Geluidsoverlast buren....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: Geluidsoverlast buren....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 17:26

Aangifte van de vernieling is gedaan, agente vond het ook te zot voor woorden. Moest van haar gewoon blijven bellen bij overlast. Ze heeft de aangifte ook doorgestuurd naar de wijkagent en die gaat contact met mij opnemen. Bemiddeling leek de agente ook een goed idee. Mocht van haar niet alleen met de buren gaan praten, omdat ze ook op haar vrij aggresief over kwamen.

Ben nog bij de univé geweest, maar vandalisme is een punt van uitsluiting in de polis, wordt dus op de glasverzekering ook niet gedekt.
Heb inderdaad al een beetje gezocht naar verfafbijt, ga morgen even bij de gamma langs. Daar zullen ze wel wat hebben

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:16

Collectief asociaal dus Kiki?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:24

Overduidelijk een buurt waar ik niet zou willen wonen, iig...

Eigenlijk gewoon ongelooflijk dat vandalisme een uitsluiting is. Moet je je daar dan apart voor verzekeren?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 19:36

Blijkbaar kán je je daar niet voor verzekeren :\

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:50

kiki1983 schreef:
Ik zet met gemak elke weekend tot 4 uur snachts keihard muziek aan hoor

Nou dit vind ik wel echt aso. Ongeacht of je buren er wat van zeggen of niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:51

Liselot schreef:

Wtf...

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:54

_San87_ schreef:
Liselot schreef:

Wtf...

Klopt, net als terrorisme en natuurrampen, daar kun je je ook niet voor verzekeren.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:56

Dat moet je verhalen op de tegenpartij, maar ja doet daar maar eens even in zo'n geval.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 19:59

agente zei dat ik dan bewijs of een bekentenis moet hebben, en die ga ik natuurlijk niet krijgen

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:59

Christiene schreef:
kiki1983 schreef:
Ts sorry hoor, maar als je in mijn straat zou wonen en de politie zou bellen dan was je hier al door de anderen weggepest. Ik had je sowieso niet meer aangekeken en al helemaal schijt aan je gehad. Mensen wonen er al jaren en jij woont er en er is gelijk ellende? Is toch van de gekken dat je op zaterdagavond niet eens meer ff hard muziek aan mag??

Tjonge lees je de hele topic niet?

Even hard de muziek aan? Tot twee uur snachts... en langer is gewoon associaal

Nou indd, je zal maar kleine kinderen hebben en daar naast wonen.
Je mag NOOIT overlast veroorzaken, dus ook neit weekends. Ik vind ts al schappelijk dat het tot half 11 mag, want als ik moet werken de volgende dag was het om 10 uur echt wel afgelopen goed schiks of kwaadschiks.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:00

FlyAway schreef:
_San87_ schreef:

Wtf...

Klopt, net als terrorisme en natuurrampen, daar kun je je ook niet voor verzekeren.

Ja, dat terrorisme en natuurrampen niet te verzekeren zijn is nogal wiedes. Maar vandalisme... En dan dit soort? Dat vind ik vreemd.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:01

Billy schreef:
Collectief asociaal dus Kiki?

:D
Maar dan is er niets aan de hand, ik denk dat kiki weer niet in een andere buurt zou willen wonen..

Fijn dat zoiets dus niet te verhalen is...
net zoiets als je auto terugvinden met een deuk, ook haast niet terug te krijgen..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:12

Wat ik me afvraag kiki. Stel dat jouw moeder in een bejaardentehuis zou wonen (en in het geval dat je je moeder niet mag of niet meer hebt: iemand waar jij veel om geeft woont in een bejaardentehuis) en de zorg daar komt op zondag ochtend half slapend binnen, heeft moeite met wakker blijven, is wat chaggarijnig, week na week na week. Dan baal jij ook. Terwijl diegene misschien wel jou (of iemand met jouw instelling) als buren heeft en dus niet kan slapen door de herrie.

Er zijn niet veel mensen die voor de lol om half 7 opstaan op zondag ochtend.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:46

Vjestagirl schreef:
Wat ik me afvraag kiki. Stel dat jouw moeder in een bejaardentehuis zou wonen (en in het geval dat je je moeder niet mag of niet meer hebt: iemand waar jij veel om geeft woont in een bejaardentehuis) en de zorg daar komt op zondag ochtend half slapend binnen, heeft moeite met wakker blijven, is wat chaggarijnig, week na week na week. Dan baal jij ook. Terwijl diegene misschien wel jou (of iemand met jouw instelling) als buren heeft en dus niet kan slapen door de herrie.

Lees het topic maar wat ik vandaag heb geopend. Wat een toeval ik heb een doodzieke moeder gehad die eigenlijk naar een verpleegtehuis had gemoeten ( zeer lang verhaal hoor) en dat is heel simpel, op mijn werk ( vanuit huis en horeca) ik laat niet merken dat ik moe ben. Ik ga niet met mijn problemen anderen lastig vallen en houdt mijn hoofd erbij hoe moeilijk dat soms ook is.

En mijn buren hebben trouwens ook kleine kinderen, slapen ook overal doorheen. Nu heb ik toevallig niets aan staan maar kan genieten van 2pac van hiernaast, bob marley aan de andere kant naast en salsa van beneden. Ik heb er gewoon echt geen problemen mee.

Je zou het ook kunnen omdraaien, omdat TS op zondag werkt mogen er op zaterdagen geen feestjes gehouden worden? Kijk wat ze met haar ruit hebben gedaan schiet bij mij ook in het verkeerde keelgat, sommige van mijn buren zijn ook zo maar ik niet. Leven en laten leven hoor. Je kan niet altijd op je tenen rondlopen omdat je buren het anders horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:48

kiki1983 schreef:
Vjestagirl schreef:

Lees het topic maar wat ik vandaag heb geopend. Wat een toeval ik heb een doodzieke moeder gehad die eigenlijk naar een verpleegtehuis had gemoeten ( zeer lang verhaal hoor) en dat is heel simpel, op mijn werk ( vanuit huis en horeca) ik laat niet merken dat ik moe ben. Ik ga niet met mijn problemen anderen lastig vallen en houdt mijn hoofd erbij hoe moeilijk dat soms ook is.

En mijn buren hebben trouwens ook kleine kinderen, slapen ook overal doorheen. Nu heb ik toevallig niets aan staan maar kan genieten van 2pac van hiernaast, bob marley aan de andere kant naast en salsa van beneden. Ik heb er gewoon echt geen problemen mee.

Je zou het ook kunnen omdraaien, omdat TS op zondag werkt mogen er op zaterdagen geen feestjes gehouden worden? Kijk wat ze met haar ruit hebben gedaan schiet bij mij ook in het verkeerde keelgat, sommige van mijn buren zijn ook zo maar ik niet. Leven en laten leven hoor. Je kan niet altijd op je tenen rondlopen omdat je buren het anders horen.

Af en toe een feestje a la, maar elke zaterdag zou ik ook niet tof vinden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:50

kiki1983 schreef:

Tuurlijk mogen er feestjes gegeven worden! Dat geeft de TS ook aan, geen enkel probleem. Als ze het van te voren laten weten kan er een boel. Ik vind er alleen een verschil zitten tussen eens een feestje geven, en iedere week knalhard je muziek aan hebben op een vollume dat je buren niet meer kunnen slapen.

TS geeft aan dat ze het geen enkel probleem vindt dat er overdag muziek gedraaid wordt, dat ze het prima vindt als de muziek tot 22.30 's avonds zo hard staat. Maar de TS kan niet leven en laten leven, want ze kan niet leven op deze manier.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:51

Kiki je zou ook even kunnen bedenken dat de zaterdag en de zondag niet voor iedereen weekend is
Maar bv de dinsdag en de woensdag
En stel.. jij moet vroeg op op die woensdag.. en jouw buren die dag 'weekend' hebben gaan dan keihard muziek draaien.. midden in de nacht.. waar jij niet van kan slapen.. dan ga je mij niet vertellen dat jij je er niet dood aan ergert

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:04

maralyn schreef:
Goh, staat t niet in de wet aangegeven dat je na 10 uur in de avond geen harde muziek meer mag draaien?

Nee dat staat het niet. Maar dat is al eerder aangegeven.. Het is hooguit een APV, maar tijdstippen in de wet worden niet genoemd. Overlast e.d. wel. En daar valt wat tegen te doen. Maar een tijdstip :n

Niettemin zou ik never bij kiki in de straat willen wonen. Het klinkt mij als een tokkiebuurt of als zeér gehorig.. Anyway, van 1 buur elke zaterdag muziek tot diep in de nacht aan moeten horen zou ik niet blij mee worden, laat staan 3! Houdt gewoon rekening met elkaar.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:04

Mijn ellende is dan schijnbaar dat ik door alles heenslaap..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:06

Blijkbaar is dat geen enkel probleem. Dus laten we allemaal maar hopen dat we nooit naast Kiki komen te wonen.

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:09

Of in mijn huis komen te wonen. Ik ben schijnbaar al een verschrikkelijke aso nou leer mijn buren dan maar eens kennen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:11

Ik mag aannemen dat ondanks dat jij overal doorheen slaapt Kiki, je toch wel voor kunt stellen dat dit voor anderen verschrikkelijk is op deze manier? Ieder weekend zulke enorme overlast?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:11

kiki1983 schreef:
Mijn ellende is dan schijnbaar dat ik door alles heenslaap..

Je gehoor is waarschijnlijk al sinds je jonge jeugd zwaar terug gelopen, zou ik er ook doorheen slapen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:12

Ik denk dat kiki niet anders gewend is en dan slaap je er wrs gewoon doorheen.
Maar eerlijk is eerlijk kiki, ik ben heel blij in mijn heerlijk rustige buurtje!
Ben wel benieuwd waar je woont eigenlijk..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 21:15

kiki1983 schreef:
Of in mijn huis komen te wonen. Ik ben schijnbaar al een verschrikkelijke aso nou leer mijn buren dan maar eens kennen.

dus omdat jouw buurman dat doet mag jij dat ook?

man, waarom komt er geen voortplant verbod in die buurt dan? |o 8)7