Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia schreef:Vier 'dagjes uit' kaartjes van C1000.
Afhalen (Helmond) of verzenden mogelijk.
Een doorgevertje dit
Wij gaan ze niet gebruiken, dus kunnen ze naar iemand anders.
Jibbel schreef:Ik heb nog een hele stapel phryso's (het maandblad wat je krijgt als je lid bent van het Fries paardenstamboek). Verschillende jaargangen, vanaf 2007, maar ik geloof niet dat alles compleet is. Het hoeft niet in 1 keer weg, dus als je er een aantal wilt hebben, dan kan dat ook.
Als je er interesse in hebt, stuur dan een pb, anders gaan ze na het weekend in het oud papier.
goldenarrow schreef:Als iedereen die wilt dat het opgehaald wordt gewoon in de post zet waar je het op kan halen hoeft het helemaal niet gevraagd te worden
C_arola schreef:goldenarrow schreef:Als iedereen die wilt dat het opgehaald wordt gewoon in de post zet waar je het op kan halen hoeft het helemaal niet gevraagd te worden
Niet iedereen wil de woonplaats op internet hebben waardoor het gewoon via pb gevraagd kan worden. Dit gaat verder offtopic en kan verder gaan in de HK.
Brainless schreef:Marjoow schreef:Nee, dít gaat offtopic. Algmene vragen (zoals waar ophalen) zijn gewoon toegestaan...
Beginpost:Citaat:* Vragen n.a.v. de aangeboden producten mogen enkel via pb gesteld worden.
Citaat:Wat?:
Maat/Kleur etc*:
Andere relevante informatie:
Waar op te halen?:
Verzendkosten?:
Foto's?:
Staat: Nieuw, zo goed als nieuw, in goede staat, gebruikt, oud, zeer oud.
Kelszz_ schreef:Hallo,
heeft er iemand intresse in een weekendje weg?
https://www.vakantieveilingen.nl/archiv ... 00234.html
Wegens zelf niet kunnen, wil ik deze graag aan iemand weggeven. De waardebon is nog niet geactiveerd, dus reservering moet nog geplaatst worden.