Maar dat betekend dus dat we alle foto's gevonden hebben!
Bedankt voor alle hulp
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat betekend dus dat we alle foto's gevonden hebben!
Bedankt voor alle hulp

Jans schreef:Tis wel een schatje zeg Paisano, superlief dit!
En je mag gewoon Jay(dene) zeggen hoor 

Ten eerste: fantastisch topic!
En ik ken ook mannen die uit principe niet willen trouwen, vaak mannen waarvan de ouders gescheiden zijn.

Waarom zou je lang wachten als je er beide precies hetzelfde over denkt? Toevallig heb ik het er gister met een hele goede vriendin over gehad en dat was toch even moeilijk. Had haar een poosje niet gezien en vertelde over de post en dat het best nog wel zou kunnen dat er binnenkort een aanzoek zou komen. Nou, ze was niet bepaald enthousiast
Ze vond mij te jong en onze relatie te kort. Ze kon zich gewoon niet indenken dat je dan al zeker van iemand kan zijn. Dat was wel even moeilijk om te horen van iemand die dicht bij je staat, maar het veranderd natuurlijk niet hoe ik naar mijn relatie kijk 
Kan het me wel voorstellen met die wisselende signalen die hij geeft. Niet iedere relatie is hetzelfde en je moet die van jullie ook echt niet vergelijken met de mijne. Er zijn altijd dingen die bij andere mensen sneller of beter gaan. Jullie hebben een prima relatie als ik het zo hoor en Arjen geeft ook aan dat hij voor altijd bij je wil zijn! Dat aanzoek komt er echt nog wel 
Maar het klinkt wel alsof je je er maar bij neer hebt gelegd 

Paisano schreef:Jans, ik ben het echt helemaal met je eens!Waarom zou je lang wachten als je er beide precies hetzelfde over denkt? Toevallig heb ik het er gister met een hele goede vriendin over gehad en dat was toch even moeilijk. Had haar een poosje niet gezien en vertelde over de post en dat het best nog wel zou kunnen dat er binnenkort een aanzoek zou komen. Nou, ze was niet bepaald enthousiast
Ze vond mij te jong en onze relatie te kort. Ze kon zich gewoon niet indenken dat je dan al zeker van iemand kan zijn. Dat was wel even moeilijk om te horen van iemand die dicht bij je staat, maar het veranderd natuurlijk niet hoe ik naar mijn relatie kijk
Mijn vriend en ik gingen na 3 maanden samenwonen en zitten er nu aan te denken om volgend jaar een geregistreerd partnerschap aan te gaan. Ook zijn we aan het kijken naar een grotere woning met het oog op de toekomst m.b.t. een kleine.
Te jong, te kort samen e.d. Maar als het goed voelt en je zeker van mekaar bent, waarom niet?
ik zou haar eerlijkheid waarderen maar wel banketstaaf eigenlijk dat ze je niet begrijpt. 
Maar met mijn vriend ben ik nu al zo lang samen, dat we ook ondervonden hebben dat het na de roze wolk ook nog leuk is. Maar goed, de ene trouwt na een lange tijd, omdat ze dan beter weten wat ze aan elkaar hebben. Een ander trouwt misschien al snel (midden in die smoorverliefde periode) wat ook wel weer romantisch is! Dan leer je elkaar echt in het huwelijk kennen. Enne, het kan bij beiden net hard mis gaan, als goed gaan
maar ik was toen al klaar met de studie, werkte al een poosje.. ik heb dan ook niemand verteld dat we gingen trouwen
behalve mijn beste vriendin die zelf ook al eeuwen samenwoont
Dus ik was de koploper en hij de nakomer, haha. Edit: denk inderdaad dat het ook scheelt of je al werkt. Mijn vriend werkte al een tijd en ik werkte toen ook al. Het voelde dus heel logisch, ondanks dat we (achteraf gezien) nog best jong waren! Niet dat we nu niet meer jong zijn natuurlijk, we voelen ons nog steeds begin 20 hoor
en waren natuurlijk veel te jong, we zouden het niet lang met elkaar volhouden en weet ik het allemaal wat nog meer. Inmiddels zijn we langzamerhand aan het kijken naar een koophuisje. We willen beide graag trouwen (maar ik mag hem niet vragen
) en hebben het over kinderen gehad.
en dat terwijl vele in onze omgeving ons nog geen half jaar gaven