De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daenerys

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:14

Daar zou ik dan weer heel blij mee zijn :D

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:16

Geweldig topic :')
afgelopen verjaardag kreeg ik een penny-zomerboek (ik ben in Januari jarig, hij was dus nog van het jaar ervoor)
de manier waarop het gegeven werd was ook heel leuk, "we vonden het wel bij je passen, je bent toch zo'n paardengek!" "Ja euuh, heel erg bedankt"

hoop niet dat ik er volgend jaar weer een krijg :')

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:22

Ik zit op het moment voor werkvakantie Frankrijk toen kreeg ik van een vriend een prinsessenvakantie boek zodat ik me niet hoefde te vervelen in de trein :')

Heb hem maar aan een stel lieve kindertjes hier gegeven

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:48

jiehaaa schreef:
Een gele badpuff met een badeendje erop van een van mijn beste vriendinnen toen ik een jaar of 25 werd.... Heb toen gezegd dat ik geen 6 meer was en dat ze die maar aan haar nichtje moest geven.

Zoiets:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

Nu je het over eenden hebt.. Ik heb een vriendin en die geef ik altijd een geurtje ofzo.
Krijg ik metmijn verjaardag een kartonnendoos (z'n ronde ala waar je dressuurhoedje in zit alleen dan met glitters van de xenos) met allemaal van die badeendjes in alle kleuren (ook van de xenos) wel een stuk of 20..

En ik heb helemaal geen bad! (en dat wist ze want ik zeg altijd bij hen thuis.. "ik ga in jullie bad wonen")

Ik heb een goed doel voor ze gevonden.. de hond van mijn ouders was nmelijk gek op piepspeeltjes. echter naar 3 keer piepen waren ze kapot.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:12

Ik heb van een mannelijke collega een schleich paardje gekregen bij mijn afscheidsetentje.
Ik was toen al ruim in de 30 en spaar ze verder niet :+ Maar hij had in elk geval een persoonlijk kadootje bedacht :Y)

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:13

Grit schreef:
Ik heb van een mannelijke collega een schleich paardje gekregen bij mijn afscheidsetentje.
Ik was toen al ruim in de 30 en spaar ze verder niet :+ Maar hij had in elk geval een persoonlijk kadootje bedacht :Y)

Geef m maar aan mij dan! :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:16

Dat is al langer dan 6 jaar geleden. Geen idee waar die nu is??
Als ik hem tegen kom, mag je hem voor de verzendkosten hebben :D Het is een zwartbonte Tinker.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:21

xNicolx schreef:
Pepernoten en chocolade letters met kerst en dan ook nog hele grote zakken! _/-\o_

(Ex-schoonzusje werkt bij de Hema...:P)

Oh, die krijgen wij nog ver in het volgende jaar van mijn schoonmoeder :P (denk aan april/mei)

Ik bedacht me dat ik nog een oogverblindend lelijk kado tegoed heb... Kwam een aantal jaar terug bij mijn opa&oma om een ingelijste foto van mij en man te geven. Zegt mijn opa, Ja we hebben ook nog wat voor jou... Niet voor nu, maar als wij er niet meer zijn.
Bleek om zo'n compleet theeservies te gaan wat bij hun voor de sier op de kast staat. En niet antiek ofzo maar echt gewoon walgelijk kitsch met veel goud en krullen :D
als dat het enige is wat ik erf is het wel terecht, kom daar nauwelijks over de vloer ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:50

PB me maar als je het hebt en er vanaf wilt, ik vind dat echt awesome. :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:08

Oh dat servies zou ik juist weer wel heel gaaf vinden!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:36

Ik ook, hoe kitscheriger hoe beter :D

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:55

Mijn omaatje is nogal een taaie dus kan wel even duren hoor :P

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:01

Ik heb zat hoor :D Zit niet op je oma's nalatenschap te azen :D

Zo hebben mijn ouders ook dingen in huis staan, lelijk, maar mijn pa hamert er maar op dat die items echt geld op gaan brengen. Ze hebben wat schilderijen van een of andere schilder, en een krantenartikel uit het plaatselijk suffertje van hem, nouuuu daf waren topstukken hoor!
Ik de beste man gegoogled: gewoon NIKS van te vinden :')
Maar goed, ik laat mijn pa maar in de waan :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:04

Mijn moeder verzamelt porseleinen poppen, over lelijk gesproken. :')

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:05

Dat is wel erg ja :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 01:59

Het ergste wat ik (niet) heb gehad is van een vriendin.
Ze kwam op mijn verjaardag en zei: Het cadeau krijg je nog, maar ik heb het nog niet af.
Nu 4 maand later heb ik nog niks..
Heb 3 weken na mijn verjaardag wel een appje gekregen: Zullen we deze week afspreken ik heb je cadeau af?
En uiteindelijk niks gekregen.
Het jaar ervoor kreeg ik een mandje, met een oud beertje met een hartje, chocolade-eieren(die vond ik wel lekker) en van die €1,00 armbandjes die ik nooit omdoe, omdat ik nooit sieraden draag.. En dat is dan je beste vriendin..
Voor haar verjaardag had ik wel echt moeite gedaan.. banketstaaf

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 02:32

kriistellx schreef:
amoj schreef:
Zo'n stom gekleurd ding die je van de trap af moet gooien..
Of 2 magneetjes, en als je ze dan tegen elkaar gooit maken ze een raar geluid..
:')

Ahh zo'n ding voor de trap wilde ik altijd zo graag, maar ik kreeg het nooit |( :P

Ik heb een vriendinnetje er ooit een voor haar verjaardag gegeven. Ze stuiterde er achteraan van de trap en het heeft haar twee tanden gekost. Topcadeau dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:10

Oh ja, cadeautjes die je niet krijgt.. ik had 3 weken ervoor de verjaardag van 2 meisjes die het samen vierden, had beide een cadeautje gegeven en toen was mijn verjaardag, kreeg ik van beide meisjes niets maar "het zou echt nog wel komen hoor!!"
Over 3.5 maand ben ik alweer jarig en ik heb nog steeds niets gekregen. :+

(maar ik geef ze dit jaar ook niets voor hun verjaardag, word wel uitgenodigd maar ga dan zelf ook geen cadeautje meer geven. :n )

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:16

Ohh moet gelijk aan mijn vriend denken.
Hij werd een jaar of 14, en zijn oma had ook wat gekocht. Ochh dit zal jij zo mooi vinden en ik weet zeker dat je het leuk vindt! Kijk es jongen.
Haha komt er een 100jaar uit de tijd spijkerjasje tevoorschijn. Kom op trek is aan!! :+ Haha.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:18

Ik vind dat altijd zooooo stom als mensen zeggen 'Ja je kado komt écht nog.' Zeg dan gewoon helemaal niks, want als dat wordt gezegd weet je 9 van de 10 keer al dat je niks gaat krijgen :=

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:44

Ik heb eens aan mijn broers (ik heb er 3, met aanhang) aanvulling voor mijn spaarrekening gevraagd voor mijn verjaardag. Kwamen ze aan met €20, met zijn zessen. Ze kwamen ook nog eens anderhalf uur te laat aan in het restaurant waar ik met de hele familie wilde gaan eten. Toen ze aankwamen waren ik, mijn zus en jaar partner, mijn ouders en mijn vriend al lang en breed uitgegeten. Dit was afgelopen jaar met mijn verjaardag.
Twee weken geleden krijg ik een appje of ik mee wil doneren aan een racefiets voor mijn broer. Eh... Nee?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:45

_Micha_ schreef:
Ik vind dat altijd zooooo stom als mensen zeggen 'Ja je kado komt écht nog.' Zeg dan gewoon helemaal niks, want als dat wordt gezegd weet je 9 van de 10 keer al dat je niks gaat krijgen :=

Inderdaad!
Ik had ook echt zoiets van: Zeg dan niks en feliciteer me gewoon! Ik vind het al leuk genoeg dat ze komen.

Naja ze was 2 maand na mij jarig en heb haar wel een cadeau gegeven.. Me ook echt weer voor uitgesloofd, gewoon even laten zien hoe het moet.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:45

Ik had op zich zelf een leuk cadeautje bedacht voor mijn beste vriendin: we zouden samen naar de westernmanege hier gaan en een privé les doen :j

Hartstikke leuk opzich, jammer dat ze vorig jaar augustus jarig was en we morgen pas gaan, ze is al bijna weer jarig _O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:09

LauLoveTosca schreef:
oh ja had er trouwens nog een

ik had meisje die van paarden hield (toevallig) ik heel mooi paard van papier marche enzo gemaakt was ze superblij mee en ik werd gepest enzo in die tijd van basisschool krijg ik een kartondoosje van enveloppe vorm met daar 2 uitgeprinte plaatjes van een paard erop.... en bedankt

Ah die vind ik echt erg :n

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 11:33

Een computermuis in de vorm van een auto. Serieus, wat moet ik ermee :')