eens advies over een hypotheek inwinnen... Qua woonlasten gaat het oms echt veel geld schelen.

!
). En gelukkig vinden mijn katten het ook fijn in hun nieuwe huisje.
_Caitlinnn schreef:Seni schreef:Wij hebben net ons huis gekocht in Leerdam en zijn 22. Wij hebben inderdaad ook de gulden middenweg genomen.
Wauw wat toevallig
Is leerdam jullie gulden middenweg?
Waar woonde jullie beide hiervoor?
Staan echt leuke huizen tekoop in leerdam he.
Waar ben je gaan wonenElineThera schreef:Samen met mijn vriend in september een huis gekocht, hij is 21 en ik 22.
Oh leuk waar ben je gaan wonen
Ik heb overplaatsing aangevraagd op m'n werk maar gok dat ik daar nog wel een paar maandjes nodig ben. Hoop eigenlijk dat ik na april kan verhuizen want dan ga ik een weekje naar Nederland en daarna komen m'n ouders mee naar Engeland, kunnen ze mooi helpen 
Tikt toch al gauw weer lekker aan he.
Maar goed.. Als ik dan de benzine kosten eraf tel, is het ongeveer gelijk!