Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FNews

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:37

Ik volg dit topic al sinds het begin en zit vaak te lachen om jullie actie's }>
Aangezien dit een topic is over het openbaar vervoer geef ik even aan jullie door dat ik van de NS-app net een melding kreeg dat er morgen een aangepaste dienstregeling is wegens de landelijke storm die verwacht wordt morgen.
Er kan een langere reistijd zijn, vaker overstappen en drukkere treinen. Ook kunnen er zich meer storingen voordoen dan normaal.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 20:12

haha geweldige bloopers weer! :)

Bedankt FNews! Ik ga gelijk even kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:22

Niet van mij, maar gisteren zat ik in de trein, in een stiltecoupé. Er liep een meneer binnen met keihard reggae muziek op, en hij zong keihard mee. Iedereen zat elkaar heel awkward aan te kijken. := Hij scheen niks door te hebben!

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:39

Niet van mezelf, maar ik zag een keer een meisje dat nog op het laatste moment een trein in wilde stappen met haar koffer, maar de deuren gingen al dicht en ze zat dus met haar been tussen de deur... Zag er niet echt grappig uit, maar de deuren gingen weer open en ze kon alsnog instappen :D

En heb ook wel een paar keer gehad dat ik ging staan op het moment dat de trein/bus ging remmen en dus een halve meter vooruit/achteruit vloog :D Of dat ik moest staan in de trein omdat het zo druk was en bij een bocht tegen iemand aan viel, die tegen de deur geplet werd :+

O ja, ook een keer in de bus wilde ik uitstappen en een ander meisje ook, maar die viel van de verhoging aan de achterkant van de bus, omdat haar hak bleef hangen achter de trede. Ze viel echt plat op de grond, tegen mij aan... Ook best gênant :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:07

Iepoetjuh schreef:
En heb ook wel een paar keer gehad dat ik ging staan op het moment dat de trein/bus ging remmen en dus een halve meter vooruit/achteruit vloog :D Of dat ik moest staan in de trein omdat het zo druk was en bij een bocht tegen iemand aan viel, die tegen de deur geplet werd :+

Dat soort dingen overkomen mij standaard als ik met het openbaar vervoer ga, dat vind ik al niet eens meer gênant :+

Vanochtend wilde ik uitstappen, heel quasi-nonchalant... Kwam er net een windhoos, ik lag bijna ondersteboven :')

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:16

Een van de eerste keren dat ik alleen ging met de trein van Amsterdam naar Tilburg, moest ik overstappen in Utrecht. Had netjes een lijstje uitgeprint met de tijden en sporen voor de overstap. Had maar 2 minuten om over te stappen, dus zodra de trein stopte met sneltrein vaart naar boven gerend en als een kip zonder kop op zoek gegaan naar een spoor die niet bestond. Snel gevraagd en weer naar beneden gerend. Beneden aan de trap werd al afgefloten de zonder te kijken die trein in gesprongen. Bleek het dezelfde trein te zijn als waar ik al uit was gestapt (had de trein aan de overkant van het perron moeten hebben). :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:58

Net nog verloor mn evenwicht toen ik t strapje opliep xd zwierde naar links en rechts met mn zware tas. Er werd toch wrl een beetje achter me gelacgen.. Snapvt wel xd vond t zelf wss ook grapoig als ik t niet was :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:15

Oh jeetje, wat erg hier allemaal :')

Gelukkig niet zo heel erg.. Maar ook in de winter toen er sneeuw lag was alles errug glad. Aan het station bij ons heb je een soort van marmeren tegels en als die nat zijn zijn die spekglad. Er stond dan ook een bordje van 'pas op, glad!'. Mijn vriendin en ik stappen naar buiten omdat onze trein er is, ik wijs naar het bordje en zeg haar dat ze moet oppassen. Zet ik een stap verder en glijd ik kei hard onderuit op mijn kont, mijn vriendin valt op mij. _O- Wij lagen allebei plat van het lachen, verschrikkelijk..

Verder herinner mij ik niet echt iets gênants.. Tenzij misschien dat ene moment dat je in de bus zit en je te vroeg op het belletje drukt. De chauffeur kijkt naar mij, ik lach terug en zeg 'Euhm, ik heb te vroeg gebeld, sorry' :o Gelukkig kon hij er nog mee lachen, was dan ook maar 13jr.

Oh, en als je je abbonement moet tonen hem omgekeerd houden. Heb ik ook vaak voor. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:19

Oh over op het belletje drukken gesproken! Ik moest ergens heen met de tram en ik stond bij de deur... Tram remt af bij de halte... en rijdt dóór! :?

Was ik vergeten op het belletje te drukken :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:26

Ik geneerde me zo erg laatst in de trein! Ik had haast en ik kocht altijd trouw en braaf een kaartje maar ik ben het vergeten. Zo eindelijk opgelucht in de trein.. maar toen werd ik gecontroleerd... ik zei niets en werd helemaal rood, iedereen keek :') en ik dacht... ooooooh damn...... ik kon geen zinnig woord uitbrengen zo erg schaamde ik me. Gelukkig had hij door dat het echt niet expres was en kwam ik er goed vanaf .. maar god.. wat was ik blij dat ik die trein uitkon!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:31

Haha, jaa, je sterft altijd een beetje als je bv je abbonement bent vergeten ofzo := Doodeng is het, en iedereen idd kijken..

Herinner mij nog iets! Als de trein stil is hoor je altijd van die interessante gesprekken. Nou zat er een ex-leerkracht voor mij (wat ik overigens eerst niet wist) en zij en haar man waren aan het praten over.. ja, kinderen maken. Mijn god, dàt was awkward :')

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:39

Mijn zus en ik zaten eens in de bus richting huis, en toen was een groepje studenten (jonge mannen van rond de 20 denk ik) heel uitgebreid aan het praten over wat hun verwachtten van hun (toekomstige) vriendin.

'Ja ik vind wel dat ze tegen scheten moet kunnen hoor, anders wordt het sowieso niks in de relatie. Zo van als je een scheet moet laten ga je maar buiten staan. Echt gewoon NO WAY!'

'Ja vind ik ook hoor, gewoon op de allereerste date een vet harde FART laten in het openbaar. Als ze het niet erg vindt zit je goed.'

:')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:39

Ik heb ooit een heel gesprek gehoord tussen twee meisjes. Die ene vertelde die andere dat ze met haar dertienjarige zusje mee was gegaan naar de abortuskliniek, "want mama mocht het natuurlijk niet weten".

En dat vertel je dan hardop in een trein. :n

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:40

Konstantine schreef:
Ik heb ooit een heel gesprek gehoord tussen twee meisjes. Die ene vertelde die andere dat ze met haar dertienjarige zusje mee was gegaan naar de abortuskliniek, "want mama mocht het natuurlijk niet weten".

wow :oo :oo :oo

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:43

Konstantine schreef:

Oh waar gaat het heen zeg. Stel je voor dat ik nu al zwanger zou zijn. :r

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:44

Chroosje schreef:
Mijn zus en ik zaten eens in de bus richting huis, en toen was een groepje studenten (jonge mannen van rond de 20 denk ik) heel uitgebreid aan het praten over wat hun verwachtten van hun (toekomstige) vriendin.

'Ja ik vind wel dat ze tegen scheten moet kunnen hoor, anders wordt het sowieso niks in de relatie. Zo van als je een scheet moet laten ga je maar buiten staan. Echt gewoon NO WAY!'

'Ja vind ik ook hoor, gewoon op de allereerste date een vet harde FART laten in het openbaar. Als ze het niet erg vindt zit je goed.'

En toen jij liet jij een hele harde scheet of....??

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:45

Pieter25 schreef:
Konstantine schreef:

wow :oo :oo :oo

Wut :oo

Ik had laatst in de tram dat 't ding stopte en ik moest eruit dus was gaan staan. Kon helaas m'n evenwicht niet bewaren en beland zo bijna bij iemand op schoot :')

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:02

Danique_G schreef:
Chroosje schreef:

En toen jij liet jij een hele harde scheet of....??

Neee hahaha, maar ik heb me wel kapot gelachen, is dat ook goed hahaha

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:58

Oke, vooruit Chroosje, is ook goed! Ik zie het door de vingers...

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 18:08

Benidorm bastard momentje :=

begint een oudere vrouw tegen me aan te praten bij de bushalte over dat ze beschermd Wordt. Maar dat dat niet overal kon. Ze zag er erg vreemd uit...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:49

Eergisteren stond ik op het station te wachten op de trein (met 20 minuten vertraging :') ) komt er opeens een wildvreemde gozer naast me staan die begon te vertellen over de reclassering, waar hij net vandaan kwam omdat hij acht maanden in de gevangenis had gezeten wegens een ramkraak :')
Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen :=

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:34

Cayenne schreef:
Eergisteren stond ik op het station te wachten op de trein (met 20 minuten vertraging :') ) komt er opeens een wildvreemde gozer naast me staan die begon te vertellen over de reclassering, waar hij net vandaan kwam omdat hij acht maanden in de gevangenis had gezeten wegens een ramkraak :')
Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen :=

ooh nee! vreselijk! ik zou echt zoo hard wegrennen :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:46

Nou, ik had niet het idee dat ie me wat zou aandoen hoor, maar het was op een station waar ik wel bekenden tegen kan komen, en dan wil ik hier niet mee geassocieerd worden :+

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:40

Vandaag ik de trein, ouwe man ging naast mij zitten en voor ik wist dat ie er zat kwam er een zwanger vrouw binnen. Hij vroeg netjes of ze wou zitten, zegt die vrouw 'wat moet je van me?!' Zegt die ouwe man, 'nou zo te zien is t al gebeurd' :')
Toen had ik t niet meer

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 22:48

GQMMS schreef:
Vandaag ik de trein, ouwe man ging naast mij zitten en voor ik wist dat ie er zat kwam er een zwanger vrouw binnen. Hij vroeg netjes of ze wou zitten, zegt die vrouw 'wat moet je van me?!' Zegt die ouwe man, 'nou zo te zien is t al gebeurd' :')
Toen had ik t niet meer

_/-\o_ _/-\o_

Wel stom van die vrouw...