Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:kiki1983 schreef:Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??
Tjonge lees je de hele topic niet?
Even hard de muziek aan? Tot twee uur snachts... en langer is gewoon associaal
Vjestagirl schreef:Wat ik me afvraag kiki. Stel dat jouw moeder in een bejaardentehuis zou wonen (en in het geval dat je je moeder niet mag of niet meer hebt: iemand waar jij veel om geeft woont in een bejaardentehuis) en de zorg daar komt op zondag ochtend half slapend binnen, heeft moeite met wakker blijven, is wat chaggarijnig, week na week na week. Dan baal jij ook. Terwijl diegene misschien wel jou (of iemand met jouw instelling) als buren heeft en dus niet kan slapen door de herrie.
Er zijn niet veel mensen die voor de lol om half 7 opstaan op zondag ochtend.
kiki1983 schreef:Vjestagirl schreef:Wat ik me afvraag kiki. Stel dat jouw moeder in een bejaardentehuis zou wonen (en in het geval dat je je moeder niet mag of niet meer hebt: iemand waar jij veel om geeft woont in een bejaardentehuis) en de zorg daar komt op zondag ochtend half slapend binnen, heeft moeite met wakker blijven, is wat chaggarijnig, week na week na week. Dan baal jij ook. Terwijl diegene misschien wel jou (of iemand met jouw instelling) als buren heeft en dus niet kan slapen door de herrie.
Er zijn niet veel mensen die voor de lol om half 7 opstaan op zondag ochtend.
Lees het topic maar wat ik vandaag heb geopend. Wat een toeval ik heb een doodzieke moeder gehad die eigenlijk naar een verpleegtehuis had gemoeten ( zeer lang verhaal hoor) en dat is heel simpel, op mijn werk ( vanuit huis en horeca) ik laat niet merken dat ik moe ben. Ik ga niet met mijn problemen anderen lastig vallen en houdt mijn hoofd erbij hoe moeilijk dat soms ook is.
En mijn buren hebben trouwens ook kleine kinderen, slapen ook overal doorheen. Nu heb ik toevallig niets aan staan maar kan genieten van 2pac van hiernaast, bob marley aan de andere kant naast en salsa van beneden. Ik heb er gewoon echt geen problemen mee.
Je zou het ook kunnen omdraaien, omdat TS op zondag werkt mogen er op zaterdagen geen feestjes gehouden worden? Kijk wat ze met haar ruit hebben gedaan schiet bij mij ook in het verkeerde keelgat, sommige van mijn buren zijn ook zo maar ik niet. Leven en laten leven hoor. Je kan niet altijd op je tenen rondlopen omdat je buren het anders horen.
kiki1983 schreef:Je zou het ook kunnen omdraaien, omdat TS op zondag werkt mogen er op zaterdagen geen feestjes gehouden worden? Kijk wat ze met haar ruit hebben gedaan schiet bij mij ook in het verkeerde keelgat, sommige van mijn buren zijn ook zo maar ik niet. Leven en laten leven hoor. Je kan niet altijd op je tenen rondlopen omdat je buren het anders horen.
maralyn schreef:Goh, staat t niet in de wet aangegeven dat je na 10 uur in de avond geen harde muziek meer mag draaien?