Maar wat de belangrijkste punten heb je absoluut gelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Mijn partner en ik praten zeker over dat soort dingen, vanaf het hele begin al. Het nadeel is alleen dat in "the heat of the moment" hij vaak spontaan mijn tips en/of verzoekjes vergeet. Dus dat is soms wel balen... Hij doet het niet expres, maar het zorgt soms wel voor een vette mood killer.
Een ander vraagje, weet niet of dat al aan bod is gekomen, maar hoe lang duren jullie vrijpartijen? Om zelf maar te beginnen: wij hebben dan niet zo heel vaak sex, maar als we het doen, nemen we er echt de tijd voor. Inclusief voorspel (en dan heb ik het niet over voorspel als in met een wijntje op de bank zitten, of vooraf uit eten), zijn we altijd minimaal een uur a anderhalf uur bezig. Vrijpartijen van 3 uur zijn bij ons ook geen uitzondering.
Ik ken ook mensen die de hele nacht doorgaan, of soms zelfs een heel weekend, maar die houden dan uiteraard wel ff pauze tussendoor om wat te eten en drinken. Maar over het algemeen hoor ik van vrienden dat een half uurtje vaak wel de max is. Vraag me nu echt af of onze vrienden snel klaar zijn (of gewoon geen behoefte hebben aan langer, omdat ze het misschien vaker doen), of dat wij zo langdradig zijn
knetterhard schreef:Wat een geweldig topic zeg! Momenteel zit ik niet in een relatie, maar wat ik mij af vraag is of er een verschil zit in hetero stellen, homo stellen en lesbische stellen qua seks en de hoeveelheid er van?
Ik ben zelf lesbisch, maar ik vind seks toch wel belangrijk in een relatie. En ik zal toch geen genoegen nemen om alleen een van ons beiden met een ontevreden gevoel te laten zitten. Natuurlijk heb je geen aan en uit knopje in je geslachtsorganen zitten, maar een beetje je best doen, vind ik wel belangrijk.
knetterhard schreef:KimD: volgens mij hetzelfde als een man, alleen een vrouw heeft geen slurfje!![]()
Maar de kunstjes zijn bijna allemaal hetzelfde hoor haha
Huertecilla schreef:Slina schreef:Zeg je nou dat de kinderen maar beter kunnen zien hoe pappie en mammie het doen?
Arme kinderen, meteen getraumatiseerd.
Dat begrijp ik niet.
Waarom zou een kind getraumatiseerd raken indien de ouders normaal reageren?
Een eventueel trauma ontstaat hooguit door een hysterische reactie van de ouders.
Wás sex maar normaler, dan was er ook niet zo´n onbenul over hoe alles eigenlijk werkt en dat/hoe je er plezier van kan hebben.