BenteMaxime schreef:Nu je over Zweden begint, ik vertrek 19 mei met school voor 9 dagen naar Zweden!
Gaaf zeg!

Het is dan nog wel koud, trouwens. Dus dikke kleren mee, de winter is laat dit jaar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BenteMaxime schreef:Nu je over Zweden begint, ik vertrek 19 mei met school voor 9 dagen naar Zweden!
Resistance schreef:BenteMaxime schreef:Nu je over Zweden begint, ik vertrek 19 mei met school voor 9 dagen naar Zweden!
Gaaf zeg!Wat gaan jullie allemaal doen en waar gaan jullie precies heen?
Wij zijn er dan toevallig ook, dus als je in de buurt bent
Het is dan nog wel koud, trouwens. Dus dikke kleren mee, de winter is laat dit jaar!
BenteMaxime schreef:Vind dit weer lekker hoor, en dat mag ook nog duren voor zolang dat nog duurt.. Maar ik denk nu alweer aan 2dekens, heel pyjamapak, wakker worden met sneeuw en winterjassen!
resistace: Stockholm, gaaf hoor! Ben in mei ook naar Zweden geweest. Wat een prachtig land! Wil er heel graag nog naar terug!
Vanessa24 schreef:Ik vind ieder seizoen bijzonder en fijn om mee te maken. Ik moet er niet aan denken dat ik ergens woon waar het de hele jaar door warm is of alleen maar koud. De winter is bijzonder vanwege de sneeuw en gezelligheid in huis. De herfst vanwege de prachtige kleuren in de natuur, de lente die de kou verdrijft na een strenge winter en het heerlijke buitenleven in de zomer.... Ieder seizoen is bijzonder!
Resistance schreef:BenteMaxime schreef:Vind dit weer lekker hoor, en dat mag ook nog duren voor zolang dat nog duurt.. Maar ik denk nu alweer aan 2dekens, heel pyjamapak, wakker worden met sneeuw en winterjassen!
resistace: Stockholm, gaaf hoor! Ben in mei ook naar Zweden geweest. Wat een prachtig land! Wil er heel graag nog naar terug!
Dat snap ik!Wij hebben een huis in Zweden, dus we zijn er eigenlijk altijd te vinden. Met kerst zijn we in London of Stockholm, allebei prachtig!
Toch is Stockholm nog iets bijzonderder als in de ijzige kou het noorderlicht boven de stad hangt.