Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xSlvna schreef:Dus je vind mij onprettig om naar te kijken?![]()
Heb ook een figuurtje à la VS (enkel wat kleiner en minder breed, maar qua verhoudingen redelijk gelijk).
Ik begrijp je best, maar waarom modellen aanpassen aan de mens die (vaak) ongezond bezig is, te veel eet en te weinig sport. Ze mogen (vind ik) best gemotiveerd worden om af te vallen naar een gezond gewicht. Bij de dove modellen is het dadelijk 'Oh ik ben niet veel dikker dus...'.
http://www.free-wall-paper.com/wp-conte ... 013-81.jpg
De middelste hier van is toch wel echt mooi slank, of niet?

Wat boeit het nu wat voor maat iemand heeft? Trekt het je niet, dan kijk je niet
Ben allang blij dat iemand sport.
papagroom schreef:middelste is een mooie meid,de linker afschuwelijk.....waar het mij echter om gaat is dat de gemiddelde (wat oudere) man,een mooie oog opslag samen met een leuk decoletee een beetje overgewicht al snel doet vergeten,en een stuk milder denkt over de onvolkomenheden van de andere sexe dan jullie over je eigen.
Geryon schreef:Dat is waar. Toen mensen mij aan de dunne kant vonden, had ik al broekmaat 38. En BMI, tja, mijn vriend is nu aan de dunne kant, maar heeft overgewicht volgens de BMI en moet veel afvallen![]()
Raponsje. Als ik dit filmpje gewoon zelf had gezien, had ik het weggeklikt zonder over na te denken. En ik denk velen met mij, maar hebben ''commentaar'' omdat onze mening hier werd gevraagd. Dus ja als je het zo bekijkt ook weer commentaar als een veel te zwaar persoon zowat halfnaakt gaat hardlopen
papagroom schreef:middelste is een mooie meid,de linker afschuwelijk.....waar het mij echter om gaat is dat de gemiddelde (wat oudere) man,een mooie oog opslag samen met een leuk decoletee een beetje overgewicht al snel doet vergeten,en een stuk milder denkt over de onvolkomenheden van de andere sexe dan jullie over je eigen.
papagroom schreef:Al die dames die oordelen over het figuur van een andere dame.
Maar hoe denkt een man daar nu over.
Nou ben ik al een ietsie ouder,en zie het misschien iets anders als de jonge jongens,maarrr
Ik voor mij zelf zie liever een iets gevuldere vrouw die er gezond , en verzorgd uitziet dan een dunnetje met rimpels van het roken,een zonnebank huid,en een slecht gebit.
Als dit type vrouw naar de 50 loopt,is ze in de regel een stuk atractiver dan al die meiden die altijd dun zijn geweest.
Ik heb het dan natuurlijk niet over de extreme obesitas gevallen,en daar is hier ook geen sprake van.
Als je deze dame in gewone kledij op straat tegen zou komen zou ze heus niet opvallen.
Voorts vraag ik me hard op af.......waar om hebben vrouwen altijd hun oordeel klaarliggen voor sexegenoten,en waarom is dit vrijwel altijd negatief......en dan gaat het niet altijd over het figuur,maar ook over bv....te veel of te weinig makeup,kapsels kleding,borsten konten noem maar op.