Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebel_Jits schreef:Hij heeft een beetje rare familieTe beginnen natuurlijk zijn vader die mij 'ontvoerde' naar z'n oma en mij dingen vertelde die ik niet wilde weten (too much info-dingen). En z'n moeder begon aan m'n haar te plukken de tweede keer dat ik haar zag en zei dat het er niet echt verzorgd uit zag (noot: ik had die dag m'n haar gewassen met vriendlief z'n shampoo en geen conditioner..) Verder zijn het super aardige mensen. Vooral z'n vader is helemaal idolaat van me, omdat ik Nederlandse ben
![]()
Vandaaagg
Die moeder en ik zijn zo gek als een deur. Yunaa schreef:Mijn schoonouders zijn echt leuk. Precies het zelfde als mijn ouders, vandaar dat ik het ook als mijn 2e ouders zie. Die ouders knuffelen mij gewoon en vorige week gingen we samen ergens heen, zeggen die ouders: "Geef ons even een kus en pas goed op vanavond hoor". Hahaha, geweldig toch. Scheelt misschien ook wel dat ze 2 jongens thuis hebben en ze nu toch alweer een lange tijd een meid over de vloer hebben.![]()
En geef toe, welke man vindt het nou niet leuk als je heel goed met zijn moeder kan opschieten ?Die moeder en ik zijn zo gek als een deur.
haha HouVanUtopia schreef:Hier ook iemand met relatie verder weg.
Vriendjelief woont 110km verderop.
Ik ben op dit moment elk weekend daar. In april heeft mn lief een appartement gekocht alles samen uitgezocht etc. Dat het maar onze smaak is.
In februari ben ik klaar met school dus ben al druk aan het solliciteren bij vriend in de omgeving dat ik zo snel mogelijk daar heen kan.
Zijn nu 4 jaar samen!
Gelukkig zie ik hem elk weekend. Nu hij op zichzelf zit is het zo fijn. Ben ik op vrijdag vrij al lekker op donderdag daar heen. Langzaam mn leven daar op bouwen.
Respect voor de meiden die hun vriendje in het buitenland hebben.
SSmonamiSS schreef:Yunaa schreef:Mijn schoonouders zijn echt leuk. Precies het zelfde als mijn ouders, vandaar dat ik het ook als mijn 2e ouders zie. Die ouders knuffelen mij gewoon en vorige week gingen we samen ergens heen, zeggen die ouders: "Geef ons even een kus en pas goed op vanavond hoor". Hahaha, geweldig toch. Scheelt misschien ook wel dat ze 2 jongens thuis hebben en ze nu toch alweer een lange tijd een meid over de vloer hebben.![]()
En geef toe, welke man vindt het nou niet leuk als je heel goed met zijn moeder kan opschieten ?Die moeder en ik zijn zo gek als een deur.
Ik kan ook zo goed met me schoonmoeder opschieten maar mijn vriend is daar soms niet zo blij mee!! Hij is altijd bang dat we over hem praten ! Dat zouden we niet eens durven!!haha
Dan maar niet over hem roddelen
HouVanUtopia schreef:Ja het duurde vreselijk lang. Ik was klaar met studie en werkte fulltime toen we elkaar leerde kennen.
Maar ik wou echt iets anders dus opnieuw gaan studeren. Toen nog te prill en beide nog te goed thuisom al ssamen te gaan.
Vooral het laatste jaar vind ik nu vreselijk. Wil niets liever dan al hier wonen.
Vriendjelief kan ook niet wachten tot ik kom.
Gelukkig zagen we elkaar zo goed als elk weekend. Voorheen vaker bij mij ivm paarden en wedstrijden.
Nu heb ik sinds juli geen paard meer waardoor ik echt een weekend bij hem ben tot maandagochtend.
Dus nu echt niets te klagen. En nog duren de weken lang tot het weer weekend is. Nu het verlangen van samenwonen zo hoog is wordt het echt poedersuiker doordeweeks.
Yunaa schreef:HouVanUtopia schreef:Ja het duurde vreselijk lang. Ik was klaar met studie en werkte fulltime toen we elkaar leerde kennen.
Maar ik wou echt iets anders dus opnieuw gaan studeren. Toen nog te prill en beide nog te goed thuisom al ssamen te gaan.
Vooral het laatste jaar vind ik nu vreselijk. Wil niets liever dan al hier wonen.
Vriendjelief kan ook niet wachten tot ik kom.
Gelukkig zagen we elkaar zo goed als elk weekend. Voorheen vaker bij mij ivm paarden en wedstrijden.
Nu heb ik sinds juli geen paard meer waardoor ik echt een weekend bij hem ben tot maandagochtend.
Dus nu echt niets te klagen. En nog duren de weken lang tot het weer weekend is. Nu het verlangen van samenwonen zo hoog is wordt het echt poedersuiker doordeweeks.
Ik kan mij gewoon helemaal inleven in jou. Wij moeten nu nog 4 jaar, vraag me niet op welke manier ik dit ga overleven. De dagen duren zo lang voordat het weer weekend is en de pech is dat we elkaar vaak pas kunnen zien van zaterdagavond (8 uur) tot en met zondag na het avond eten.
Wat jij nu verteld is voor mij toch een bewijs dat het écht wel kan, alleen is geduld hebben een schone zaak.
Leuk hoor dat bij jullie het vooruitzicht in ogen is !
dan nog 26 uur onderweg en dan ben ik eindelijk weer bij hem! Mijn schoonouders zijn onwijs lieve mensen, maar ook streng gelovig. Het is dan ook de bedoeling dat ik straks me eigen kamertje krijg pff.. Me vriend zei zelf al dat hij dan lekker bij mij in bed kruipt, maar ik vind het wel vervelend. Ook om die reden gaan we lekker me ze tweetjes een paar dagen weg, alleen hem en ik
hij woont nog thuis omdat hij nu met zijn werk 90% van de tijd toch niet thuis is, en hij vindt het zonde om dan een huis te kopen of huren als hij er dan toch nooit is. Dat kan ik heel goed begrijpen, maar vindt het nu wel jammer!
Anthea schreef:Wauw, dat zou ik echt niet tof vinden Jackieboy. Je bent 23 en dan op een apart kamertje slapen..