Ik zie net dat ik al meer dan 10 jaar op Bokt zit. Toen gingen de jonkies hier nog niet naar de kleuterschool.
Bellatrix schreef:Ach, je bent zo oud als je je voelt. Ik voel mij meestal rond de 23. Gewoon de getallen omdraaien hahaha
MoniqueT schreef:Ik zie net dat ik al meer dan 10 jaar op Bokt zit. Toen gingen de jonkies hier nog niet naar de kleuterschool.Ik ging 10 jaar geleden naar groep 1 haha
Dat bedoel ik. Mijn kleinzoon is al 8 Maar Bokt draait toch om liefde voor paarden? Dat gaat bij mij nooit over.
lach me helemaal kapot willen van die misdadigers ben luchtpolitie over een hek klimmen blijkt er 9000 volt op te staan
Bellatrix schreef:Je bent ook niet veel ouder Cyn. Waar is die vind ik leuk knop nou als je hem echt per direct nodig hebt.
MoniqueT schreef:Dat bedoel ik. Mijn kleinzoon is al 8 Maar Bokt draait toch om liefde voor paarden? Dat gaat bij mij nooit over.
Imala schreef:Ach jullie hebben gewoon alemaal een leeftijd die wat zegt.De ene is jong, de ander volwassen, weer 1 gewoon wat rijp.Kom ik aan met me 27. Dan hoor je dus echt weer eens helemaal nergens bij he.Echt een loner leeftijd.Op dit topic maakt de leeftijd niet zo uit volgens mij
Esmefleur schreef:lach me helemaal kapot willen van die misdadigers ben luchtpolitie over een hek klimmen blijkt er 9000 volt op te staan Au
Bellatrix schreef:Je bent ook niet veel ouder Cyn. Jawelll. 20 Ik moet volwassen doen.. Maar doe graag mijn middelbare schooltijd nog eens over hoor..
mara168 schreef:10 jaar geleden had ik nog een zorgeloos leventje..Als je 10 jaar verder bent zeg je dat weer
Imala schreef:mara168 schreef:10 jaar geleden had ik nog een zorgeloos leventje..Als je 10 jaar verder bent zeg je dat weer Misschien wel ja haha!
Terug naar de middelbare school? Eerlijk? Ik voel me lekkerder in mijn vel dan ooit op deze leeftijd. Nie bang zijn dus om oud te worden. Valt best mee.
Maartje wauw! Dat is een boel. Melissa, kan je hapjes niet zien. En je piep voelen.. zucht, dat is alweer lang lang geleden.