"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:34

ha ha....LOL......zie je nou dat jullie bevestigen wat ik schrijf......wij mannen zijn op dit vlak een stuk milder dan jullie....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:36

papagroom schreef:
ha ha....LOL......zie je nou dat jullie bevestigen wat ik schrijf......wij mannen zijn op dit vlak een stuk milder dan jullie....

_O-

Mijn ervaring is dat mannen juist enorm oppervlakkig zijn als het gaat om uiterlijk. En of dat nou over een dik of dun iemand gaat :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:39

De meeste mannen/jongens vinden gewoon alles 'oké' wat betreft uiterlijk.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:39

Idd PPG, wat zie jij dan als gevuld en wat is te dik?

Afbeelding
Neem dit plaatje bijv. De rechter vind ik neigen naar mager, maar zou zomaar een afgetrainde sporter kunnen zijn. Maar de linker vind ik meer dan gevuld. Die vind ik gewoon richting dik. Maar tussen deze 2 voorbeelden in zit nog een groot gebied.

Afbeelding
Zo vind ik de bovenste modellen echt mager en onprettig om naar te kijken. En de onderste modellen veel natuurlijker overkomen. Echter, ondanks dat deze dames meer gevuld zijn dan de bovenste dames. De onderste dames bestempel ik als goed gevuld. Vrouwen met rondingen. En als ik zo kijk, zal ik geen enkel in dat onderste rijtje als mollig of dik benoemen.
Echter ben ik wel van mening dat de Fashion industrie best wel wat meer natuurlijkere modellen kan gaan gebruiken. Die hoeven niet gelijk dik te zijn, maar iets meer vlees dan die Victoria's Secret modellen mag wel.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:42

Die 5e van links (dove) heeft echt een prachtig lichaam. Ik kijk ook niet graag naar die bovenste modellen.. Maar dat mag ik zeker ook niet zeggen? :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:44

Dus je vind mij onprettig om naar te kijken? -O-

Heb ook een figuurtje à la VS (enkel wat kleiner en minder breed, maar qua verhoudingen redelijk gelijk).

Ik begrijp je best, maar waarom modellen aanpassen aan de mens die (vaak) ongezond bezig is, te veel eet en te weinig sport. Ze mogen (vind ik) best gemotiveerd worden om af te vallen naar een gezond gewicht. Bij de dove modellen is het dadelijk 'Oh ik ben niet veel dikker dus...'.

http://www.free-wall-paper.com/wp-conte ... 013-81.jpg

De middelste hier van is toch wel echt mooi slank, of niet?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:48

Nee hoor, ik bedoel niet onprettig. Ik kijk graag naar mooie gezichten of lichamen, zoals de onderste dames. De bovenste dames is niet zo mijn smaak dus daar kijk ik dan ook niet graag naar. Gewoon, letterlijk bedoelt dus :)

Ben het eens met je laatste punt. Maar die dove modellen komen in mijn ogen niet overeen met het beeld ongezond (bezig zin).

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:50

xSlvna schreef:
Dus je vind mij onprettig om naar te kijken? -O-

Heb ook een figuurtje à la VS (enkel wat kleiner en minder breed, maar qua verhoudingen redelijk gelijk).

Ik begrijp je best, maar waarom modellen aanpassen aan de mens die (vaak) ongezond bezig is, te veel eet en te weinig sport. Ze mogen (vind ik) best gemotiveerd worden om af te vallen naar een gezond gewicht. Bij de dove modellen is het dadelijk 'Oh ik ben niet veel dikker dus...'.

http://www.free-wall-paper.com/wp-conte ... 013-81.jpg

De middelste hier van is toch wel echt mooi slank, of niet?

Die is ook prachtig (en slank)! De rest ook erg mooi. Maar die zijn ook niet zo dun als die bovenste modellen. Of in ieder geval, zien er niet zo dun uit (belichting enz.)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:51

Wil net zeggen 'Ziet niet zo uit', want het zijn gewoon de zelfde modellen (behalve de middelste). Ongezond zien ze niet uit, dat zeg ik ook niet :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:53

xSlvna schreef:
Wil net zeggen 'Ziet niet zo uit', want het zijn gewoon de zelfde modellen (behalve de middelste). Ongezond zien ze niet uit, dat zeg ik ook niet :)

Dat wil ik enkel geloven als er photoshop is gebruikt in die bovenste foto :+

Anoniem

Lang niet ieder model is te dun. Er komt een hoop photoshop bij kijken :)
Ik vind Doutzen wel lekker in der velletje zitten; niet te dun en mooi gespierd.

En verder, lekker blijven paaldansen :) Wat boeit het nu wat voor maat iemand heeft? Trekt het je niet, dan kijk je niet :) Ben allang blij dat iemand sport.

papagroom

middelste is een mooie meid,de linker afschuwelijk.....waar het mij echter om gaat is dat de gemiddelde (wat oudere) man,een mooie oog opslag samen met een leuk decoletee een beetje overgewicht al snel doet vergeten,en een stuk milder denkt over de onvolkomenheden van de andere sexe dan jullie over je eigen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:54

Tsja... ik val ook op vrouwen... smaken verschillen nu eenmaal :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:55

papagroom schreef:
middelste is een mooie meid,de linker afschuwelijk.....waar het mij echter om gaat is dat de gemiddelde (wat oudere) man,een mooie oog opslag samen met een leuk decoletee een beetje overgewicht al snel doet vergeten,en een stuk milder denkt over de onvolkomenheden van de andere sexe dan jullie over je eigen.

Die middelste en die linkers verschillen denk ik niet eens zo veel in vetpercentage. De linker is sowieso al smaller gebouwd.

Ik hou ook niet zo van de smal gebouwde vrouwen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:57

Fiffill schreef:

op een wat gevuldere vrouw val je zachter dan op een dunnetje.....LOL...
Of je nou man bent of vrouw....dat maakt niet uit.
Laatst bijgewerkt door papagroom op 24-04-14 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:57

Je hoeft de modellen niet gelijk aan te passen aan dikke mensen. Maar ik vind het milieu dat met de bovenste modellen van de laatste foto een fictief beeld word afgegeven. Wat is er zo mis aan een gezond model met natuurlijke curves te gebruiken?

De voorbeeld foto van jou xSlvna: Ik vind de middelste dame inderdaad een mooi figuur hebben. De 2de dame van links is slank. En de overige dames vind ik echt eng mager en onprettig om naar te kijken. ( even voor de duidelijkheid, ik val gewoon op mannen hoor, ik kijk gewoon naar wat ik als gezond ervaar en als mooi)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:58

Maar goed, nu vind ik persoonlijk dik niet mooi of aantrekkelijk.
Maar dat in z'n algemeenheid.
Dus ook dikke mannen en kinderen.
Hahaha zelfs dikke dieren vind ik niet mooi.
Euhm mager ook niet......trouwens.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:59

ThreeFingers schreef:
Maar goed, nu vind ik persoonlijk dik niet mooi of aantrekkelijk.
Maar dat in z'n algemeenheid.
Dus ook dikke mannen en kinderen.
Hahaha zelfs dikke dieren vind ik niet mooi.
Euhm mager ook niet......trouwens.

_O-

Mijn vriend valt op obesitas paarden :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 23:00

papagroom schreef:
Fiffill schreef:

op een wat gevuldere vrouw val je zachter dan op een dunnetje.....LOL...
Of je nou man bent of vrouw....dat maakt niet uit.

:')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 00:31

Geryon schreef:
Dat is waar. Toen mensen mij aan de dunne kant vonden, had ik al broekmaat 38. En BMI, tja, mijn vriend is nu aan de dunne kant, maar heeft overgewicht volgens de BMI en moet veel afvallen :+

Raponsje. Als ik dit filmpje gewoon zelf had gezien, had ik het weggeklikt zonder over na te denken. En ik denk velen met mij, maar hebben ''commentaar'' omdat onze mening hier werd gevraagd. Dus ja als je het zo bekijkt ook weer commentaar als een veel te zwaar persoon zowat halfnaakt gaat hardlopen :+

Waarom zou iemand met een maatje meer geen sport kleding mogen dragen die zij comfortabel vinden?

Als ik een maatje meer zou hebben en iemand zou commentaar hebben omdat ik een kort broekje hardlopen dan zou ik toch wel een hele lelijke opmerking terug maken. Ze is aan het sporten.
Ze hoeft zich niet te bedekken, ze is niet op kantoor.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 07:03

Geryon schreef:
Die 5e van links (dove) heeft echt een prachtig lichaam. Ik kijk ook niet graag naar die bovenste modellen.. Maar dat mag ik zeker ook niet zeggen? :D

Ik zou ook tekenen voor zo'n lijf :)

Mooie dames van dove

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:19

[/quote]
Waarom zou iemand met een maatje meer geen sport kleding mogen dragen die zij comfortabel vinden?
Ze is aan het sporten.
Ze hoeft zich niet te bedekken, ze is niet op kantoor.[/quote]

goeie opmerking!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:34

papagroom schreef:

Leuk decolleté en dan kom je af met je A-cupje. Iedereen zit in hetzelfde schuitje hoor.
Iedereen kijkt naar het uiterlijk, iedereen. En iedereen (zelfs onbewust) trekt daar conclusies uit.
De een vindt dat aantrekkelijk, de ander weer iets anders. En die combinatie van al die aspecten bepaalt in welke mate we iemand als geheel aantrekkelijk en dus mooi vinden.

Dat is niets nieuws wat ik vertel, dat is een gigantische open deur.
Maar blijkbaar als je het hebt over het gewicht van datzelfde lichaam, dan zou dat ineens niet meer mogen?
Het is niet omdat je iemand niet aantrekkelijk vindt, dat je die persoon helemaal niet moet hebben en geen vriendschap mee zou kunnen sluiten.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:54

Darah3 schreef:
Molfre schreef:
Ik kom er speciaal voor naar NL als jullie dat gaan doen :D Ik weet een hele leuke lerares in her noord oosten van het land (zuid drenthe) ^^

Kom maar op met die meeting <<) <<) <<)

Voor de paaldanseressen: er is een HK topic over paaldansen :j

*gaat zoeken* :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:19

papagroom schreef:
Al die dames die oordelen over het figuur van een andere dame.
Maar hoe denkt een man daar nu over.
Nou ben ik al een ietsie ouder,en zie het misschien iets anders als de jonge jongens,maarrr
Ik voor mij zelf zie liever een iets gevuldere vrouw die er gezond , en verzorgd uitziet dan een dunnetje met rimpels van het roken,een zonnebank huid,en een slecht gebit.
Als dit type vrouw naar de 50 loopt,is ze in de regel een stuk atractiver dan al die meiden die altijd dun zijn geweest.
Ik heb het dan natuurlijk niet over de extreme obesitas gevallen,en daar is hier ook geen sprake van.
Als je deze dame in gewone kledij op straat tegen zou komen zou ze heus niet opvallen.
Voorts vraag ik me hard op af.......waar om hebben vrouwen altijd hun oordeel klaarliggen voor sexegenoten,en waarom is dit vrijwel altijd negatief......en dan gaat het niet altijd over het figuur,maar ook over bv....te veel of te weinig makeup,kapsels kleding,borsten konten noem maar op.

Jij overdrijft het natuurlijk ook deze vergelijking. Niet elke dunne dame heeft rimpels van het roken, is zonnebankbruin en heeft een slecht gebit. :D

Ik ben het wel met je eens, dat mannen wat milder zijn over uiterlijkheden dan vrouwen (onderling). Er heerst altijd veel meer jaloezie onder vrouwen dan onder mannen, denk ik.