Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:47

Ik was met een jongen aan het appen bijna een week, via Paiq ( :') ), hij had wel soortgelijke interesses maar dingen die hij dan niet leuk vond werden ook uitgebreid afgekraakt. Vond ik een groot minpuntje. En hij was vrij humorloos :') dus helaas, donderdagavond de knoop doorgehakt en gezegd dit wordt niks. Werd ie nog aangebrand ook :') nouja helaas. Volgende keer beter. Ik doe iig ff niks meer haha.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 07:25

Paiq en Tinder hebben mij al leuke dates bezorgd haha :')

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:40

Denk dat het inderdaad wel heel erg scheelt hoe je er in staat. Ik wil absoluut nog geen relatie (of ik moet echt een leuke kerel tegen komen) en vind het daten dan nu gewoon erg leuk. Ga er niet van uit dat er een relatie uit voort komt.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:46

Tja ik heb vaak dat als ik eenmaal een jongen het ontmoet die erg aardig is en iets in me ziet, dat ze dan ineens ongelooflijk aan je gaan plakken. als je dan in een gesprek zit is het allemaal heel diepgaand en gevoelig en stel dat je aan het appen bent met diegene en je gaat even offline om bijvoorbeeld facebook te checken ( ik noem maar wat) krijg je dit: "Hee waar was je nou???" "Waarom antwoord je niet??"

En als je een dagje niet met hem whatsappt: "Ik mis jeeeee" ( X 20 en met van die huilsmileys... >;) )
Dan denk ik ook al gauw van, ja laat nu maar zitten, dit word niks.
Ik vraag me echt serieus af of er hier wel normale jongens bestaan die normaal met hun gevoelens om kunnen gaan. :x
(maarja goed, ik ben pas 16, nog een heel leven voor de boeg, kan nog vanalles veranderen. :+ )

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:49

Ik heb al een Hot or not date gehad. Geen tinder want die app doet het niet bij mij. Naja lieve jongen en eerste date was oke. Maar ik voel niks en hij is helemaal hotel de botel van me. Gisteravond daar geweest voor een home alone feest. Speelt muziek, hoor van zijn vrienden dat hij het alleen nog maar over mij heeft. Me de hele tijd willen knuffelen en vasthouden en toen ik weg ging zoende hij me maar ik merk gewoon dat dit hem niet word. Zie hem meer als een broertje Hoe ga je dat subtiel vertellen. Wil hem helemaal niet kwetsen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:10

of heel banketstaaf tegen hem zeggen dat je blij bent met een goede vriend als hij, dat hij net je broer is. :=

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:05

Oh ja zo moeilijk dit.
Ook heeeel jaloers, ik heb als vrijgezel best veel aandacht en gisteren zat hij continu mee te kijken op mijn telefoon Hoe ik met andere jongens aan het praten was. Hij vond het jammer dat ik niet jaloers werd toen hij met meisjes appte. Vroeg wanneer het facebook officieel zou worden. Vroeg of ik geen andere jongen ging fixen. Ehm :')

jeetje ik werk mezelf in de penarie. Helllupp

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:38

Je mag nooit iemand hoop geven, al is het maar een klein beetje als er geen hoop is..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:49

Over hoop gesproken. Ik vind het altijd minder naar om een homo leuk te vinden dan een bezette man. :+ Bij homo's weet je dat je geen kans hebt, en bij de bezette man uiteraard ook maar dat blijft toch in m'n kop zeuren :P Ben absoluut niet van 'alles kan kapot' maar irritant is het wel.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:57

Ik heb gezegd dat ik rustig aan wilde doen. We hebben niks. We zijn gewoon vrienden. Hij ging gisteren gewoon te ver dat ik er van schrok. Heeft niks met hoop te maken. Ik geef zoveel hints. Nu toch maar zeggen dat dit echt niks wordt want het word vervelend.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:21

Hints? Duidelijkheid is een stuk eerlijker.. Mensen kunnen hoop uit veel kleine dingen halen, duidelijke afspraken of duidelijk 'ik zie geen toekomst met jou' is dan wel zo eerlijk.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:27

Daphne, je weet zelf hoe moeilijk sommige dingen zijn ;)

Edit: ik wilde het niet gelijk afkappen omdat hij zo lief voor me is. Maar na gisteren is het echt klaar. Nu ken ik hem beter en weet dat hij niet bij mij past.

En met hints bedoel ik dat ik zelf wat afstandelijk was zodat hij niet van stapel zou lopen. Geen lieve dingen zeggen gewoon als vrienden praten enzovoort. Hem niet vast pakken ..

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:36

Hier ook, sinds donderdag is het uit na een dikke 5 maanden.. Hij vond hetzelf ook echt klote want hij hield wel nog van me maar voelde meer een gewone vriendschap tussen ons dan een relatie. Hij wil gewoon vrienden blijven gelukkig en we kijken gewoon hoe het gaat..

Baal er echt van en hield ook echt super veel van hem. Sinds 2 weken weet ik dat het met mijn oma erg slecht gaat en was daardoor de laatste dagen niet echt heel vrolijk.
We waren altijd ieder weekend samen, bleven bij elkaar slapen en gingen samen motorrijden en genoeg andere leuke dingen doen..
Afgelopen weekend ook nog fijn samen geweest en sindsdien merk ik dat hij iets kortaf was steeds, afgelopen donderdag vroeg hij hoelaat ik op stal was, vraagt hij normaal nooit en had er al een naar gevoel over..

Het waren maar een dikke 5 maanden, maar wist niet dat je in die tijd zoveel van iemand kon gaan houden
Laatst bijgewerkt door Niekj_Jente op 19-10-14 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:38

Guess_NH schreef:
Daphne, je weet zelf hoe moeilijk sommige dingen zijn ;)

Edit: ik wilde het niet gelijk afkappen omdat hij zo lief voor me is. Maar na gisteren is het echt klaar. Nu ken ik hem beter en weet dat hij niet bij mij past.

En met hints bedoel ik dat ik zelf wat afstandelijk was zodat hij niet van stapel zou lopen. Geen lieve dingen zeggen gewoon als vrienden praten enzovoort. Hem niet vast pakken ..

Dat weet ik, maar elk beetje hoop doet pijn en dat weet jij toch ook?

Vertel hem dat je er nog niet klaar voor bent en dat hij niet op meer moet hopen.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:22

Gaat inmiddels al stukken beter, in mijn hoofd heb ik het afgesloten en is het misschien maar beter zo... Alleen jammer dat je dan via via moet horen dat één van je vriendinnen nu met hem loopt te scharrelen. Ze had tegen een andere vriendin gezegd dat er niks gebeurt was toen zij zei dat ze dit gewoon niet kon maken maar ik geloof er vrij weinig van! :(
Lekker om elke keer een trap na te krijgen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:08

Ik heb gister mijn ex gezien op een feestje en ookal gebeurde er niks tussen ons, ik ben nu echt weer mega depressief en alles. Denk dat ik toch maar eens hulp hiermee ga zoeken want ik ben nu al 1.5 jaar verder en ik ben elke keer weer terug bij af..

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:52

Wat een verhalen allemaal zeg ! Iedereen een dikke knuffel :(:)
Ik ben nu sinds 5 maanden officieel weg bij mijn ex.
Was daarvoor al vanaf januari al een heel gevecht.
Uiteindelijk via WhatsApp uitgegaan, ( ja lekker volwassen )
Achter af gezien was dat helemaal niet de bedoeling.
Nu had ik wel gewild dat dat anders was gegaan.
Ik heb sinds juli wel weer een nieuwe vriend, maar merk wel dat ik nog veel bezig ben met verwerken.

Hebben jullie dat ook,
De eerste weken voel je je zwaar kl*te.
Dan word je boos en denk je f*ck hem,
En dan zo'n 3 maanden later ga je weer terug denken, & depri worden.
En daarna pas raak je er een beetje overheen..
Bij mij gaat dit met elke ex zo :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:01

Ja, dat zijn de 5 stages of grief. Denial, anger, bargaining, depression en acceptance. Gaat bij iedereen zo, bij de een wat bewuster dan de ander en bij de een duurt het langer dan bij de ander.

Ik lijk dus na 1.5 jaar nog steeds in denial te zitten..

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:56

Ik heb m'n ex zojuist verwijderd van Skype, Facebook en uit m'n telefoon nadat hij me weer zwaar heeft teleurgesteld terwijl we het weer wilden gaan proberen.
Wat doet dit pijn... ;(

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:01

:(:) Wil je erover praten? Mijn inbox staat altijd open voor iedereen hoor!

Mijn ex begon gisteren weer te zeggen hoe lief ik wel niet was..

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:02

xConnie, sterkte! Dat is wel heel rot zeg...

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:16

Angeliquee18 schreef:
Hebben jullie dat ook,
De eerste weken voel je je zwaar kl*te.
Dan word je boos en denk je f*ck hem,
En dan zo'n 3 maanden later ga je weer terug denken, & depri worden.
En daarna pas raak je er een beetje overheen..
Bij mij gaat dit met elke ex zo :+

Ik meld me hier ook maar...
precies wat jij zegt Angelique. :(:) Vanuit het niets ga ik ineens weer aan hem denken, slaat nergens op, want het is een eikel eerste klas, maar toch -O-

Sterkte Connie!

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 16:47

Dankjewel, hier komen we ook wel weer overheen :(:)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 16:51

Ik kan wel zeggen dat ik er nu echt een soort van helemaal klaar mee ben :')
MOet zeggen dat ik hem nu al een maand minstens niet gezien heb, dus ben benieuwd wat er gebeurd als ik m zie... Krijg dan nog elke keer kriebels, maar nu met een hele leuke jongen bezig, dus hoop dat dat genoeg is :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:21

Ik zag hem vandeweek exact een jaar nadat ik hem gezien had en ik was nog steeds helemaal ondersteboven ervan. Maar dat komt gewoon omdat ik het nog niet verwerkt heb helaas.