Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BAStable schreef:Geniaal dit topic!
Deze blunder is niet van mezelf maar van mijn zusje:
Mijn zusje zat bij een leuke jongen op schoot, beetje te zoenen etc.
Op een gegeven moment zegt mijn zusje:
'Ehh volgens mij zit ik op je riem' waarna ze even anders ging zitten.
De jongen antwoordde terug: 'Ehh jaa..'
Aan het eind van de avond bleek dat hij helemaal geen riem om had..

dat je daar niet aan denkt joh!

Valanee schreef:Als je staat te zoenen met je vriend en je vergeten bent dat je de stofzuiger nog in je hand hebt... en die spontaan op zijn voet laat vallen...
De intensiteit werd mij iets teveel gok ik xD
Kunnen er nog steeds ontzettend hard om lachen.

Iejoorr schreef:Ik had vandaag iets zo stoms!
Op mijn werk kunnen mensen broodjes halen (soort take-away) en ik stond daar samen met 2 andere collega's. Mijn ene collega stond aan de kassa en met de andere was ik broodjes aan het maken en een beetje aan het kletsen. (lees: kassa en boordjes maken is ongeveer 0,5 meter bij elkaar vandaan).
Ik stond te vertellen dat ik een tijdje met een wel leuke jongen aan het appen was maar dat hij me opeens negeerde. Nouja, je kent dat verhalen wel, uiteindelijke conclusie was dat ik hem nu gewoon een klo*tzak vind. Gesprek duurde ongeveer 2 minuten, ik draai me om om mijn collega bij de kassa even te helpen en wie zie ik daar net weglopen... Juist hij ja.... Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan!
Iejoorr schreef:Ik had vandaag iets zo stoms!
Op mijn werk kunnen mensen broodjes halen (soort take-away) en ik stond daar samen met 2 andere collega's. Mijn ene collega stond aan de kassa en met de andere was ik broodjes aan het maken en een beetje aan het kletsen. (lees: kassa en boordjes maken is ongeveer 0,5 meter bij elkaar vandaan).
Ik stond te vertellen dat ik een tijdje met een wel leuke jongen aan het appen was maar dat hij me opeens negeerde. Nouja, je kent dat verhalen wel, uiteindelijke conclusie was dat ik hem nu gewoon een klo*tzak vind. Gesprek duurde ongeveer 2 minuten, ik draai me om om mijn collega bij de kassa even te helpen en wie zie ik daar net weglopen... Juist hij ja.... Ik kon mezelf wel voor mn kop slaan!