Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb ook maar wat geimproviseerd haha
ik dacht het perfecte setje gevonden te hebben... ik en een vriendin wilde als 'hippie' en het idee was om shirtjes in slierten te knippen, kraaltjes eraan, klaar! Maar nee, ik weet carnaval kun je lekker gek doen maar zo ga ik de straat niet op..
Het zag er echt niet uit
Alleen heb ik er da geen kralen ingehangen.
LovesSam schreef:ik dacht het perfecte setje gevonden te hebben... ik en een vriendin wilde als 'hippie' en het idee was om shirtjes in slierten te knippen, kraaltjes eraan, klaar! Maar nee, ik weet carnaval kun je lekker gek doen maar zo ga ik de straat niet op..
Het zag er echt niet uit
waarschijnlijk nu als cowboy, ik heb toch nog sporen, hoeden etc.
Pieter25 schreef:LovesSam schreef:ik dacht het perfecte setje gevonden te hebben... ik en een vriendin wilde als 'hippie' en het idee was om shirtjes in slierten te knippen, kraaltjes eraan, klaar! Maar nee, ik weet carnaval kun je lekker gek doen maar zo ga ik de straat niet op..
Het zag er echt niet uit
waarschijnlijk nu als cowboy, ik heb toch nog sporen, hoeden etc.
Let je wel, op met de sporen
maybe
gouden legging, panterblousje, fout tasje, grote gouden oorbellen hoge knot en nepwimpers haha LovesKim schreef:Ben jij er zondag dan ook? vriendin van me zit op kamers in Tilburg dus vandaar dat we daar gaan stappen
zullen me nu wel voor gek verklaren dat ik liever pas in de avond ga haha)
Geld dat ik overdag verdien kan ik dan 's avonds weer uitgeven. Zo maak ik niet zo heel veel verlies 
Lumea schreef:babli, meestal begin ik ook al 's middags en dan tot in de late uurtjes door. Tussendoor wel eventjes naar huis meestal. Dit jaar ga ik overdag werken en mijn paardjes doen, en dan 's avonds gewoon carnavallen. Scheelt toch weer wat geldGeld dat ik overdag verdien kan ik dan 's avonds weer uitgeven. Zo maak ik niet zo heel veel verlies
Sam ik kan het zo snel niet vinden. Is het goed als ik je morgen een foto stuur?
(waarschijnlijk denkt het grootste deel daar met carnaval heeeeel anders over en hossen gewoon door haha )
. Moet wel zeggen dat het wel erg wennen is zeker in kroegen waar gerookt mag worden of waar ze zo'n rookmachine hebben. Met erg droge lucht kunnen je ogen na een tijdje gaan irriteren. Dit jaar ga ik ook weer voor kleurlenzen, dit keer blauwe 'poppenlenzen' die je ogen extra blauw en groot laten lijken, ben benieuwd.