Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Re: Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 16:27

Wat lief hoe jullie nog zo meeleven. :')

Het hele James Bond-like huis checken zit er weer compleet bij me in. Ik check continu dé muur, elk hoekje en voor ik naar het toilet ga kijk ik ook nog even onder de wcbril of daar geen Henk verstopt zit.
Serieus, ik dacht dat Wasmand-Henk groot was, maar deze beste man sloeg toch wel alles.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:49

Ik had laatst ook een mega monster uit mijn slaapkamer verwijderd d.m.v. een (groot) glas en kartonnetje. Helaas kwam ik hem of haar later weer tegen in mijn schuur. Toen heb ik er al shakend een baksteen opgegooid |(

Was zoiets:
Afbeelding

Ook een henk? :oo

Echt dood eng die beesten :=

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 16:51

Precies zo één inderdaad!
Gekke Henkies. :+

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:56

Henk :') Ik noem ze altijd Willem.. Mijn vriendin gaat ook gillen als ze er weer 1 ziet.. Dan is het ook, ER ZIT DAAR EEN WILLEM.. HAAL 'M WEG! NU!!!! :')

Ze krijgen dan een enkel ticket naar buiten. Als ik er niet ben, gaan ze door de stofzuiger, inclusief halve planten pot met aarde, want stel je voor dat Willem er weer uit kruipt _O-
In de schuur worden ze weg gespoten met haarlak, of W40, want dat staat daar.. Echt, mijn vriendin is niet wijs :') Ik moet er altijd maar hard om lachen.. Vooral, omdat ze ze dus wel Willem noemt. Het beestje krijgt wel een naampje :Y)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:16

Thesserd schreef:
Ik had laatst ook een mega monster uit mijn slaapkamer verwijderd d.m.v. een (groot) glas en kartonnetje. Helaas kwam ik hem of haar later weer tegen in mijn schuur. Toen heb ik er al shakend een baksteen opgegooid |(

Was zoiets:
[ Afbeelding ]

Èèèèèn bedankt. ... De rillingen liepen over mijn rug. ..

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:06

Thesserd schreef:

Was zoiets:
[ Afbeelding ]

dat was onvruchtbare Kees, rechter en beul van de spinnenwereld,
hij leefde van kannibalisme op soortgenoten.

Je had Jaap de dekhengst, zoals ze hem in de wandelgangen noemen, moeten hebben..
die zorgt jaarlijks voor zeker 124.315 nakomelingen en alimentatie betalen ho maar.
Kees zou hem binnenkort terechtstellen en oppeuzelen, maar ja dat gaat nu niet meer

jaaps vorige huisje heeft het nieuws nog gehaald
http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... en-spinnen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:21

Heb je Hendrika al gezien.Ze gaat vannacht natuurlijk op zoek.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:07

elenaMM77 schreef:
Thesserd schreef:

Was zoiets:
[ Afbeelding ]

Je had Jaap de dekhengst, zoals ze hem in de wandelgangen noemen, moeten hebben..
die zorgt jaarlijks voor zeker 124.315 nakomelingen en alimentatie betalen ho maar.
Kees zou hem binnenkort terechtstellen en oppeuzelen, maar ja dat gaat nu niet meer

:x :x

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:13

O hihi is ie mee verhuisd, topic dook opeens weer op. Maar Henk is voor nu even weer buiten. Nog wel, wordt kouder dus denk dat ie gewoon weer naar binnen komt stampen.

Helaas zitten ze hier ook massaal. Vroeger renden ze door mijn slaapkamer wat ik als klein meisje doodeng vond. Ik ben nu wat meer held. Zolang ze niet pal naast mijn bed zitten of richting mij of mijn schoenen rennen kan ik ze verdragen. Ze vangen ook muggen dus liever een enge spin dan van de zomer lek geprikt worden

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:17

Thesserd wil je niet meer zulke angstaanjagende foto's plaatsen? >;) De kat begon al om zich heen te kijken waar ze weer wat mocht vangen _O-

Ik leef met je mee hoor ts. Ik vind henk ook helemaal niet leuk, met zijn hele familie en aangewante soortgenoten. Gelukkig heb ik een vriend die me eerst uitlacht zodra ik weer eens begin te gillen, maar ik heb ook een kat die het wél leuk vind, en vaak ook nog succesvol, om spinnen en ander ongedierte te vangen en te doden :Y) T is dat Apeldoorn zo ver weg is, anders had je dr wel even mogen lenen :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:20

Witte herder gaat er voor op de loop. XRussel kijkt en wil wat doen maar weet niet wat. :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:26

Sorry :')

Zo op de foto issie veel minder eng dan in het echt :+ Deze spinnen kunnen dus trouwens gewoon opgegeten worden door honden? Dan stuur ik in 't vervolg mijn hond er op af }:) Die pakt ook kleinere spinnen, dus dan zal ze dit ook wel interessant vinden. Als het maar hard weg loopt :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:29

Ze zijn niet giftig en mijn kippen vinden ze ook lekker. :Y) paar weken geleden zat er een pal boven mijn hoofdkussen. Daar wil ik hem niet hebben. Vang beest met een beker en stuk papier. Zet hem voorzichtig buiten. Spin begint te lopen, kippen zien hem en hap,slik weg, -O- dat was niet leuk.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:30

Wait, whut :wow: Nóg enger in het echt?? :wow:

Mijn kat vangt alles wat maar probeert te vliegen of te rennen in háár huis. Dus ook die engerd denk ik. Hoop ik. Als die ooit de weg vind naar mijn appartementje...
Laatst bijgewerkt door ontherun op 22-04-16 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:30

Haha mijn ouders hebben wel kippen, die vreten echt alles! Ook muizen en we hebben er al eens eentje heen en weer zien rennen (met de andere kippen er achteraan) met een pad in z'n bek :oo

Maar helaas, ik woon nu op mijzelf dus ik ben écht op mijzelf (en evt mijn hond) aangewezen := Ik hoop niet dat ik nog een keer een Henk tegen kom... :x

Glas met kartonnetje werkt idd wel goed. Maar alsnog is het super eng als ie dan opeens heel hard heen en weer gaat lopen xD En het is nog enger als je hem los moet laten hahaha.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:32

Oke, ik wil ook kippen zodra ik een tuin heb. Ideaal, lekker verse eitjes en ik kan ze op eng gespuis af sturen _O- Ben voor nu al heel blij met een dappere kat *D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:32

Ik ook, kan de buurman wel roepen maar die is er panisch bang voor. :') en zijn vrouw nog erger. Dus dat schiet niet echt op. Moet mezelf ermee redden,

Kippen hier een keer een kikker zien slopen, was niet grappig. Beestje gilde het uit. Hing aan elke poot een kip te touwtrekken. Was te laat met hem redden. De kleine araucana is een meester muizenvanger. :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:34

Oh man nu zit ik ook panisch om me heen te kijken :') Gelukkig hebben we hier bijna nooit Henkies, beneden in de berging wel :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:36

Ze zitten hier vooral in de slaapkamer en de badkamer. Zit je op de plee komt er een rustig voorbij lopen. Brrrr

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 07:38

Heb je geen foto?
Jij hebt wel wat met spinnen

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:43

Kriebelt het al :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 13:02

elenaMM77 schreef:
Thesserd schreef:

Was zoiets:
[ Afbeelding ]

Och, ben jij er ook weer _O-
Jij weet me altijd weer de rillingen te bezorgen. :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 23:50

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 23:52

Het is vlak voor middernacht en de vorige keer kreeg ik ook al de kriebels van een post van je. Ik trap er niet nog een keer in O:)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 00:01

Bekend probleem haha. Als ik ze zie gil ik SPIN en ren ik weg tot mama ze gevangen, vermoord en uit het raam gegooid heeft. Doodeng die beesten!

Kat is hier geen succes. Vong er vroeger wel, maar nu heeft ze er zélf schrik van. We denken dat ze mss ooit eens gebeten is door een spin want vliegen en insecten vangt ze wel. Als ze nu een spin ziet, loopt ze gewoon zelf weg. Grrr