Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:32

Undefined schreef:
Ik kan me er dus echt niet druk om maken dat ik een handdoek down under zou gebruiken en daarna weer op m'n gezicht :') ja vlak na seks oid is een ander verhaal maar na het douchen?

Als ik sommige reacties hier lees voel ik me net een cave(wo)man.

Nou ondanks dat ik mijzelf vaak 2 x per dag douche ben ik niet vies van mijzelf.
Ik gebruik een handoek voor mijn lijf vaak maar 1x omdat mijn ouders vaak die alweer in de was hebben voordat ik hem weer kan gebruiken.
Maar als hij er nog ligt dan maak ik mij geen zorgen om of ik mij zelf heb droog gemaakt tussen mijn benen.
A ik ben niet vies van mijzelf en B ik ben toch schoon.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:33

Ook ik ben niet vies van mezelf en denk daar ook niet bij na, alles is dan net schoon geboend.
Maar ik ben wel vies van ongewenste luchtjes.... vooral als iets een hele dag opgesloten heeft gezeten...
af en toe om het hoekje heeft gekeken.

Nee dank je dan maar even hoofdpijn.....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:55

Mando schreef:
Ook ik ben niet vies van mezelf en denk daar ook niet bij na, alles is dan net schoon geboend.
Maar ik ben wel vies van ongewenste luchtjes.... vooral als iets een hele dag opgesloten heeft gezeten...

Nee dank je dan maar even hoofdpijn.....

Ik zie een banketstaaf al om het hoekje kijken _O-

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:31

Mando schreef:
Dus ik vind het heel normaal dat je dan even dove en robijntje eroverheen haalt om een beetje lol te hebben.

Mando schreef:

_O- _O- _O-

*ook beelddenker*

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 23:53

Haha koekoek.
Nou sorry hoor maar bij een stinkpielie zou ik echt afknappen. Voor mij is een eerste keer met een iemand die ik zie zitten gewoon met van alles erop en eraan! Want ja je moet wel goed voor de dag komen ehh. En zo een stink ding wil ik niet aan sabbelen dus ik zou die gewoon verzoeken om weer weg te gaan (of ik vertrek zelf). Eerste indruk vind ik belangrijk.
Maar ik ben gelukkig al twee ruime jaren blij met mijn schone vriend dus een eerste keer met een ander hoeft niet meer *D

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 00:27

Hahahaha. Ik kom niet meer bij :')
Gisteravond serieus nog hele discussie gehad, ga je niet douchen dan blijf je maar fijn op je eigen helft van het bed :)
Zelf douch ik echt niet altijd iedere dag, maar als ik met mijn vriend ben, zorg ik echt wel dat ik een minimaal een paar uur van te voren heb gedoucht. Meestal echt direct voor ik er heenga of ik douche daar zodra ik aankom.
jammer genoeg neemt hij het dus niet altijd zo nauw daarmee...maar dan weet ie ook dat er niks gebeurd :)

Mando

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 04:57

Go Girl!!!!!!!!!... _O-...

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 07:46

Waarom douchen we dan wel ineens massaal voor een date??? En na een paar jaar relatie is het allemaal niet meer zo nodig??? Foei Foei :D

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 07:57

Haha dat is dus de reden dat mijn vriend en ik vaak samen douchen :Y)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:27

Tabaluga12 schreef:
Waarom douchen we dan wel ineens massaal voor een date??? En na een paar jaar relatie is het allemaal niet meer zo nodig??? Foei Foei :D

Dat snap ik ook nooit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:36

Mannen die hysterisch gaan doen, wanneer ik mij een dagje niet douche. Hoeven ook niet naast mij in bed te kruipen. Als ik niet douche, dan was ik mij even. Het liefst zonder douchegel. Wil mijn huid zo gezond mogelijk houden. Aangezien ik al een zeer gevoelige huid heb. Dus smeer er zo weinig mogelijk op.

En heb ook wel eens gehad dat ik weer kwam van een tentfeest. Wou even op bed zitten. En werd andere dag wakker in mijn vieze stinkende kleding. Kwestie van snel douchen. Kleren in de was gooien en bed verschonen. En raam wat verder los zetten. Enigste voordeel was dat bier goed ingetrokken was in mijn haar. Dus had lekker zacht haar <3

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:54

Tabaluga12 schreef:

Haha _O-
Of van die vrouwen die na een (ik zeg maar wat) 15-jarige relatie weer gaan daten. Zichzelf opmaken, haren mooi, uren voor de kast staan wat ze aan moeten trekken, lekkere parfum op, welke schoenen moet ik aan???!!
Terwijl ze voor hun exman/vriend niet meer deden. Die was toch al in the pocket.

Ik snap daar ook weinig van en het gebeurd genoeg!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:01

Als ik deze verhalen lees ben ik heel erg blij dat mijn man besneden is en 's avonds gewoon neutraal ruikt omdat er geen kaas KAN ontstaan :P Ik heb trouwens nog nooit een onbesneden man gehad, dus ik kan niet meepraten over kaasjes :))

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:03

Neee joh, een besneden zaakie kan heus ook onfris ruiken heeft er totaal niet mee te maken!!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:04

phormicola schreef:
Als ik deze verhalen lees ben ik heel erg blij dat mijn man besneden is en 's avonds gewoon neutraal ruikt omdat er geen kaas KAN ontstaan :P Ik heb trouwens nog nooit een onbesneden man gehad, dus ik kan niet meepraten over kaasjes :))

Het gaat ook niet om de kaas, het is de plakzak die zo'n misselijkmakende geur mee brengt. %) :r

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:08

Whahahahahahahahahaha

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:10

tante_trien schreef:
phormicola schreef:

Het gaat ook niet om de kaas, het is de plakzak die zo'n misselijkmakende geur mee brengt. %) :r

Hahahaha _O- Dat kan idd niet zo bloemig ruiken soms :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:22

_O- _O_ :')

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:23

Moraal van het verhaal.. met regelmaat lekker soppen het zakie of sjakie :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:24

phormicola schreef:

Het gaat ook niet om de kaas, het is de plakzak die zo'n misselijkmakende geur mee brengt. %) :r[/quote]

Ik krijg bijna de neiging om de zak van mijn vriend eens goed te besnuffelen, ik heb dit werkelijk nog nooit geroken..

En ik ben echt regelamtig heuuuulll dichtbij..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:24

tante_trien schreef:

Nouuuuu, ik heb via via wel gehoord van een man die zijn voorhuid terug los moest laten maken omdat die gewoon vastgekleefd zat van het smegma. Gatverdegatver, dan heb ik gelijk gegeten en gedronken hoor! Dan mogen zijn ballen nog zo fris onderhouden zijn (wat ik dan ook niet geloof)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:25

Urielle schreef:
Nouuuuu, ik heb via via wel gehoord van een man die zijn voorhuid terug los moest laten maken omdat die gewoon vastgekleefd zat van het smegma. Gatverdegatver, dan heb ik gelijk gegeten en gedronken hoor! Dan mogen zijn ballen nog zo fris onderhouden zijn (wat ik dan ook niet geloof)

Vind je het erg als ik niet mee eet? :x

Pascal schreef:
Ik krijg bijna de neiging om de zak van mijn vriend eens goed te besnuffelen, ik heb dit werkelijk nog nooit geroken..

En als je dan de ervaring van een ultieme plakzak wil hebben, doe het dan eens als hij goed gezweet heeft.

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:43

ik douche mij 2 keer per dag, bij het opstaan en voor het slapen. s'ochtends wil ik lekker fris zijn. En ik wil ook fris mijn bed weer in! Ik voel me anders echt vies. Ik was niet bij elke douche beurt mijn haar. Dat bind ik dan op een knot

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 12:44

Wát een smerigheid hier zeg, ik ben beelddenker (gelukkig geen geurdenker, báh!) := :')

Ik douche altijd 's morgens en vaak ook nog 's avonds (na sporten/fietsen/paardrijden).

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 13:00

Ik douche 1 X per week