Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zandkorrel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:10

horzlover schreef:
Mijn moeder is gelukkig wel heel normaal hahaha

het 'ergste' wat ik kan bedenken is dat ze me wilde ruilen voor een abbonnement op een krant. Dan staan er van de jongens in de stad die je dat proberen aan te smeren, dus mijn moeder bedankt vriendelijk roept die jongen; Ook niet voor uw dochter? mijn moeder doodleuk: ja dan wel :D

bedankt mam haha

HAHAHAHA _/-\o_

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:19

Geen opmerking waar ik bij was, maar ik vond het best beschamend dat mijn moeder zo trots was dat ik voor het eerst ongesteld was geworden (ik was 14), dat ze het aan iedereen die ze kende ging vertellen... -O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:52

horzlover schreef:

het 'ergste' wat ik kan bedenken is dat ze me wilde ruilen voor een abbonnement op een krant. Dan staan er van de jongens in de stad die je dat proberen aan te smeren, dus mijn moeder bedankt vriendelijk roept die jongen; Ook niet voor uw dochter? mijn moeder doodleuk: ja dan wel :D

bedankt mam haha

als ie knap was geweest was ik er nog op af gestapt hoor, zeker als ik melig was :')

horsiegek

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:55

Mogen vader opmerkingen ook?

Ik lag in de tuin te zonnen toen de moeder van mijn schoonzus de tuin in kwam. Best ongemakkelijk momentje dus. Mijn vader loopt achter haar en zegt doodleuk:

Zo, jij hebt je vleeswaren uitgestald..!?

Dus..

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:59

horsiegek schreef:

Ik lag in de tuin te zonnen toen de moeder van mijn schoonzus de tuin in kwam. Best ongemakkelijk momentje dus. Mijn vader loopt achter haar en zegt doodleuk:

Dus..

Snap hem niet :+

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:03

SuzanH schreef:
horsiegek schreef:

Dus..

Snap hem niet :+

Ik lag in mijn bikini in de tuin. En de moeder van mijn schoonzus ken ik amper. Ik voelde me dus al ongemakkelijk waarop mijn vader het er nog even bovenop gooide dat ik "ongegeneerd" mijn "vleeswaren" had uitgestald.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:05

horsiegek schreef:

Dus..

dacht eerst dat je met ontbloot bovenlijf lag, gelukkig niet dus :+

Ik lag in mijn bikini in de tuin. En de moeder van mijn schoonzus ken ik amper. Ik voelde me dus al ongemakkelijk waarop mijn vader het er nog even bovenop gooide dat ik "ongegeneerd" mijn "vleeswaren" had uitgestald.[/quote]

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:37

horzlover schreef:

bedankt mam haha

_O- Was het een leuke jongen?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:20

amado7 schreef:
oh jongens, die laatste. Geweldig _O- Waren er nog meer mensen in de winkel? :+

Ik deed destijds boodschappen op zaterdag ochtend... Dus reken maar uit winkel was behoorlijkvol.. en dat terwijl ik het halve dorp daar kon... Hahaha

Dochterlief ging ook op zoek naar een andere mama... Na een paar dagen was ik dit zat... Dus ik d'r tasje gepakt en op straat gezet... Ze ging helemaal uit d'r dak van het huilen. Ze wist niet hoe snel ze moest zeggen dat ze toch geen andere mama wilde en dat ze dat niet meer zou zeggen enz. Daarna heeft ze dit soort dingen ook nooit meer gezegd. Als ze langer dan 6 dagen m'n stem niet hoort of me ziet... Heimwee..

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:27

Als ik vroeger mijn speelgoed niet op wilde ruimen. Zei ik altijd "nee doe ik niet mama, ik ga wel een andere mama zoeken :') "

Waarop mijn moeder bloedserieus zei, nou dat laat maar lekker liggen voor mamas nieuwe kindje, als jij toch een andere mama gaat zoeken.. Je moet is weten hoe snel ik mijn spullen opruimde :')

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:49

Geweldig topic dit _O-
kan me zo 123 niets bedenken van mijn moeder, wel van mezelf :P
ik was 5, en stond samen met mijn nicht in een paskamer in de winkel. nou mijn nicht wilde een broek passen, toen ik haar zag riep ik keihard "HÉ, JOUW ONDERBROEK ZIT TUSSEN JE BILLEN!" (ze had dus een string aan), in een drukke winkel :')

kan nu wel begrijpen dat ze me heeft gehaat die dag _-:(

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:17

Roos_Herco schreef:
horzlover schreef:

bedankt mam haha

_O- Was het een leuke jongen?

Ja hahaha maar ik was 13 en totaal niet met jongens bezig helaas anders had het anders nog wel wat kunnen worden hahaha :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:58

Hahah geweldig die verhalen. _O-

Ik heb niet iets genants. Maar wel iets grappigs. Ik was vorig jaar in een paardenwinkel en wat zag ik daar met iemand... Van die strikjes voor kleine meisjes en hun pony, in het roze. :') We moesten daar om gniffelen en vonden het echt schattig. Dat is echt zoiets voor als je zeven bent en een roze rijbroek, shirt, roze rijhandschoentjes draagt een roze dekje hebt voor je shetje. Voor de nieuwsgierigen:

http://i39.tinypic.com/f1d3sg.jpg

We gingen weer verder kijken. Een paar minuten later heeft mijn moeder iets uitgezocht... Duwt ze me die strikjes in me hand. ''Hier, deze koop je ook.'' O:) Ik moest keihard lachen en kon niet meer ophouden.
Nee heb ze niet gekocht. :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 00:02

niet van mn moeder, maar als klein kind zette ik mijn moeder behoorlijk voor banketstaaf.. :')
Zo stonden we eens in een drukke supermarkt, ik als klein kind erbij. We stonden bij de kassa en voor ons stond een nogal apart figuur, zwarte kleding, zwarte nagellak etc. Ik bleef stil tot ze wegliep. Toen vroeg ik dus keihard, Mama, is dat nou een heks?! De vrouw verstarde en mijn moeder schaamde zich dood..

Blijkbaar had ik altijd zo van die stomme opmerkingen :+

Ook wist ik al wie ik moest en wie ik niet moest. Als klein kind moest ik met mijn moeder naar zo'n vrouw en dan had die een boek met plaatjes en moest ik haar even gaan vertellen wat dat allemaal was. Zo'n arrogant geval dat denkt dat ze alles wist, mams moest haar ook niet.. Dus ik zei helemaal niks bij haar. Volgens haar moest mijn moeder zich zorgen gaan maken omdat ik nog steeds niets zei en zo achterliep op mijn leeftijdsgenootjes. Zodra we buiten kwamen ratelde ik alles af; ''Mam dat was een bal en een huis en een hond he?'' Ze kon mijn bloed wel drinken.. :')

Niet zo heel grappig, maar typisch mij :')

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:38

Emma_V schreef:
Geweldig topic dit _O-
kan me zo 123 niets bedenken van mijn moeder, wel van mezelf :P
ik was 5, en stond samen met mijn nicht in een paskamer in de winkel. nou mijn nicht wilde een broek passen, toen ik haar zag riep ik keihard "HÉ, JOUW ONDERBROEK ZIT TUSSEN JE BILLEN!" (ze had dus een string aan), in een drukke winkel :')

kan nu wel begrijpen dat ze me heeft gehaat die dag _-:(

Die is herkenbaar _O-

We waren op vakantie met de familie, en we gingen zwemmen in een meer. Was een spontane actie, dus iedereen in z'n ondergoed.. Zie ik m'n nicht uit het water stappen, roep ik héél hard van een afstand; 'HEY CHANTAL, JE BROEK ZIT IN JE NAAD!!!'
Wist ik veel wat een string was >;) _O-

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:51

Geweldige dingen :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:52

geniaal :')

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:52

SharonIndezz schreef:
Als ik vroeger mijn speelgoed niet op wilde ruimen. Zei ik altijd "nee doe ik niet mama, ik ga wel een andere mama zoeken :') "

Waarop mijn moeder bloedserieus zei, nou dat laat maar lekker liggen voor mamas nieuwe kindje, als jij toch een andere mama gaat zoeken.. Je moet is weten hoe snel ik mijn spullen opruimde :')

Dat is ook een hele effectieve lijkt me ;-)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:58

rainbow8 schreef:
amado7 schreef:
oh jongens, die laatste. Geweldig _O- Waren er nog meer mensen in de winkel? :+

Ik deed destijds boodschappen op zaterdag ochtend... Dus reken maar uit winkel was behoorlijkvol.. en dat terwijl ik het halve dorp daar kon... Hahaha

Dochterlief ging ook op zoek naar een andere mama... Na een paar dagen was ik dit zat... Dus ik d'r tasje gepakt en op straat gezet... Ze ging helemaal uit d'r dak van het huilen. Ze wist niet hoe snel ze moest zeggen dat ze toch geen andere mama wilde en dat ze dat niet meer zou zeggen enz. Daarna heeft ze dit soort dingen ook nooit meer gezegd. Als ze langer dan 6 dagen m'n stem niet hoort of me ziet... Heimwee..

Hahaha dat doet me denken aan mijn moeder. Als ik met mijn zus in de auto zat kregen we heel vaak ruzie om allerlei kleinigheden. Dus dan zaten we op elkaar te vitten, lelijke dingen te zeggen, moeders dreigementen te negeren en soms zelfs wat duwen en trekken.

En dan zette mijn moeder de auto aan de kant en riep ze heel boos: "En nu is het genoeg geweest! Er uit allebei! Dan gaan jullie maar te voet naar huis als jullie je niet kunnen gedragen!" . Waarop wij helemaal in paniek "oooh nee sorry we zullen braaf zijn! nee zet ons asjeblieft niet uit de auto, we zullen ons gedragen!"

Nu weet ik wel dat mijn moeder nooit echt een kind van vijf jaar op kilometers van huis er uit zou hebben geschopt maar toen was ik toch wel even heel erg bang hoor haha.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:04

Dan denk ik aan vroeger :D (Sorry als het geen moederopmerkingen zijn :+ )

Toen was ik zooo vervelend dat mijn ouders me 1 straat verder uit de auto hadden gezet, en toen mocht ik lopen. Toen had ik natuurlijk geluk dat net mijn buren langs kwamen rijden en dat ik heerlijk mee mocht rijden :D daarna nooit meer gedaan.

En nog 1, ik was in de weer altijd s nachts vroeger, en ik kon toch eens krijsen joh, zo erg dat mijn ouders er helemaal gek van werden. Tot op een nacht dat ik weer begon, en ik hield maar niet op.
Mijn vader heeft me opgetild, naar beneden gesjouwd, op het terras gezet in het donker, in de regen, het regende keihard, in mijn pyjama, mijn vader snel naar binnen en deur op slot gedraaid. Ik keihard janken.

Op een gegeven moment heeft mijn vader me weer binnengehaald, naar bed gedaan.

Volgende dag begon ik weer, en mijn vader hoefde maar 1 keer naar de trap te wijzen s nachts en ik was meteen muis, muisstil.
Daarna nooit meer gekrijst s nachts. Mijn vader en moeder waren toch wel blij dat ze dat gedaan hadden :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:07

Kwanyin schreef:
Hahaha dat doet me denken aan mijn moeder. Als ik met mijn zus in de auto zat kregen we heel vaak ruzie om allerlei kleinigheden. Dus dan zaten we op elkaar te vitten, lelijke dingen te zeggen, moeders dreigementen te negeren en soms zelfs wat duwen en trekken.

En dan zette mijn moeder de auto aan de kant en riep ze heel boos: "En nu is het genoeg geweest! Er uit allebei! Dan gaan jullie maar te voet naar huis als jullie je niet kunnen gedragen!" . Waarop wij helemaal in paniek "oooh nee sorry we zullen braaf zijn! nee zet ons asjeblieft niet uit de auto, we zullen ons gedragen!"

Nu weet ik wel dat mijn moeder nooit echt een kind van vijf jaar op kilometers van huis er uit zou hebben geschopt maar toen was ik toch wel even heel erg bang hoor haha.

Whaha dat heeft mijn vader ook een keer gedaan. Mijn zesjarige zusje zei toen ok! En trok de auto open (door het raam wat openstond want er zat kinderslot op de auto) en liep weg :o. Wat doe je dan als ouder :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:22

Hahaha ik heb ook wel eens gedacht "wat als ik het dan gewoon had gedaan?" :') . Volgens mij zou mijn moeder dan een paar honderd meter zijn verder gereden om alsnog terug te draaien ofzo :') . Wat had je vader dan gedaan :P .

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:11

Mijn moeder is niet zo erg wat dat betreft behalve zo'n niet-leuke opmerkingen bij de kassa. 'Zo, 60 cent, kun je ze zelf niet voor gaan kweken he!' 'Nou zo'n actie, kun je niet zelf voor gaan plukken he' Waarop ik zeg 'mam, niet leuk', waar ze weer op zegt 'Maar die jongen achter de kassa lacht! Zie je!' Maaaam, awkward :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:37

Mijn moeder vertelt altijd graag het volgende verhaal aan iedereen; ik was erg klein, een jaar of 4 á 5. Mijn zussen mochten met mijn grote nichten mee naar het Spice Girls concert, super stoer natuurlijk en ik wilde ook. Heb weken tegen m'n moeder aangezeurd 'Ik mag noooooit naar een concert en zij wel!'. :(:) Na een tijdje was ze het echt beu en kreeg ik de vraag of ik wilde voelen hoe het voelde bij zo'n concert. Natuurlijk wilde ik dat wel, want ja, ik mocht nooooit naar een concert. Moeders heeft me even kort tegen de kast aan geplet en gezegd ''zo voelt het nu tussen alle grote mensen bij een concert''. Heb er niet meer om gezeurd daarna. :D

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:40

_/-\o_