luisterend oor gezocht het liefst iemand die ervaring heeft met mensen met een beperking of mensen die ook dagbesteding volgen of die mensen begeleiden die dag besteding krijgen en iemand waar ik gewoon heel mijn verhaal aan kwijt kan
maatje987
Geplaatst: 11-09-15 17:22
maatje987 schreef:
luisterend oor gezocht het liefst iemand die ervaring heeft met mensen met een beperking of mensen die ook dagbesteding volgen of die mensen begeleiden die dag besteding krijgen en iemand waar ik gewoon heel mijn verhaal aan kwijt kan
Ik zoek iemand die mij wil uitleggen en eventueel helpen om een ip adres te achterhalen. Ik ben nmlk opgelicht en heb geen gegevens; er is enkel een postadres opgegeven waar niemand woont.
Ik zoek iemand die gewoon even naar mijn verhaal wil luisteren, gaat over vanalles en nogwat.
Melisding
Geplaatst: 16-09-15 21:16
Melisding schreef:
Wie is er bereid om mijn verhaal aan te horen over mijn super slechte relatie met mijn zus? (Ik ben geen puber en zij ook niet)
Voorzien
liliekska
Geplaatst: 16-09-15 22:00
liliekska schreef:
Ik zoek iemand die gewoon even naar mijn verhaal wil luisteren, gaat over vanalles en nogwat.
Voorzien!
Anoniem
Geplaatst: 19-09-15 21:35
Ik zoek ook iemand die een stukje verhaal even wil lezen en haar mening wil geven... Heb niet zoveel 'eisen', gaat er om of ik normaal gereageerd heb en wat jullie zouden doen.
Anoniem
Geplaatst: 19-09-15 21:49
amoj schreef:
Ik zoek ook iemand die een stukje verhaal even wil lezen en haar mening wil geven... Heb niet zoveel 'eisen', gaat er om of ik normaal gereageerd heb en wat jullie zouden doen.
Voorzien!
willemlover
Geplaatst: 21-09-15 14:56
Voorzien bedankt!
DezeNaam
Geplaatst: 21-09-15 17:12
Is er iemand die advies kan geven over het wel/niet verkopen van mijn paard? Graag iemand die redelijk neutraal over dit onderwerp is natuurlijk.
ik zoek iemand die misschien wat nuttige tips heeft voor mijn concentratie problemen door adhd, want op dit moment heb ik geen idee meer wat ik er aan kan doen..