Mag ik mij hier melden?

Ben zelf niet een ontzettende kledingfanaat, maar fotografeer veel en wil ook met modellen gaan werken en daar is natuurlijk passende kleding bij nodig.

En vind het leuk om jullie stijlen te zien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninz schreef:
Emmaa_ schreef:Ik heb vorige week gezondigd.. Ergens een paar jaar geleden heb ik zo'n dikke legging gekocht van de Zara en die heb ik echt kapot gedragen. Vooral naar mijn werk, maar ook op ik-heb-hier-geen-zin-in-dagen. Nou liep ik door de Zara en ze hadden ze weer, en ik ben er weer voor gevallen... Dag leuke outfits, hallo truien en leggings
xLoki schreef:Hoi allemaal!
Mag ik mij hier melden?
Ben zelf niet een ontzettende kledingfanaat, maar fotografeer veel en wil ook met modellen gaan werken en daar is natuurlijk passende kleding bij nodig.(morgen mijn eerste model-shoot!)
anneeex schreef:__Rianne schreef:Ik kom ook weer even binnenvallen.![]()
Vriendin had laatst hele leuke, korte zwarte enkelllaarsjes van de van haren met studs achterop. Kan ze op de site niet vinden en bij ons in de stad bij de van haren ook niet. Weet iemand misschien welke ik bedoel? Of weet iemand een schoen die er op lijkt? Waren gewoon platte schoenen dus zonder hak met een ritsje aan de binnenkant.
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... s-schoenen
chanelle14 schreef:xLoki schreef:Hoi allemaal!
Mag ik mij hier melden?
Ben zelf niet een ontzettende kledingfanaat, maar fotografeer veel en wil ook met modellen gaan werken en daar is natuurlijk passende kleding bij nodig.(morgen mijn eerste model-shoot!)
Eeeeeeeeeeeuj Caro leef jij ook nog.
xSaarSaar schreef:DaisyDarling schreef:Ik zit de komende dagen in Amsterdam, welke winkels (buiten de kalverstraat, de Dam etc) moet ik écht nog even bezoeken? Casual kleding, niet al te duur
Sowieso de episode, maar dan welke?
Waterlooplein en de Zipper!
Emmaa_ schreef:Waterlooplein jaAllemaal marktkraampjes waar je allerlei leuke kleding kunt kopen voor leuke prijsjes