Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:11

Misschien snapt ie het idd echt niet...
Toch wel ff moeilijk dit, voelde zo goed bij hem en ik heb iemand nog nooit zo gemist. En dan stuurt ie zoiets l*lligs.
Maar denk dat ik niets meer ga sturen, nu tenminste nog niet. Misschien vanavond of morgen, moet eerst ff afkoelen denk ik anders komen er heel rare dingen in dat berichtje te staan }:)

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:16

Naja, wat een stomme reactie.
Of je stuurt gewoon "Ik heb wel vrienden, maar wilde graag nog een biertje(?) doen met jou, omdat het op stage ook zo gezellig was. Dan drinken we er op het feest eentje." Zeg je niks te veel mee...

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:18

jeetje wat flauw.

nou je hebt inderdaad 2 opties.
1. hij is een mega man en snapt het niet (ja ze bestaan)
2. hji is een dikke loser dat hij jou niet leuk vind en dat ff lekker bot brengt.

bij optie 1 zou ik zoiets als dora aangeven. tuurlijk heb ik vrienden, maar het leek me wel gezellig even met jou op pad.
bij optie 2, zou ik zeggen tuurlijk heb ik vrienden, maar ik dacht, dan heb jij ook eens een gezellige avond ipv met je vrienden op pad en dan sarcastisch natuurlijk.. dat hij sneu is.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:19

Weet je TS, mannen zijn echt best dom hoor. Ik zou sturen wat Eddy_Rocks zegt, vind het wel een goeie :D Het is niet te geloven maar de kans bestaat dat hij het misschien écht niet doorheeft :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:22

Ja nouja weet niet. Ben het een beetje zat om constant hints te geven, ik bedoel dit is toch wel duidelijk?
Miss gooi ik wel een kaartje ofzo in zn brievenbus met daarop in koeienletters ik vind je leuk blinde vink.
:')
Haha sry frustraties moeten er even uit.
Ga vanavond kijken wat ik terug ga sturen. Kan idd zijn dat ie hem nog niet snapt.
Maar ben nu te boos om wat te sturen.

Ik denk als ik stuur; ''Eh, dat was een hint?''
Dat ie dan terugstuurt; huh waarvoor een hint?
:')
Hij is sowieso al niet al te snugger, maar nu snap ik ook waarom hij al zoveel jaren single is. Echt blind.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:26

Tsja het kan nog natuurlijk altijd dat hij een plaat voor zijn hoofd heeft :D . Ook mannen kunnen best onzeker zijn.

Als je het even vergelijkt met hoe ik (en jij ook wel) dacht vroeger TS: Toen ik jonger was, en een jongen had gevraagd of we iets konden gaan doen, dan was mijn eerste gedachte "Voor wat heb je gewed om het mij te vragen en op welke vreselijke manieren ga ik morgen op school uitgelachen worden als ik ja zeg?".
Hij zal wel niet zo denken maar het kan altijd dat hij om de een of andere reden er terughoudend is. "Waarom vraag je aan mij? Ben ik goed genoeg voor je? Vindt je het niet leuker om met vrienden te gaan?"

Dus nu je het ijs gebroken hebt kan je altijd doorvragen en als je niet goed durft dan laat het maar gewoon rusten, dan kun je beter je energie stoppen in iemand die wèl reageert :+ .

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:27

Gewoon sturen: 'Hallohooo, ik vind je LEUK!' Dan valt het kwartje misschien :D Je hebt nou toch niets meer te verliezen (had je sowieso niet maar nu nog minder).

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:29

Ik denk zelf dat je hem moet vergeten. Al is een man nog zo lomp, als hij jou ook leuk vindt, reageerde hij beslist anders. Juist voor een verlegen man zou jouw berichtje een inkopper moeten zijn waar hij op in had moeten gaan als ie jou leuk vindt.
Ik vrees dat het hem niet gaat worden TS. Bespaar je een nog grotere teleurstelling en laat het hier lekker bij. Meer mannen dan kerktorens hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:29

Ik weet wel dat ie over zichzelf op sommige punten onzeker is. Dus het zou best kunnen.
Ik weet ook dat hij denkt; ik krijg toch geen vriendin want alle meiden vinden mij te druk.
Heeft zn vader ooit verteld, dat hij zo denkt.

Maar ik vind die opmerking van; je hebt toch wel vrienden? Een beetje bot.
Zou ie wel niet zo bedoelen maar vind het behoorlijk l*llig overkomen.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:31

Nou zeg dan dat je het banketstaaf over vindt komen!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:31

Je gaat na dat (overduidelijke) smsje er alsnog achter aan smsen?
Joh zoek lekker een andere vent, deze heeft klaarblijkelijk geen interesse. :)
En achter iemand aan lopen is nooit aantrekkelijk.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:32

Het is inderdaad erg bot en persoonlijk zou ik iets hebben van "wel fijn leven als single dan verder", maar als je toch niets te verliezen hebt en je ziet hem anders toch niet meer (als je nog professioneel moest samenwerken oid is het wel vervelender als blijkt dat ene wel gevoelens heeft en de ander niet), dan kan je altijd blijven proberen tot hij zegt "stop nu eens, ik vind je helemaal niet leuk waar haal je dat vandaan!" :D . Zie het als een oefening voor als je iemand tegenkomt die jou wèl leuk vindt, dan heb je als geoefend in het vragen :D .

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:35

auch -O-
Dit is wel de ideale situatie om al je versiertrucks/minder subtiele hints op de vrije loop te laten (ja ik heb wel vrienden maar geen een daarvan is zo leuk/knap als jij....... nee ik heb geen vrienden, wil jij me gezelschap houden? Al mijn vrienden zij op vakantie en ik durf niet alleen...) :)) je hebt nu helemaal niets meer te verliezen, always look on the bright side :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:35

Ik vind "Ik vind je leuk, blinde vink!" wel een goede, ik zeg doen :')
Alleen dan wel met vond... Na die horkerige actie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:37

Jaah dat zou ik wel kunnen doen.
Maar over 1 week moet ik nog wel heen om te werken, alleen is hij er dan niet (op vakantie).
Maar ik moet wel met zijn ouders werken.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:38

Heb al die tijd meegelezen, maar dit is echt een botte reactie dus zou het hier bij laten...

Als een vent je echt leuk had gevonden had hij echt allang ingegaan op je berichtjes.
Hij is zelfs op het feest geweest zonder jou op te zoeken/te informeren dat hij toch ging.

Nee het is erg duidelijk meis...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:42

Ik denk persoonlijk niet dat hij gaat vertellen tegen zijn ouders wat je hebt gezegd, hij zal ook een privéleven hebben.
En moest hij dat toch doen, denk je dat zijn ouders je met een jachtgeweer gaan opwachten omdat je hun zoon durfde vragen? :P . Ze zullen misschien hooguit denken "jammer zo'n leuke meid", of misschien "oef toch niet met dat vervelend kind" :P . Maar verder ga je er niets van merken moesten ze het weten.
Alleen zou ik hele botte berichtjes dan nog even op zich laten wachten want als zoonlief zegt dat jij hem bv een "schele botte hork" hebt genoemd dat vinden ze dan misschien wel minder leuk :P .

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:45

Ach, het is juist toch alleen maar een goed teken als de zoon leuk wordt gevonden?

Idd, voordat je hem gaat beschuldigen en je frustraties eruit gooit, denk even aan hoe vaak je zijn ouders nog ziet ;).

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:54

Ik zou of sturen: ik vond je leuk, blinde vink! Of helemaal niets en van me af zetten!

Je hebt idd niets meer te verliezen nu dus zo'n laatste bericht zou er op zich best achteraan kunnen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:17

Ga hem ook niet de huid volschelden :P
Weet nog niet of en wat ik ga doen. Eigenlijk wil ik het ook nog wel laten weten dat ik hem leuk vind, miss heeft ie echt een plaat voor z'n kop.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:18

Gewoon doen dan! Spontaan, hoppakee!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:36

Dora88 schreef:
Naja, wat een stomme reactie.
Of je stuurt gewoon "Ik heb wel vrienden, maar wilde graag nog een biertje(?) doen met jou, omdat het op stage ook zo gezellig was. Dan drinken we er op het feest eentje." Zeg je niks te veel mee...

Dat zou ik doen ja :) Ik weet niet hoe ie irl is, maar sommige mannen kunnen nu eenmaal erg bot en lomp uit de hoek komen zonder dat ze dat per se bedoelen. Met iets sturen als "dat was een hint" ben je er alsnog omheen aan het draaien, hiermee heb je tenminste duidelijkheid.

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:00

Ik vind de opmerking: Ik vind je leuk, Blinde vink!
Wel een goede!

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:09

Ik zou zelf terugsturen:

Natuurlijk heb ik vrienden, maar het leek me wel gezellig om met jou te gaan

Balen van die botte reactie TS :(:)

Edit: aan de andere kant, flirten, plagen etc zegt niet zoveel. Ik heb gewone vrienden die ook altijd zo omgaan met meiden. Bedoelen ze verder niks mee, is gewoon hun karakter

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 13:31

stuur gewoon terug: ja ik heb zeker vrienden, maar ik wil graag met jou. Ik vind je namelijk heel erg leuk, maar is dat ook wederzijds? Duidelijker kan toch niet en dan weet je het gewoon zeker meid.