Superleuk allemaal! Vooral die natuurtinten vind ik. Ik zou ook graag wat bestellen maar heb mn haar opgemeten en dat is toch wel een stuk langer dan die veertjes? Zit op ong 58cm... Zijn daar überhaupt veren voor?
Denk niet dat ze er zo lang zijn, nee.. Maar meestal doe je de veertjes toch voor in je haar? Vaak is het haar daar wat korter, door een pony of laagjes. Dus eigenlijk valt het dan niet eens op, dat ze niet zo lang zyn als je haar.. Of misschien denkt iemand anders, daar anders over.
Ik heb net 25 gekleurde veren en 20 ringen en inzet naald besteld voor €40 incl. Verzenden. Als het goed is komen die dinsdag mijn kant op want ze moest eerst zelf nieuwe partijen bestellen. Ben benieuwd.
Ga er ook geen 25 inzetten hoor haha, maar dan kan ik als deze eruit zijn over paar weken is andere kleuren proberen. Wil er wel nog 2 per kant bijzetten in me haar heb er nu aan elke kant 4 maar valt niet heel erg op.
Wendy1978
Geplaatst: 26-05-13 21:38
Zijn er ook mensen die veertjes willen ruilen toevallig?? (zijn lange veertjes, 2 stuks... blauw met zwarte streepjes, en dan echte veertjes) en evt nog 1 paarse met streepje Ik zoek liefst witte of lichtroze, andere kleuren mogen ook, als ze maar licht van kleur zijn
Dan moet ik even afwachten wat ik woensdag binnen krijg. Krijg wen mix van 25 kleuren als ze erbij zitten dan wil ik wel ruilen. Heb zelf tog niet zoveel met roze.
Ja, maar ik doel meer juist waar ergens je ze op je hoofd hebt vastgezet. Aangezien het bij mij nogal moeilijk was om een goede plaats te zoeken waar ze zichtbaar waren en m'n haar er niet over viel...