Lizzyy schreef:lifaya schreef:Paar dagen terug hadden we een vertraging vanwege schapen op het spoor
SHOARMAAAAA!!!![]()
Ik noem mijn vriendin altijd shoarma dus ik dacht huuuuh

Djonah schreef:Nou ik heb vandaag ook gereisd met de trein en heel wat meegemaakt. Ik moet het even van mij afschrijven.
Ik nam vandaag de intercity trein die van Amsterdam naar Alkmaar gaat. Voorbij Heiloo ging de machinist stoppen en voelde ik wat onder het spoor doorgaan. Ik dacht dat zijn vast takken. Helaas niet.. Een conductrice liep langs een beetje half in paniek met een portofoon. Er werd omgeroepen dat er een aanrijding met een persoon was. Hulpdiensten e.d. erbij. Nog een aantal keer omgeroepen en bedankt voor de medewerking. We hebben ongeveer een uur in die trein gezeten. Gelukkig werden we goed op de hoogte gehouden. Nadat alles een beetje bedekt was e.d. mochten we de trein uit en werd ons aangeraden niet naar de bosjes te kijken. We werden met bussen naar Alkmaar vervoerd en kregen een flesje water. In de bus sprak ik iemand van de voorste wagon. Die zag brokstukken heen en weer vliegen dus vermoedelijk een aanrijding met een voertuig. Op internet gekeken en er is niks te vinden. Al met al door een **** manier heel veel vertraging opgelopen. De service van de NS was super, iedereen heel vriendelijk e.d. Mijn gedachte gaan uit naar de machinist. Voor hem/haar zal dit echt een verschrikking zijn.

dat filmen vind ik ook zo verschrikkelijk.

) Toen we bijna waren vertrokken begon de machinist even met klagen dat men niet naar haar had geluisterd en een te kleine trein hadden gestuurd. Dat ging wel even zo door, was wel vermakelijk. 

maar dat gebeurd opzich vaker.