Carnaval '14

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Carnaval '14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:17

Ik moet vrijdags om 5:30 beginnen met werken, da's dus 4:45 me bed uit _O-

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:26

Lekker vroeg Fading! Kan begrijpen dat je donderdag dan even overslaat.

Ik wil de maandag als een kabouter gaan (voor wie het spelletje 'Saboteur' kent; liefst dat)
Heb namelijk een mooie muts gevonden en ik ga met een vriendenclub die altijd saboteur speelt. Ook al wat accessoires (een nep pikhouweeltje).
Maar wat moet ik daar bij aan? Ik heb ergens bretels gevonden, alleen shirt/broek is nog een beetje onduidelijk.

Iemand goede tips? Ik wil niet perse een pak moeten kopen, carnaval is al duur genoeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:28

Ik zou het niet weten :+ Ik heb ook maar wat geimproviseerd haha

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:31

Ahh, das balen. Maar misschien als je nog op zondag gaat dat ik je tegen kom!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:34

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:44

^) ik dacht het perfecte setje gevonden te hebben... ik en een vriendin wilde als 'hippie' en het idee was om shirtjes in slierten te knippen, kraaltjes eraan, klaar! Maar nee, ik weet carnaval kun je lekker gek doen maar zo ga ik de straat niet op.. -O- Het zag er echt niet uit

waarschijnlijk nu als cowboy, ik heb toch nog sporen, hoeden etc.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:46

Zoiets heb ik ook gemaakt LovesSam. Mijne vond ik best leuk gelukt :) Alleen heb ik er da geen kralen ingehangen.

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:47

kun je pbtje sturen met de foto of hier plaatsen? misschien kan ik er nog iets van maken :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:54

LovesSam schreef:
^) ik dacht het perfecte setje gevonden te hebben... ik en een vriendin wilde als 'hippie' en het idee was om shirtjes in slierten te knippen, kraaltjes eraan, klaar! Maar nee, ik weet carnaval kun je lekker gek doen maar zo ga ik de straat niet op.. -O- Het zag er echt niet uit

Let je wel, op met de sporen :=

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:59

Pieter25 schreef:
LovesSam schreef:

Let je wel, op met de sporen :=

}:) maybe

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:00

Nee, haha ik zal eens kijken wat ik ervan ga maken, jij al iets gevonden @Pieter25?

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:06

mijn nieuwe outfit is ook binnen! op dit moment lijk ik op de zus van roy donders :') gouden legging, panterblousje, fout tasje, grote gouden oorbellen hoge knot en nepwimpers haha

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:23

Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:31

LovesKim schreef:
Ben jij er zondag dan ook? vriendin van me zit op kamers in Tilburg dus vandaar dat we daar gaan stappen :)

Ja, mijn beste vriend zit op kamers in Tilburg. Dus gaan zondag daar met een groepje carnavallen.

Zaterdag in breda en zondag in Tilburg, ben benieuwd of daar nog veel verschil in is.

Hoe laat gaan jullie meestal carnavallen? De mensen waar ik mee ga willen allemaal s'middags al, terwijl ik dacht dat als we echt tot laat in de nacht door gaan dat het misschien beter is om na het eten s'avonds weg te gaan. (De diehards carnavallers :') zullen me nu wel voor gek verklaren dat ik liever pas in de avond ga haha)

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:35

Lumea schreef:
Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden

Dankje!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:44

babli, meestal begin ik ook al 's middags en dan tot in de late uurtjes door. Tussendoor wel eventjes naar huis meestal. Dit jaar ga ik overdag werken en mijn paardjes doen, en dan 's avonds gewoon carnavallen. Scheelt toch weer wat geld := Geld dat ik overdag verdien kan ik dan 's avonds weer uitgeven. Zo maak ik niet zo heel veel verlies :=

Sam ik kan het zo snel niet vinden. Is het goed als ik je morgen een foto stuur?

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:47

Lumea schreef:
babli, meestal begin ik ook al 's middags en dan tot in de late uurtjes door. Tussendoor wel eventjes naar huis meestal. Dit jaar ga ik overdag werken en mijn paardjes doen, en dan 's avonds gewoon carnavallen. Scheelt toch weer wat geld := Geld dat ik overdag verdien kan ik dan 's avonds weer uitgeven. Zo maak ik niet zo heel veel verlies :=

Sam ik kan het zo snel niet vinden. Is het goed als ik je morgen een foto stuur?

ja hoor is goed! Ben wel benieuwd hoe jij t hebt gemaakt ;)

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:55

@Lumea Ja tussendoor naar huis is idd ook wel een goed plan, alleen is dat wel zeker 20 min lopen heen en dan weer 20 terug haha, maar dat merken we vaat niet na een paar wijntjes.

Vind 't wel fijn om me even op te frissen, make upje bijwerken etc. :D (waarschijnlijk denkt het grootste deel daar met carnaval heeeeel anders over en hossen gewoon door haha )

Ik las een pagina terug over kleurlenzen. Ik heb vorig jaar als vampier samen met een vriendin witte uv glow in the dark lenzen in gedaan. Was echt super tof veel mensen schrokken en keken op :') . Moet wel zeggen dat het wel erg wennen is zeker in kroegen waar gerookt mag worden of waar ze zo'n rookmachine hebben. Met erg droge lucht kunnen je ogen na een tijdje gaan irriteren. Dit jaar ga ik ook weer voor kleurlenzen, dit keer blauwe 'poppenlenzen' die je ogen extra blauw en groot laten lijken, ben benieuwd. :j

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:04

Ik ben van vrijdag tot en met zondag ook in tilburg

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:08

Mensen nog tips wat betreft waar heen te gaan als je in Breda of Tilburg bent?
Welke tenten zijn leuk en welke moeten we vermijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:11

Skihuuutttt Tilburg hahhahaha

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:15

breda zijn dikke/dunne, dependance en walkabout naar mijn weten best wel leuk met carnaval!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:16

Gister 14 graden hier. Carnavals verwachtingen.. -2, -3 -O-

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:19

Lumea schreef:
Gister 14 graden hier. Carnavals verwachtingen.. -2, -3 -O-

NEEEE meen je die? carnaval heeft altijd of koud of nat weer, wat is dit :')

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:24

Ja een week geleden riepen ze al -5 met de carnaval. Gelukkig is dit nu wat opgeschroefd naar -2 of -3. Maar echt.. dit is niet grappig. Het wordt al zo ongeveer lente, lekker 'warme' temperaturen voor de tijd van het jaar en dan ineens zoveel graden naar beneden... Dat wordt echt mega afkicken. Ik denk dat ik het echt super koud krijg met de carnaval, we zijn dit jaar echt niks gewend :=