"Jong" kinderen krijgen is in Nederland onder de dertig, daar zoveel in Nederland zo voor verschrikkelijk laat kinderen krijgen zijn.... en moederschap met 18 jaar nog schandalig vinden.
Als iemand 23 is en voor zijn dertigste kinderen wil, betekent dat bij een veel jongere partner idd dat die dus jong kinderen krijgt, nl voor haar 25ste...
Kinderwens is een belangrijk iets en het is handig om te weten van je partner waar je aan toe bent.
Ja, onder je 16de is het erg jong om daar over te moeten beslissen (hoewel soms noodzakelijk, bv bij ongewenste zwangerschap)en dat heeft ze dan ook feitelijk geweigerd (als je even verder leest), wat geen breuk heeft veroorzaakt.
Waarom ik er sexualiteit bij haal is omdat de kans op zwangerschap altijd op de loer ligt, dus dan is het wel handig om te weten wat er gebeurt mocht het meisje zwanger raken.
Verder haal ik het erbij omdat het woord vies zo vaak valt.
Ik richt mijn posts zelden tot iemand persoonlijk, het zijn algemene reacties op genoemde onderwerpen/statements. Ik ben dus niet persee met iemand in discussie, mocht iemand zich aangesproken voelen.
Of iemand achterlijk is of niet is niet aan ons van achter de computer te beoordelen op feit van een ding dat ooit gezegd is.
En ALS hij achterlijk zou zijn, is dat verder toch ook prima, dan zitten ze kwa leeftijd dichter bij elkaar, of niet soms....