Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pikkepor

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:03

_O- _O-

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:34

BAStable schreef:
Geniaal dit topic :D!
Deze blunder is niet van mezelf maar van mijn zusje:
Mijn zusje zat bij een leuke jongen op schoot, beetje te zoenen etc.
Op een gegeven moment zegt mijn zusje:
'Ehh volgens mij zit ik op je riem' waarna ze even anders ging zitten.
De jongen antwoordde terug: 'Ehh jaa..'
Aan het eind van de avond bleek dat hij helemaal geen riem om had.. :')

Hahaha ik heb ook zoiets gehad. Was echt nog in het begin toen ik iets met m'n ex had.
Ik: Sinds wanneer is je portemonnee zo dik? Normaal heb je nooit geld. >;)
Hij: ... Dat is niet m'n portemonnee.

Schaamde me dood!!!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:36

_O- dat je daar niet aan denkt joh! :')

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:48

Whaha peuk :')

Leetje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:50

Hier nog zo 1 , me beste vriendin en ik waren beetje aan het dansen en een vriend van ons die was nogal bezopen en we gingen met ze alle op zijn schoot zitten, dus ik ga zitten voel ik toch iets hards, dus ik sta op en kijk om... me vriendin en ik kwamen serieus niet meer bij van het lachen.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:10

Haha hij moest heel hard lachen en het moment was ook echt verpest toen. Maar was inderdaad echt lekker oenig want ik zat helemaal te voelen en te doen en ik snapte er niets van. :Y) Maar bij mij duurt het wel vaker wat langer dat het kwartje valt.

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:22

Als je staat te zoenen met je vriend en je vergeten bent dat je de stofzuiger nog in je hand hebt... en die spontaan op zijn voet laat vallen... :')
De intensiteit werd mij iets teveel gok ik xD
Kunnen er nog steeds ontzettend hard om lachen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:36

Valanee schreef:
Als je staat te zoenen met je vriend en je vergeten bent dat je de stofzuiger nog in je hand hebt... en die spontaan op zijn voet laat vallen... :')

Haha daar gaat onze reputatie dat we kunnen multitasken _O- _O- _O-

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 01:24

Valanee schreef:

Hahahaha

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:56

Niet echt super genant, maar ik ervoer het wel als best gênant.
Ik kwam de bus op, en er zat in een vierzit een jongen in zijn eentje, dus vroeg ik of ik erbij kon zitten, ik kreeg een beetje een vaag antwoord terug, maar hij knikte, dus ik ging zitten. Volgende halte komt er een groepje jongens de bus op, dat waren dus vrienden van hem. End aar zat ik dan, de ene jongen was overigens nog wel heel netjes en vroeg of hij nats me mocht komen zitten, maar de jongen daar tegenover was een typisch, tja, jongetje? Ik weet niet hoe ik het moet noemen, maar hij begon met 'Je gaat haar niet verkrachten hè' en het bleef maar doorgaan. Ik schaamde me op dat moment best wel, weet ook niet waarom :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:51

Haha dit topic. Vermaak op zn best :')
Ik ben er ook een echte held in. Gelukkig kan mijn vriend er tot nu toe altijd wel om lachen enzo van die opmerkingen, stomme blunders :=

Afgelopen weekend was ik met zijn vriendengroep op stap in de 'stamkroeg'. Waar nog een aantal andere bekenden waren van ons die bij ons stonden.
Ik wilde mijn vriend laten schrikken ofzo weet ik veel door hem vol op zijn reet te slaan.
Helaas had ik de verkeerde persoon te pakken. Dat was aardig gênant vooral omdat t ook een bekende was.
Gelukkig konden ze er beide wel om lachen maar ik schaamde mn oren uit mijn kop. :+

DeletedX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:57

Op vakantie wou ik met de onderkant van een bierflesje op de bovenkant van het bierflesje van een hele leuke jongen (en gewoon een goede vriend) tikken zodat hij ging schuimen. Wat doe ik? Ik sla het hele flesje kapot , gevolg zijn hele broek was nat. Ik kon wel door de grond zakken, ik sloeg iets te hard :')
En als hij dan ook nog eens bij je op school blijkt te zitten.. Hahaha

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:04

Ik had vandaag iets zo stoms!
Op mijn werk kunnen mensen broodjes halen (soort take-away) en ik stond daar samen met 2 andere collega's. Mijn ene collega stond aan de kassa en met de andere was ik broodjes aan het maken en een beetje aan het kletsen. (lees: kassa en boordjes maken is ongeveer 0,5 meter bij elkaar vandaan).
Ik stond te vertellen dat ik een tijdje met een wel leuke jongen aan het appen was maar dat hij me opeens negeerde. Nouja, je kent dat verhalen wel, uiteindelijke conclusie was dat ik hem nu gewoon een klo*tzak vind. Gesprek duurde ongeveer 2 minuten, ik draai me om om mijn collega bij de kassa even te helpen en wie zie ik daar net weglopen... Juist hij ja.... Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:05

Iejoorr schreef:
Op mijn werk kunnen mensen broodjes halen (soort take-away) en ik stond daar samen met 2 andere collega's. Mijn ene collega stond aan de kassa en met de andere was ik broodjes aan het maken en een beetje aan het kletsen. (lees: kassa en boordjes maken is ongeveer 0,5 meter bij elkaar vandaan).
Ik stond te vertellen dat ik een tijdje met een wel leuke jongen aan het appen was maar dat hij me opeens negeerde. Nouja, je kent dat verhalen wel, uiteindelijke conclusie was dat ik hem nu gewoon een klo*tzak vind. Gesprek duurde ongeveer 2 minuten, ik draai me om om mijn collega bij de kassa even te helpen en wie zie ik daar net weglopen... Juist hij ja.... Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan!

Wat erg! _O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:08

Ja, en waarschijnlijk zie ik hem morgen nog ook. Ik denk dat ik maar de hele dag in mn bed blijf liggen :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 17:27

Dikke kans dat hij niet doorhad dat het over hem ging...

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 17:55

Iejoorr schreef:

Is het in ieder geval duidelijk dat hij dat soort dingen niet moet doen, irritant als mensen gaan negeren. Wel ehh ongemakkelijk om hem zo snel alweer onder ogen te komen!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:25

Duhelo schreef:
Dikke kans dat hij niet doorhad dat het over hem ging...

Ik hoop het van harte!

Gelukkig ben ik hem vandaag niet onder ogen gekomen, dat was toch wel een opluchting :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:49

Het is een beetje dood geworden hier. -O-

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:05

Ooh wat een leuk topic.
Ik had ook een mega blunder met mijn huidige vriend.
3 de keer op afspraakje en ik wilde bukken (liet sleutels valleb) liet ik een scheetje.... Zo erg! Gelukkig vatte hij het goed op dat het heel menselijk was. Haha. We lachen er nu nog vaak om (2 jaar geleden)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:39

Urghh ja scheetjes...
Heb een keer bij mijn ex gehad toen we nog niet heel lang samen waren.. Hij liet ze gewoon waar ik bij stond, nu had ik dat lef niet. Dus ja ik moest nodig een scheetje laten, denk loop ff naar de kamer hier naast... wel eh blijkbaar zijn de muren daar niet zo heel dik :+

miespotter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:59

Hahaha dit topic vind ik echt heel erg leuk! Ik heb zelf ook een belachelijk genant moment gehad.

Na een gezellige eerste date liep de leuke jongen met mij mee richting de trein. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik glij uit over een bananenschil. SERIEUS? Ik dacht echt dat dit alleen in grappige filmpjes gebeurde en dat je niet echt over een bananenschil kon uitglijden... Nou geloof mij, ik heb me nog nooit zo stom gevoeld maar ik heb ook nog nooit zo hard gelachen om mijn eigen acties!

nutts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:10

haha kan zo snel zelf niets bedenken maar leuk topic

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:33

Haha geweldig topic, ik volg!

Zelf nog niet zoiets meegemaakt.
Alleen overgegeven door apfelkorn waar mn crush bij was in de badkamer. Die heeft alles voor mij opgeruimd.. te awkward en ik schaam me er nog steeds voor haha :o Ik heb btw nooit meer apfelkorn gedronken, bah :+

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:20

Alweer genoeg meegemaakt met mijn vriend.. :+

Bij onze eerste date stapt vriendlief als eerste in de verkeerde bus (terwijl we gewoon weten dat we die niet moeten hebben hoor, maar we waren allebei zo zenuwachtig) en ik stap blind achter hem aan.. (gelukkig op tijd achter gekomen..)

Vriend voor het eerst op mijn overgevoelige merrie die ik uitbreng voor de eigenaar en er op stapt. Ik al gauw in al mijn vertrouwen het paard los laat, en hij een iets te harde por geeft en er bijna achter van het paard dondert :+

Je per ongelijk een tampon bij je vriend in de wc gooit en vervolgens 7 kleuren (of was het negen?) schijt of de wc niet verstopt bij je schoonfamilie.

Nog heeeeeel veel meer maar ik weet het zo niet..