t is geloof ik maar goed dat niemand elkaar heeft... de gene voor wie jij een cadeau moet verzinnen heeft jou niet
Anoniem
Geplaatst: 29-11-14 23:45
Als surprise er is dan maak ik wel even een un boxing filmpje kunnen jullie meegenieten
Hmm enige nadelige je weet niet wanneer je pakket man verwachten kan straks mis je hem keer op keer en staat ie waarschijnlijk bij iemand waar ik hem niet hebben wil. .
quartel
Geplaatst: 29-11-14 23:46
Het zou nog het leukste zijn als iedereen op de zelfde dag zou versturen. Maar of dat ook haalbaar is.......dat zal niet denk ik
Denk ik ook niet. Ivm werkschema's enz. Vandaar dat ik tussen de 15e en 19e heb aangehouden.
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 29-11-14 23:48
Mocht iemand die van mij een PB krijgt willen weten wanneer hun pakje aankomt mag je mij een PB sturen dan zal ik informeren bij de verzender...
Mira283
Geplaatst: 29-11-14 23:48
takkie_muis schreef:
Als surprise er is dan maak ik wel even een un boxing filmpje kunnen jullie meegenieten
Hmm enige nadelige je weet niet wanneer je pakket man verwachten kan straks mis je hem keer op keer en staat ie waarschijnlijk bij iemand waar ik hem niet hebben wil. .
Doen!
quartel
Geplaatst: 29-11-14 23:49
ynskek schreef:
Mocht iemand die van mij een PB krijgt willen weten wanneer hun pakje aankomt mag je mij een PB sturen dan zal ik informeren bij de verzender...
poeh...das ook een klus......
Anoniem
Geplaatst: 29-11-14 23:49
top dat is ideaal , wil wat afstand van naaste buurvrouw en daar brengen ze hem altijd ><
Ja leuk voor de mensen die niet konden
Dott
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-14 23:52
quartel schreef:
ynskek schreef:
poeh...das ook een klus......
Valt mee, je kunt de verzender dan vast vragen een pb te sturen als t op de post gaat
EngeltjeS
Geplaatst: 29-11-14 23:52
Is het al morgen? ;P
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 30-11-14 00:06
duurt nog minimaal een uur maar ik heb ook niet iedereen he
nee ik ga morgen als ik weer wakker ben na een hopelijk goede nacht... mijn pb's verzenden...
en het even kijken wanneer een pakketje waarschijnlijk bezorgd wordt is goed te doen hoor nog geen 5 minuten werk
nog even een huishoudelijke mededeling:
Let op met de tijd waarop je het pakje aanbiedt bij PostNL... als je komt op het moment dat ze het ophalen van die dag al gedaan hebben kan er met name op vrijdag bast een tijd overheen gaan voordat het bij de gene is waar het heen moet...
Ik heb donderdag een hoofdstel gekocht bij een particulier die dit vrijdag heeft verzonden... echter komt deze pas op z'n vroegst dinsdag bij mij omdat de ophaalservice van PostNL al bij het verzendpunt geweest was... echter kan het systeem van PostNL dit niet aan en werd de bezorgdatum op vandaag gezet met een tijdsvak van 10 tot 12 uur...
Ik ga er ook mee bezig als ik morgen wakker ben en ff rustig wakker kan worden dus denk rond begin middag. Maar moet eerst nog ff bepalen wie wie krijgt hihi
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 30-11-14 00:14
en t was nog wel zo'n leuke...
de rest van de spullen op de foto heb ik keurig niet gekocht.... mocht eigenlijk al niets meer kopen van mezelf maar ja... een betaalbaar bruin hoofdstel... kom je niet vaak tegen
Zo, ik ga bezig met de namen verdelen en dan krijgt iedereen pb van mij, ik laat Beaversrun denk ik toch maar wegvallen, gezien ik helaas nog geen adres heb ontvangen.
24e voor het laatst,. ik heb ook in de pb gezet dat ik dr helaas eruit moest halen en dat ik hoopte dat er niks ernstigs was.. kan me zo voorstellen dat als er iets gebeurd is dat het laatste wat je doet is op bokt kijken..