Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. muntdrop schreef:Hmmm wel gek dat dat dus zo verschilt met die medicijnen. Bij ons mag je gerust 10 pakjes paracetamol halen als je 6 bent. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Moet wel zeggen dat ik leeftijd inschatten bij vrouwen vaak een stuk lastiger vind dat bij mannen. Of je moet al flinke rimpels hebben, maar of je dat nou wilt.
Konstantine schreef:Pas had ik keelontsteking, dus ik klonk als een chipmunk... Naar Kruidvat om Trachitol, wil die meid het niet meegeven, "want jij kunt onmogelijk 16 zijn!"
. Oke misschien ben ik een aansteller
paardjes123 schreef:Geen last van rare opmerkingen, maar irriteer me mateloos aan de vele kassamedewerkers die constant zichzelf lopen te krabben, nagel bijten en aan hun haar zitten te frutten. Vervolgens aan mijn boodschappen zitten met hun handen. Oke misschien ben ik een aansteller
SuperAssie schreef:paardjes123 schreef:Geen last van rare opmerkingen, maar irriteer me mateloos aan de vele kassamedewerkers die constant zichzelf lopen te krabben, nagel bijten en aan hun haar zitten te frutten. Vervolgens aan mijn boodschappen zitten met hun handen. Oke misschien ben ik een aansteller
Oké ik voel me aangesproken haha![]()
Ik bijt dan geen nagels, maar nagelriemen(wat misschien nog wel erger is). Ik probeer er vanaf te komen maar het is gewoon bijna onmogelijk. En tsja, ik kan er verder niks aan doen dat ik jeuk heb![]()
Haren frunnik ik niet aan want die zitten altijd vast.
Als ik klaar was met werken voor die dag waste ik altijd als eerste m'n handen, bah

Konstantine schreef:Ik probeer zo min mogelijk aan mezelf te zitten als ik achter de kassa zit. Alles wat ik daar in mijn handen krijg is door tientallen andere handen geweest, zó vies.
Niesen/hoesten doe ik in m'n elleboogholte, niet in m'n handen. Jeuk probeer ik te negeren en anders gebruik ik m'n mouw.
Dominique_96 schreef:Mijn handen voelden ook altijd zo vies na een tijdjeAls ik klaar was met werken voor die dag waste ik altijd als eerste m'n handen, bah
(een goed verhaal over de NS is zeldzaam, vandaar dat ik hem even wou delen
)
Flying_Angel schreef:Haha ik had laatst ook een leuke.
Was met mijn moeder in de Madame Tusseaud:
Mam: "2 kaartjes alstublieft."
Verkoopster tegen mij: " Hoe oud ben jij?"
Ik: "Hoezo vraagt u dat?"
Verkoopster: " Ja, kinderen tussen de 12 en 15 jaar kunnen met kinderkorting naar binnen."
Ik: "Dan ben ik 15."
Verkoopster: "Dat geloof ik niet meer,"
Ik: "Nee klopt, ik ben 22."
Verkoopster: