Ik mis je... WINTER!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:51

BenteMaxime schreef:
Nu je over Zweden begint, ik vertrek 19 mei met school voor 9 dagen naar Zweden!

Gaaf zeg! :D Wat gaan jullie allemaal doen en waar gaan jullie precies heen? :) Wij zijn er dan toevallig ook, dus als je in de buurt bent :+

Het is dan nog wel koud, trouwens. Dus dikke kleren mee, de winter is laat dit jaar!

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 18:55

Resistance schreef:
BenteMaxime schreef:
Nu je over Zweden begint, ik vertrek 19 mei met school voor 9 dagen naar Zweden!

Gaaf zeg! :D Wat gaan jullie allemaal doen en waar gaan jullie precies heen? :) Wij zijn er dan toevallig ook, dus als je in de buurt bent :+

Het is dan nog wel koud, trouwens. Dus dikke kleren mee, de winter is laat dit jaar!

Ik zou eerlijk gezegt niet weten waar we precies heen gaan, dat zou ik morgen even moeten vragen! :D
Ik doe opleiding Dier&Zorg en wij gaan daar 2 dagen meelopen in een Dierentuin. De naam van de dierentuin weet ik wel, namelijk Boras. We gaan een natuurwandeling maken (lijkt me zó heerlijk daar!), een bezoek aan de beverdam in de wildernis, elanden safari, we gaan kanoën en winkelen in Örebro. Ik type het nu even over van het blaadje dat ik van school heb gekregen :+

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-14 14:23

En we zijn ondertussen weer bijna een jaar verder dat ik dit topic ben gestart… En ondanks dat ik onwijs geniet van deze lekkere dagen en ik dit nu zit te typen met een korr broekje aan :p… Ik heb nu alweer zin in de winter!

Helaas hebben we vorig jaar geen sneeuw en ijs gehad.. En ik ga hard duimen dat het dit jaar een goede winter word! Welke bokkers duimen met me mee? :D

xMayo

Re: Ik mis je... WINTER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:55

Ik niet! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 16:59

Haha, ik dacht er toevallig ook aan deze week. De knop gaat weer om. :') Ik heb nu al zin om 's avonds in het donker door Amsterdam te lopen wanneer er binnen gezellige lichtjes zijn...

Of 's winters weer lekker naar Stockholm wanneer Gamla Stan besneeuwd is... <3

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:29

Ik duim met je mee TS! :D

De eerste pepernoten liggen in de winkel, eerste kerstliedje is weer op de radio geweest, kom maar op met die kou!! <3

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-14 18:08

Vind dit weer lekker hoor, en dat mag ook nog duren voor zolang dat nog duurt.. Maar ik denk nu alweer aan 2dekens, heel pyjamapak, wakker worden met sneeuw en winterjassen!

resistace: Stockholm, gaaf hoor! Ben in mei ook naar Zweden geweest. Wat een prachtig land! Wil er heel graag nog naar terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:00

BenteMaxime schreef:
Vind dit weer lekker hoor, en dat mag ook nog duren voor zolang dat nog duurt.. Maar ik denk nu alweer aan 2dekens, heel pyjamapak, wakker worden met sneeuw en winterjassen!

resistace: Stockholm, gaaf hoor! Ben in mei ook naar Zweden geweest. Wat een prachtig land! Wil er heel graag nog naar terug!

Dat snap ik! :) Wij hebben een huis in Zweden, dus we zijn er eigenlijk altijd te vinden. Met kerst zijn we in London of Stockholm, allebei prachtig! :) Toch is Stockholm nog iets bijzonderder als in de ijzige kou het noorderlicht boven de stad hangt.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:03

Ik kan niet wachten tot het weer lente is. Baal dat het nu alweer augustus is....

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 21:06

AnoukS_ schreef:
Ik duim met je mee TS! :D

De eerste pepernoten liggen in de winkel, eerste kerstliedje is weer op de radio geweest, kom maar op met die kou!! <3

Serieus? ze waren er toch altijd pas vanaf september ?
Ze worden echt ieder jaar vroeger he :=

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 06:48

Ik zit midden in de winter, ga volgend weekend skien :D

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 07:58

Vanessa24 schreef:
Ik vind ieder seizoen bijzonder en fijn om mee te maken. Ik moet er niet aan denken dat ik ergens woon waar het de hele jaar door warm is of alleen maar koud. De winter is bijzonder vanwege de sneeuw en gezelligheid in huis. De herfst vanwege de prachtige kleuren in de natuur, de lente die de kou verdrijft na een strenge winter en het heerlijke buitenleven in de zomer.... Ieder seizoen is bijzonder!

Helemaal mee eens!!

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:12

De pepernoten mogen vanaf 31 juli in de winkel liggen officieel. Daarna is het aan de supermarkten wanneer ze ze gaan verkopen :D

Wat gaaf, een huis in Zweden. Ben erg jaloers haha :)

En tuurlijk, vanessa, je hebt een heel goed punt. Alles is ook mooi. :)

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 17:44

Resistance schreef:
BenteMaxime schreef:

Dat snap ik! :) Wij hebben een huis in Zweden, dus we zijn er eigenlijk altijd te vinden. Met kerst zijn we in London of Stockholm, allebei prachtig! :) Toch is Stockholm nog iets bijzonderder als in de ijzige kou het noorderlicht boven de stad hangt.

O wat heerlijk!! Zou je mij misschien in PB wat foto's willen sturen van jullie omgeving? Lijkt me erg mooi om te zien met sneeuw!!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 23:21

Whaaah!! Ik heb ook alweer zin in de winter.
Alweer een paar laarzen en winter sneakers besteld en tel de dagen naar de kou alweer af!

Wordt wel minder chill op mn scooter, moet daar nog even een oplossing voor zoeken :D

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:58

Missen we de winter en haar gezelligheid alweer??

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:49

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt een zomermens ben. Maar..... ik vind het heerlijk dat het nu niet meer zo bloedjeheet is. Ik verlang naar temperaturen waarbij ik het lekker warm heb omdat ik lekker in een vest ofzo kan wegkruipen, niet omdat ik verder niets meer uit kan trekken. De temperaturen dat je het huis binnen komt, en denkt 'lekker warm', in plaats van 'lekker koel'. Temperaturen waarbij niemand je verbaasd aankijkt wanneer je zegt dat je écht behoefte hebt aan een mok warme choco/thee. Volgens mij begin ik ook een beetje een wintermens te worden :D .

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:59

Ik heb met deze temperaturen alweer last van winterhanden, dus nee, ik verlang niet naar de winter

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:02

Heerlijk... die sneeuw en ijs. En je krijgt allemaal van zulke mooie foto's.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:39

Ik ben nou wel weer klaar met de zomer hoor.. de sneeuw mag weer komen :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:47

Ik ben gek op de zomer ook, maar met dit weer verlang ik naar dikke vesten, donkere avonden, kaarsjes en thee <3

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:06

Kaarsjes <3
Voor mij is de winter niet praktisch maar ik vind het toch leuk haha daarom liefst met kerst een goede laag en daarna wil ik gewoon kunnen rijden

countrygirl4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:06

Nog even en dan is weer kerstmis O:) Gezelligste tijd van het jaar :D

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:10

Dan kom je om 5 uur thuis en is het al schemerig. Heb je het koud door die ijzige wind en neem je lekker een warme kop thee of chocomelk <3
Jaja, winter feelings over here :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:17

Nog 127 dagen tot kerst :D