Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SunNDLM

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 21:44

Volgens mij heeft mijn valentijn een vermoeden dat ik de anonieme afzender ben maar hij wilt geloof ik geen blauwtje lopen. Begin van de avond een heel kruisverhoor van een wederzijdse vriend "heb je nog een date zo op Valentijnsdag" "heb je nog iemand een kaartje ofzo gestuurd" "*** is toch jou Valentijn?" etc. Ik heb overal een onduidelijk antwoord gegeven, geen ja en geen nee. Een beetje vent vraagt het toch zelf i.p.v. via een vriend }:)
Toen ik vroeg waarom hij zo geïnteresseerd was en het dat het wel duidelijk is dat hij het niet uit zichzelf vraagt kreeg ik te horen van *** niks heeft ontvangen vandaag.

Dusss... :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 21:52

Afbeelding :))

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:53

Oh die is schattig :')

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 10:19

Vriendje was niet echt vroeg klaar met werken, had kaarsjes aangedaan een hart van rozen blaadjes gelegd en in het midden z'n kadootje , hij kwam zelf aan met een leuk plantje. Vanavond nog uit eten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 10:22

Die van Just Eat is leuk! :D

Was hier een groot succes <3 hij is helemaal weg van de boxer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 10:44

yes! :D Het is 15 februari! :D

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 11:02

Haha wat een leuke dingen komen hier allemaal voorbij! Voor de meesten een geslaagde Valentijn zo te lezen :D
Had voor mijn vriendin (en voor mezelf ook uiteraard haha) een beautybehandeling gereserveerd, was ook erg geslaagd en erg lekker!
Daarna thuis van haar nog een mooie ring gekregen <3

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 11:54

Wat een leuke verhalen allemaal.
Heeeerlijk om te lezen! :D

Ik had niet echt plannen, donderdagavond zijn we naar het valentijnsconcert geweest van Miss Montreal, had kaartjes gewonnen en meneer is HE-LE-MAAL gek van dr. Ik won de kaartjes vorige week vrijdag, op zijn verjaardag dus had 2 vliegen in 1 klap haha. Daarvoor had ie me al 1000000x bedankt.

Daarna bleef hij slapen, dus had niet echt tijd iets voor te bereiden. Had al een grote kaart gekocht en had een lief berichtje op whatsapp klaargezet. Had ook een soort boekje gemaakt met allerlei mooie spreuken en onze foto voorop. 'S nachts toen hij lag te slapen alles op mijn bureau gezet en hem het berichtje gestuurd. Hij was al helemaal blij met het berichtje dus de rest vond ie helemaal geweldig!
en nu vond ie het vervelend dat ie alleen maar een kaartje had haha. Aghja, verschil moet er zijn.

Ook hier een geslaagde valentijn dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:41

Nou mijn valentijnsdag was ook zeeer geslaagd.
Hij had niks aan zien komen dus des te leuker,
K was nog naar de Xenos geweest gister ochtend en kwam daar weg met een confetti knaller met hartjes en een snoepstring :P
Voor de Xenos stond een bloemenkraam en ik kon het toch niet laten om een roos mee te nemen.
We zouden gaan zwemmen, naar de sushimall en dan film kijken maar het liep allemaal een beetje anders..
Ik had de roos op tafel laten liggen expres en de andere dingetjes in mijn tas verstopt voor de avond. K dacht dan ziet ie de roos en word ie helemaal panisch 'van wie heb je die roos gekregen enz'. Dat gebeurde helaas niet dus uiteindelijk heb k de roos maar gewoon gegeven, vond ie gelukkig super lief.

Tegen 3 uur waren we in het zwembad en na lekker zwemmen, 2 keer in de whirlpool en 1 keer in de stoomcabine naar huis gegaan (toen was t 7 uur :P ) om half 8 thuis sushi besteld ipv sushimall, ruim een uur later was de sushi er eindelijk, nou ge-niet-en!! Dat was zo lekker, we vergingen ondertussen van de honger dus wat wil je dan nog meer.

Toen bleek dat ie vergeten was in de brievenbus te kijken en hij had echt geen puf meer dus zei ik (niet zo slim) ik haal je post wel op.. Daar dus mijn kaart in en toen ie hem open maakte probeerde ik m'n stalen gezicht te houden en zei ik dus ook 'Van wie is die? Moet ik nou jaloers worden?' gezien er alleen 'ik vind je lief. X' in stond. Hij had me al door omdat ik zo aandrong om naar de brievenbus te gaan, dat ie waarschijnlijk van mij was, en hij hamert dan zo lekker door waardoor ik dus in lachen uitbarstte. Nouja idd van mij. Vond ie gelukkig ook heel lief.

Toen de confettiknaller gepakt, k zei alleen al pak de stofzuiger maar vast, dus hij had een normale verwacht, dus ik zei ogen dicht, pas open doen als je BOEM hoort :P En toen vlogen er dus allemaal hartjes voor z'n neus, vond ie ook heel leuk gelukkig! En toen de snoepstring gepakt, maar k snapte niet hoe die vast moest dus over mn broek gewoon gedaan en achter bij elkaar gehouden. Zie ze wel vaker liggen, kon het nu niet laten om 1 mee te nemen :P Daar zijn 2 snoepjes af en die heb k bij hem gelaten.

Toen waren we echt helemaal kapot en zijn we op bed gedoken, ik met teveel energie en hij doodmoe, dus heb hem nog maar even gemasseerd en de boel daar afgesloten voor hem en naar huis gegaan, zelf ook als een blok geslapen trouwens :P

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 14:03

Oooh wat lief allemaal!

Ik heb vandaag een kaartje gestuurd naar "een vriend". Hij zei dat ie het veel leuker vond een kaartje te krijgen op elke andere dag dan 14 februari, nouja dan naar vandaag.
Het is alleen lastig hoe t zit tussen ons, dus ik hoop niet dat ik m hiermee afschrik, maar ik denk dat ie het wel kan waarderen!
Er staat op: Keep calm and be my valentine
Heel direct, maarja :+

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:42

ik ook een leuke valentijn gehad! :)
lekker gegeten en toen we thuis waren gaf hij mij een heeele lieve kaart en mijn favoriete geurtje <3
hij lag helemaal slap van het lachen toen hij zijn kookboek uit had gepakt. Hij wilde mij of een kookboek geven, of een ehbo set. (dat laatste omdat ik toen we net 4 dagen samen waren een ongeluk heb gehad toen ik naar hem toeging waardoor ik ook nog even in het ziekenhuis heb gelegen)
heb zo'n idee dat ik het nu voor mijn verjaardag ga krijgen (in maart) :D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 17:53

Dat mijn vriend mij nodig was voor zijn kado betekende dat hij nog niks had en dat ik zelf wat mocht uitzoeken :') Vind het helemaal niet erg, wel een heel lief kaartje gekregen van hem, en een doos bonbons, en we zijn gister heel gezellig wezen poolen. Hij was heel blij met de taart, voelde zich instant schuldig, maar ik vind het helemaal niet erg aangezien hij ontzettend druk is.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:46

Ik heb mijn vriends verrassing vrijdag lekker verpest... Hij had rozen via de post verstuurd, zodat ik ze overdag al zou hebben ipv 's avonds laat wanneer hij bij mij zou komen. Mama had nog in de brievenbus gekeken, post eruit gehaald van die dag (wat achteraf dus de post van donderdag was), dus niet meer in de brievenbus gekeken, aangezien de post al was geweest. Uiteindelijk heeft mijn vriend mijn zusje aangesproken en toen die de hond ging uitlaten heeft ze de rozen uit de brievenbus gehaald. Stond ik om half 12 's avonds rozen op de vaas te zetten. Vond het super lief en voel me nog steeds schuldig dat ik niet in de brievenbus heb gekeken. Gelukkig werd het me vergeven haha.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:54

Rozen in een brievenbus?? Hoe past dat?!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:59

Ze worden zo ingepakt als op het plaatje :) Alleen is de plastic doos dan dicht :) Had er ook nog nooit van gehoord hoor, maar het is wel ideaal. Bloemen waren nog hartstikke mooi, mooi vers en niet geknakt, ze kunnen 5 dagen in de doos zitten zonder water.
https://www.brievenbusbloemen.nl/inet/b ... 20home.jpg

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:54

Ik weet niet of deze foto's het doen... :=

Ik had vrijdag een kaartje gestuurd en vandaag een taartje met een roos gegeven.

Deze taart was het. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 16-02-14 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:57

<3 Ooooooooohhhhh, wat leuk!!! <3

Wauw... _/-\o_

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:19

Dank je! Ze was er erg blij mee! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:41

Leuke taart!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:49

Ries wat een gave taart!!

Ik heb een pakketje met lekker spulletjes voor onder de douche gekregen en een kaartje dat dat een voorbode was voor een dagje sauna en uit eten <3

En verder gewoon een heerlijk weekend samen :+:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:51

Mijn vriend heeft me vandaag naar de Orchideeenhoeve ontvoerd voor Valentijnsdag, was echt zo gaaf! :+:
En gisteren zijn we de hele dag in Valkenburg geweest, grotten bezocht en sushi gegeten.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:14

Allemaal een tof Valentijnsweekend gehad dus! :) Leuk! :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:51

Aaah Richard, detaaailss ^^

Mijn vriend en ik zijn gisteren nog lekker uit eten geweest, maar tapas is toch niet echt iets voor ons

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:45

Wat een enorme leuke taart Richard!

Heerlijk al die verhalen nog :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:49

Die taart is echt geweldig!

Ik heb een kaartje gekregen van mn broertje en van mn stiefvader heb ik een roos gekregen!
Zelf heb ik, meer als grapje, een kaartje aan een ''meer dan goede vriend'' van mij gegeven, omdat hij de opmerking maakte dat een kaartje op 15 feb. veel leuker is dan op Valentijnsdag zelf.
Hij kon het heel erg waarderen en vertelde me net dat ie me eigenlijk wel een kaartje terug had willen sturen, zodat ie misschien mijn Valentijn was geweest, maar dat de concurrentie van mn broertje hem heeft tegen gehouden.:+ Vond ik op zich ook nog wel grappig ook!