Daarna ben ik naar stal gegaan heb ik voer klaargezet, Rogan en Depay een grote poetsbeurt gegeven. Meegeholpen met de paarden binnenhalen, voeren en weer buitenzetten.
Vandaag van 8.00 t/m 17.00 uur gewerkt, snel naar stal gegaan en paard zijn boterhammetjes, pilletje en vit./min. koek gegeven, eten, douchen en naar bed.
Werken van 6.30 - 16, douchen, een paar dingen halen in de stad en dan lekker vroeg naar bed, want ik ben nog steeds niet helemaal beter...
Seventje
Geplaatst: 13-11-14 06:08
Van 7.00u werken tot 16.30u daarna als een speer naar mijn paard zodat ik haar even beweging kan geven. Daarna thuis eten koken om vervolgens even tv te kijken en daarna douchen en naar bed. Morgen het zelfde riedeltje maar dan wel bijna weekend!
-mijn skypegesprek met de opdrachtgever van mijn scriptie voorbereiden voor morgen. -werken aan mijn competentie verslag (nog steeds) -1ste jaars studentje bellen om een afspraak te maken met hem en zijn stagebegeleider -boodschappen doen. -lekker koken:) -als ik veel tijd over heb ga ik nog ff kijken bij een (ex-)verzorgpaardje.
Met de honden gelopen, zo de kinderen naar school en dan m'n pony buiten zetten en thuis even wat dingetjes doen voordat de les auto weer voor de deur staat.
Ik ga straks voor het eerst in 17 jaar weer bij mijn moeder in de auto zitten. We gaan samen naar mijn pony, die helaas zaterdag is uitgegleden over asfalt dus die moet verzorgt worden!
School tot halverwege de middag, dan hopen dat de treinen geen vertraging hebben en dan hop naar t werk
Britta31
Geplaatst: 13-11-14 08:06
Mijn nichtje met down naar bijles brengen en supervals meezingen met k3 in de auto.Ik kom altijd weer vrolijk thuis.Paardje behandelen voor mok.Met dochter naar fysio.Dan allebei naar de kapper.En een broek kopen voor het vormsel van mijn dochter.
xRaisin
Geplaatst: 13-11-14 08:07
Presentatie voorbereiden en vanavond werken
xSannee
Geplaatst: 13-11-14 08:19
Autorijles van 9 tot 10 en dan van 11:30 tot 22:00 werken!
Straks aankleden en Dan een sollicitatie, Dan terug naar huis en lekker filmpje kijken, Koken, en Dan weer terug in bed, begin een beetje ziek Te Worden