Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

lizy29

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:30

_O- Ik hou van beelddenken

Maar wat de belangrijkste punten heb je absoluut gelijk :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:31

Varekaj schreef:
, al hoef je nou geen sok over z'n dingie te gaan trekken om muppet te spelen.

Ik wil er oogjes op tekenen, maar dat mag pertinent niet :(

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:32

Mijn partner en ik praten zeker over dat soort dingen, vanaf het hele begin al. Het nadeel is alleen dat in "the heat of the moment" hij vaak spontaan mijn tips en/of verzoekjes vergeet. Dus dat is soms wel balen... Hij doet het niet expres, maar het zorgt soms wel voor een vette mood killer.

Een ander vraagje, weet niet of dat al aan bod is gekomen, maar hoe lang duren jullie vrijpartijen? Om zelf maar te beginnen: wij hebben dan niet zo heel vaak sex, maar als we het doen, nemen we er echt de tijd voor. Inclusief voorspel (en dan heb ik het niet over voorspel als in met een wijntje op de bank zitten, of vooraf uit eten), zijn we altijd minimaal een uur a anderhalf uur bezig. Vrijpartijen van 3 uur zijn bij ons ook geen uitzondering.

Ik ken ook mensen die de hele nacht doorgaan, of soms zelfs een heel weekend, maar die houden dan uiteraard wel ff pauze tussendoor om wat te eten en drinken. Maar over het algemeen hoor ik van vrienden dat een half uurtje vaak wel de max is. Vraag me nu echt af of onze vrienden snel klaar zijn (of gewoon geen behoefte hebben aan langer, omdat ze het misschien vaker doen), of dat wij zo langdradig zijn :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:32

Muppet spelen :') :') :') 'Zeg schat.... laten we eens wat níeuws gaan proberen *wappert met sok*' Wie weet doet het wel wonderen voor je seksleven :')

Zelf al een hele tijd relatieloos dus ik kan er weinig over zeggen op dit moment :+ Wel is praten en compatible zijn heel belangrijk. Ik leerde een tijdje terug een gozer kennen die ahm.. oh ja. Heteroflexible was -:) Ja. Dat hield (voor hem in) dat hij van bepaalde dingen hield waarvan ik wel dacht 'Nou. Goh. Mwah.' Voor hem was dit echter zó belangrijk dat dat niks geworden is. We zouden beiden er niet gelukkiger op zijn geworden in bed, en dat is toch wel een belangrijk onderdeel in je relatie. Zijn voorliefde van het sturen van naaktfoto's had daar ook wel íets mee te maken :+ Het feit dat ik die voorliefde niet deelde nog veel meer :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:33

Communicatie is ongeveer het belangrijkste in een relatie, zowel onder als boven de lakens. Het lijkt me heel raar als je wel intiem bent, maar er niet vrij over kunt spreken met elkaar...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:36

joyce2 schreef:
Mijn partner en ik praten zeker over dat soort dingen, vanaf het hele begin al. Het nadeel is alleen dat in "the heat of the moment" hij vaak spontaan mijn tips en/of verzoekjes vergeet. Dus dat is soms wel balen... Hij doet het niet expres, maar het zorgt soms wel voor een vette mood killer.

Een ander vraagje, weet niet of dat al aan bod is gekomen, maar hoe lang duren jullie vrijpartijen? Om zelf maar te beginnen: wij hebben dan niet zo heel vaak sex, maar als we het doen, nemen we er echt de tijd voor. Inclusief voorspel (en dan heb ik het niet over voorspel als in met een wijntje op de bank zitten, of vooraf uit eten), zijn we altijd minimaal een uur a anderhalf uur bezig. Vrijpartijen van 3 uur zijn bij ons ook geen uitzondering.

Ik ken ook mensen die de hele nacht doorgaan, of soms zelfs een heel weekend, maar die houden dan uiteraard wel ff pauze tussendoor om wat te eten en drinken. Maar over het algemeen hoor ik van vrienden dat een half uurtje vaak wel de max is. Vraag me nu echt af of onze vrienden snel klaar zijn (of gewoon geen behoefte hebben aan langer, omdat ze het misschien vaker doen), of dat wij zo langdradig zijn :o

Oef nee, 3 uur is niets voor mij eigenlijk. Vind het prima als het geheel binnen een uur past. Het varieert tussen, 'we moeten eigenlijk weg, maar we hebben zo veel zin' in 5 minuten en tot een uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:45

Het varieert :j Soms is het op 5 minuten al klaar en afgewerkt, soms zijn we pas zover na 1,5u. Gemiddeld 30 à 40 minuten hier gok ik, alles incl.

Wat ik wel jammer vind (en waar ik zelf wat aan ga proberen doen) is dat het hier vooral 's avonds knettert. Nee, geen scheten. Omdat we dan samen in bed stappen. Echter ben ik 's ochtends meestal (veel) vroeger wakker dan mijn vriend en ik ben niet het type om dan nog 3u in bed te blijven draaien als een kip aan het spit tot hij wakker wordt. Hem daarvoor wakker maken doe ik niet. Hij heeft het al lastig genoeg om na zijn werkperiodes weer in een normaal slaapritme te komen, dan gun ik 'm dat ook.
Gevolg: na 1x 's avonds vallen we beiden moe maar zeer tevreden in slaap. Terwijl ik weet, als het 's ochtends zou zijn, dat we dan samen inderdaad wel weer gaan soezen/indommelen maar erna is herhaling wél makkelijker...

Ik weet ook dat hij het heel jammer vind dat ik meestal al vroeger uit bed stap, dus wil er wel echt wat aan gaan doen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:46

Gewoon terug erin kruipen, doe ik ook :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:49

Oh nee kan ik niet. Als ik wakker word kan ik wel nog even liggen draaien en soezen, maar op een bepaald moment (meestal uurtje later) ben ik écht wel klaarwakker en heb ik het gezien. Dan moet ik gewoon opstaan. Als ik dan weer in slaap zou sukkelen blijf ik de hele dag muf met bijhorend ochtendhumeur helaas.
Tenzij ik dus wakker zou worden, wat pret in bed en dan weer insoezen, dan heb ik van dat humeur geen last. Maar zoals ik al zei, daar maak ik vriendje niet voor wakker. Die verdient zijn nachtrust meer dan genoeg.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:51

Boekje lezen een optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:59

Niet echt. Het licht in de slaapkamer is niet echt goed leeslicht en de zon zit aan die kant 's ochtends. Wordt ie niet blij van als ik om 9u ofzo het gordijn open trek.

Note to self: leeslampje kopen :)*

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:01

Als je dan toch aan het lezen bent.. 50 tinten misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:06

Die heb ik in 2012 al gelezen en 90 dagen Geneviève 2 weken terug :P Heb nog een boek of 2 over momenteel...
*nee ik ben niet leesverslaafd*

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:08

Dus leeslampje kopen, als je wakker word lekker een kop thee voor jezelf zetten en met je boek en je kop thee op bed gaan liggen. Merk je dat hij wakker begint te worden kan je hem gelijk een goedemorgen wensen <<)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:10

50 tinten heb ik al 2x gelezen en ben nu aan de 3de keer begonnen. Niet voor het hele seks gebeuren maar het verhaal daarom heen vind ik wél leuk. Alhoewel ik wel heel benieuwd ben naar de film. :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:39

Nee, gewoon opstaan. Wat klusjes doen en er na anderhalf uur weer in om hem aangenaam wakker te maken met wat ochtend gymnastiek

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:46

Het varieert hier van een kwartier tot idd de hele nacht. :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:59

Pantykous schreef:

De hele nacht stel ik mE minstens 6 uur bij voor. :oo

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:09

Wat een geweldig topic zeg! Momenteel zit ik niet in een relatie, maar wat ik mij af vraag is of er een verschil zit in hetero stellen, homo stellen en lesbische stellen qua seks en de hoeveelheid er van?

Ik ben zelf lesbisch, maar ik vind seks toch wel belangrijk in een relatie :j. En ik zal toch geen genoegen nemen om alleen een van ons beiden met een ontevreden gevoel te laten zitten. Natuurlijk heb je geen aan en uit knopje in je geslachtsorganen zitten, maar een beetje je best doen, vind ik wel belangrijk.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:26

knetterhard schreef:
Wat een geweldig topic zeg! Momenteel zit ik niet in een relatie, maar wat ik mij af vraag is of er een verschil zit in hetero stellen, homo stellen en lesbische stellen qua seks en de hoeveelheid er van?

Ik ben zelf lesbisch, maar ik vind seks toch wel belangrijk in een relatie :j. En ik zal toch geen genoegen nemen om alleen een van ons beiden met een ontevreden gevoel te laten zitten. Natuurlijk heb je geen aan en uit knopje in je geslachtsorganen zitten, maar een beetje je best doen, vind ik wel belangrijk.

Mag ik heel persoonlijk vragen of jij wel eens seks met een man hebt gehad? Zo ja, hoe anders is het dan met een vrouw. Dat vraag ik me nou altijd al af.....

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:29

KimD: volgens mij hetzelfde als een man, alleen een vrouw heeft geen slurfje! :)

Maar de kunstjes zijn bijna allemaal hetzelfde hoor haha :))

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:33

knetterhard schreef:
KimD: volgens mij hetzelfde als een man, alleen een vrouw heeft geen slurfje! :)

Maar de kunstjes zijn bijna allemaal hetzelfde hoor haha :))

Echt waar? Logisch eigenlijk, maar ergens kan ik me daar geen voorstelling bij maken. Niet dat ik zelf lesbische gevoelens heb, of er nou iets aan heb om het te weten, maar ergens wint mijn nieuwsgierigheid het dan toch weer van me. := :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:37

Geeft niks, er geen geen taboe op gelukkig :)!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:53

Huertecilla schreef:
Slina schreef:
Zeg je nou dat de kinderen maar beter kunnen zien hoe pappie en mammie het doen?
Arme kinderen, meteen getraumatiseerd.

Dat begrijp ik niet.
Waarom zou een kind getraumatiseerd raken indien de ouders normaal reageren?
Een eventueel trauma ontstaat hooguit door een hysterische reactie van de ouders.

Wás sex maar normaler, dan was er ook niet zo´n onbenul over hoe alles eigenlijk werkt en dat/hoe je er plezier van kan hebben.

Huh pappa ligt op zijn buik met zijn knieen omhoog .....dat kan niet _O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 06:54

Het is nog vroeg, duurde even voordat ik hem snapte :+

KimD schreef:
Pantykous schreef:

De hele nacht stel ik mE minstens 6 uur bij voor. :oo

Dat klopt wel, wel tussendoor een plaspauze enzo, het is niet 6 uur lang stampen. :')