Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Tijdens autorijden moet je sowieso al niet op je mobiel kijken..
Blijkbaar versta ik dan iets anders onder geen tijd. Als je de tijd hebt een gesprek te openen en te lezen tijdens een etentje, dan kan je vaak echt wel nog twee seconden erbij doen om te antwoordenDie seconden niet daaraan willen besteden is iets anders
Denk niet dat mijn vrienden echt last hebben van die blauwe vinkjes
AmyII schreef:Wat wordt er weer lekker geoordeeld in dit topic... Mèn!
Alsof iemand meteen niet belangrijk genoeg voor je is wanneer je niet antwoordt. Riekt naar grooooote onzekerheid moet ik bekennen.
PowerReiner schreef:Geryon je doet zelf alsof het een grote schande is om niet meteen te antwoorden bij het lezen van een app. Iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten.
Als je ziet dat een ander jou bericht leest en niet meteen antwoord kiest diegene zelf om zijn conclusies daaruit te trekken.
Na al jou berichten moet ik wel zeggen dat het mij zeer verbaasd dat jij niet "zo'n iemand" bent.
PowerReiner schreef:Nou nee, ik ga niet zorgen voor ieders onzekerheden. Als een vriendin naar mij toekomt en zegt dat ik haar onzekerheid voedt door niet meteen te reageren zal ik haar met alle liefde proberen te helpen en haar verzekeren dat ik dat niet doe omdat ik haar niet leuk/belangrijk vind oid.
Het is toch ook een me myself and I forum. Ieder zijn Eigen gedachten en Eigen keuzes en het forum is er om die meningen te delen.

Collie2008 schreef:Ik snap de ophef niet zo goed eigenlijk....
woofie schreef:aan de andere kant is het wel makkelijk om te zien of iemand jouw bericht heeft gelezen.....
bijv. je hebt afgesproken maar red het niet om op tijd te zijn.....dan hoef je je niet af te vragen of die persoon nu wel of niet weet dat je later of helemaal niet komt....
marleen_88 schreef:Ik heb ze ook en kan mij er niet zo druk om maken eigenlijk, al is dat natuurlijk voor iedereen anders.
Ik hoorde op ee radio, dat je door middel vam internet uit voor je gaat lezen en daarna weer aan, de blauwe vinkjes kunt omzeilen.