Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iselda schreef:xLisaMaxime schreef:[quote="noorhermans1"
HAHAHAHHAA ik heb echt plat gelegn want jullie gingen heel snel!
Ik had het ook met bio over voortplanting en er was een vraag op het pw: noem een voorbehoeds middel. Ik had eigenlijk komkommer op moeten schrijven
[/quote
Als wij die vraag krijgen ooit zal ik dat doen! Ben benieuwd wat ze erbij zal schrijven
Ik heb helaas geen tentamens e.d. meer, doe thuisstudie, dus heb alleen m'n eindexamens.
En ik gok overigens ook dat ik die vraag niet meer krijg in VWO 6
Maar anders....
Iselda schreef:Ik kan me niet meer herinneren wat voor vragen ik kreeg in 3 VWO (is denk ik al 6 jaar terug, heb me school beetje anders gedaan dan anderen hehe).
Maar, de kans is klein denk ik ja, al is het groter dan in VWO 6 :p
Iselda schreef:xxsalinaxx schreef:Dat filmpje van die joyce,Wat een GENIAAL mens!! Heb bijna een luier nodig (kijkt al haar andere filmpjes)
Ik vind het vooral heel knap dat je dat telkens weer kan bedenken
xLisaMaxime schreef:Iselda schreef:Ik kan me niet meer herinneren wat voor vragen ik kreeg in 3 VWO (is denk ik al 6 jaar terug, heb me school beetje anders gedaan dan anderen hehe).
Maar, de kans is klein denk ik ja, al is het groter dan in VWO 6 :p
Haha wtf beetje anders idd xd
Ik hoop het, ik haal meestal wel achten voor bio dus die ene vraag kan ik wel missen
_Alarm_wlkp schreef:Gho appelsien en die vaccuum gezogen was en er niet uit kwam.
Wortel gebruikt waarna die vrouw een nare infectie heeft aan overgehouden.
Zo'n elektrische tandenborstel waarvan het opzetstuk eraf was gekomen en te diep zat om het er uit te krijgen.
Man die voor een weddenschap in zatte toestand de gsm van zijn vriend in de anus had gestopt, stond nog op trillen
Ook heb ik eens op het school meegemaakt dat we gsm's aan het uitwisselen waren en bij elkaars foto's aan het zien. Tot er eens bij een meisje, 'vriendin' een filmpje stond dat ze zich aan het bevredigen was met een banaan, tjah
Er zullen nog wel dingen zijn maar kan er ff niet meteen op komen