Toen ik vroeg waarom hij zo geïnteresseerd was en het dat het wel duidelijk is dat hij het niet uit zichzelf vraagt kreeg ik te horen van *** niks heeft ontvangen vandaag.
Dusss...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

hij is helemaal weg van de boxer
Het is 15 februari!

) om half 8 thuis sushi besteld ipv sushimall, ruim een uur later was de sushi er eindelijk, nou ge-niet-en!! Dat was zo lekker, we vergingen ondertussen van de honger dus wat wil je dan nog meer.
En toen vlogen er dus allemaal hartjes voor z'n neus, vond ie ook heel leuk gelukkig! En toen de snoepstring gepakt, maar k snapte niet hoe die vast moest dus over mn broek gewoon gedaan en achter bij elkaar gehouden. Zie ze wel vaker liggen, kon het nu niet laten om 1 mee te nemen
Daar zijn 2 snoepjes af en die heb k bij hem gelaten.
Vind het helemaal niet erg, wel een heel lief kaartje gekregen van hem, en een doos bonbons, en we zijn gister heel gezellig wezen poolen. Hij was heel blij met de taart, voelde zich instant schuldig, maar ik vind het helemaal niet erg aangezien hij ontzettend druk is.
Alleen is de plastic doos dan dicht
Had er ook nog nooit van gehoord hoor, maar het is wel ideaal. Bloemen waren nog hartstikke mooi, mooi vers en niet geknakt, ze kunnen 5 dagen in de doos zitten zonder water.

Leuk!
Vond ik op zich ook nog wel grappig ook!