Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:29

Wel leuk dat ze later bij mijn collega aan de kassa stond met een paar breezers, zonder ID. Die kreeg ze niet mee. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:30

Konstantine schreef:
Wel leuk dat ze later bij mijn collega aan de kassa stond met een paar breezers, zonder ID. Die kreeg ze niet mee. :D

_O-

muntdrop

Re: Rare opmerkingen van winkelmedewerkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:40

Hmmm wel gek dat dat dus zo verschilt met die medicijnen. Bij ons mag je gerust 10 pakjes paracetamol halen als je 6 bent. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Moet wel zeggen dat ik leeftijd inschatten bij vrouwen vaak een stuk lastiger vind dat bij mannen. Of je moet al flinke rimpels hebben, maar of je dat nou wilt :').

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:41

muntdrop schreef:
Hmmm wel gek dat dat dus zo verschilt met die medicijnen. Bij ons mag je gerust 10 pakjes paracetamol halen als je 6 bent. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Moet wel zeggen dat ik leeftijd inschatten bij vrouwen vaak een stuk lastiger vind dat bij mannen. Of je moet al flinke rimpels hebben, maar of je dat nou wilt :').

Marly van der Velden :P
Die wordt oud van haar rimpels...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:48

Konstantine schreef:
Pas had ik keelontsteking, dus ik klonk als een chipmunk... Naar Kruidvat om Trachitol, wil die meid het niet meegeven, "want jij kunt onmogelijk 16 zijn!" #)

Hmm, tijd om het Kruidvat te mijden dus. Ik vind dat soort betutteling onzinnig, en ik heb echt geen zin in zo'n neurotische maatschappij naar 'goed' Amerikaans voorbeeld waar alles verboden is. We gaan al veel te veel die kant op.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:51

Ik heb laatst 3 grote doosjes ibuprofen 400 gehaald en heb niks erover gehoord, had dan dus ook mn id moeten laten zien(ben 18)? :')

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:54

Geen last van rare opmerkingen, maar irriteer me mateloos aan de vele kassamedewerkers die constant zichzelf lopen te krabben, nagel bijten en aan hun haar zitten te frutten. Vervolgens aan mijn boodschappen zitten met hun handen :r . Oke misschien ben ik een aansteller :o

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:02

paardjes123 schreef:
Geen last van rare opmerkingen, maar irriteer me mateloos aan de vele kassamedewerkers die constant zichzelf lopen te krabben, nagel bijten en aan hun haar zitten te frutten. Vervolgens aan mijn boodschappen zitten met hun handen :r . Oke misschien ben ik een aansteller :o

Oké ik voel me aangesproken haha :o
Ik bijt dan geen nagels, maar nagelriemen(wat misschien nog wel erger is). Ik probeer er vanaf te komen maar het is gewoon bijna onmogelijk. En tsja, ik kan er verder niks aan doen dat ik jeuk heb :+
Haren frunnik ik niet aan want die zitten altijd vast.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:09

vreemd... ik lees ook dat het gewoon mag, terwijl wij er een mooi artikeltje bij getypt in het weekbericht kregen over de midicijnen dat dat niet mocht onder de 16 ( was dan wel drogist )

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:21

SuperAssie schreef:
paardjes123 schreef:

Oké ik voel me aangesproken haha :o
Ik bijt dan geen nagels, maar nagelriemen(wat misschien nog wel erger is). Ik probeer er vanaf te komen maar het is gewoon bijna onmogelijk. En tsja, ik kan er verder niks aan doen dat ik jeuk heb :+
Haren frunnik ik niet aan want die zitten altijd vast.

Brrr...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:57

Ik probeer zo min mogelijk aan mezelf te zitten als ik achter de kassa zit. Alles wat ik daar in mijn handen krijg is door tientallen andere handen geweest, zó vies. :=
Niesen/hoesten doe ik in m'n elleboogholte, niet in m'n handen. Jeuk probeer ik te negeren en anders gebruik ik m'n mouw. :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:58

Mijn handen voelden ook altijd zo vies na een tijdje := Als ik klaar was met werken voor die dag waste ik altijd als eerste m'n handen, bah :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:59

Haha precies, direct handen wassen als je klaar bent. :')
Tegenwoordig sta ik meestal op een versafdeling, handschoentjes YAY :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 23:59

Dominique_96 schreef:
Mijn handen voelden ook altijd zo vies na een tijdje := Als ik klaar was met werken voor die dag waste ik altijd als eerste m'n handen, bah :+

Moet je een handenwasmiddel gebruiken met scrub. Kan je zien hoe smerig je werk is :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:03

Brrr wil er niet aan denken :=

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:29

Als ik na 3 uurtjes kassa mijn handen was is het water gewoon bruin, bah.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:53

Konstantine schreef:
Ik probeer zo min mogelijk aan mezelf te zitten als ik achter de kassa zit. Alles wat ik daar in mijn handen krijg is door tientallen andere handen geweest, zó vies. :=
Niesen/hoesten doe ik in m'n elleboogholte, niet in m'n handen. Jeuk probeer ik te negeren en anders gebruik ik m'n mouw. :+

Gewoon lekker in je neus peuteren in de herfst en zo'n grote snot klodder op de vleeswaren smeren.
Kijken wie er wat van durft te zeggen.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:15

Ik heb ook wel eens wat aparts mee gemaakt. Ik was op zoek naar een nieuw horloge, dus ik met mijn moeder kijken bij een juwelier. Zo een waarbij je aan moet bellen en ze dan open doen. Dus zo'n bekakte verkoopster: kan ik u helpen? En ik: Ja ik ben op zoek naar een nieuw horloge. Nouja snel rondje door de zaak, zag niks, allemaal ouwelullenmodellen. Dus ik zei: Mm ja ik zie niet echt iets dat me bevalt. Zegt dat mens: Ja het is ook allemaal hogere prijsklasse he!! Haha lol alsof wij dat niet konden betalen. Nouja, ik heel droog, nee dat is het probleem niet, het is gewoon saaie meuk. Toen zijn we weg gegaan haha. Elke keer als we er nog aan denken of langs lopen, moeten we nog lachen. We hadden verdomme die hele zaak kunnen opkopen maar echt.. Wat een klantvriendelijkheid zeg..

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:33

Dominique_96 schreef:

Bij onze ap hadden ze altijd van die pompjes met dat alcoholspul om je handen te ontsmetten achter de kassa staan, scheelde toch wel een beetje in het vieze gevoel :+

En na het werk natuurlijk meteen handen wassen.

vorige week was bij kassa een stuk over de OV Studentenkaart, en dat als je hem kwijt was je je kaartjes niet kon declareren. Daar was wat ophef over. Maandag belde ik omdat ik mijn kaart kwijt was, donderdag lag er een nieuwe op de deurmat met 50,- er op omdat dat de kosten zou moeten dekken die ik gemaakt zou kunnen hebben. *\o/* (een goed verhaal over de NS is zeldzaam, vandaar dat ik hem even wou delen :+ )

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:39

MayDayParade: wat super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:22

Haha ik had laatst ook een leuke.
Was met mijn moeder in de Madame Tusseaud:

Mam: "2 kaartjes alstublieft."
Verkoopster tegen mij: " Hoe oud ben jij?"
Ik: "Hoezo vraagt u dat?"
Verkoopster: " Ja, kinderen tussen de 12 en 15 jaar kunnen met kinderkorting naar binnen."
Ik: "Dan ben ik 15."
Verkoopster: "Dat geloof ik niet meer,"
Ik: "Nee klopt, ik ben 22."
Verkoopster: :oo

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:23

Hahaha :=

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:45

Haha ouch :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:33

Flying_Angel schreef:
Haha ik had laatst ook een leuke.
Was met mijn moeder in de Madame Tusseaud:

Mam: "2 kaartjes alstublieft."
Verkoopster tegen mij: " Hoe oud ben jij?"
Ik: "Hoezo vraagt u dat?"
Verkoopster: " Ja, kinderen tussen de 12 en 15 jaar kunnen met kinderkorting naar binnen."
Ik: "Dan ben ik 15."
Verkoopster: "Dat geloof ik niet meer,"
Ik: "Nee klopt, ik ben 22."
Verkoopster: :oo

Auw...

Gelukkig was het goed bedoeld... Volgende keer van de gelegenheid gebruik maken en voorkennis opdoen hierover :')

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:57

Mijn moeder ging vandaag wijn halen en ik was mee boodschappen doen. Ben zelf 17. Nu werd ik opeens om mijn ID gevraagd, omdat mijn moeder wijn mee had. Ergens heeft ze natuurlijk gelijk en is het wettelijk verplicht, maar ik vond het toch heel raar. Als een 14 jarige met haar moeder mee gaat vraag je toch ook niet om het ID. Had het ook nog nooit mee gemaakt.