inochiyo schreef:deus_ex schreef:
Das geen ontbijt artikel, maar gewoon service van het huis
leuk zeg, iedereen die komt logeren ...
Nee, zit alleen in het VIP pakket

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ossi schreef:kiki1983 schreef:ik eet dan sochtends McD of chipswerkt perfect tegen een kater en een heel groot glas met ijsblokjes en ijskoude cola.
Voordat je gaat slapen twee glazen water en 1 of 2 paracetamolletjes helpt ook goed
doemaar schreef:Ochtend sex.. middag sex... avond sex maak mij niet uit. Als ik midde in de nacht wakker wordt en ik heb zin gaan met die banaan
deus_ex schreef:Hestakuuk schreef:- Domme vrouwen. Vooral als ze denken dat ze slim zijn, of inhoud compenseren door geluidsvolume...bah!
Je moet niet schreeuwen als je verstand slechts kan fluisteren.![]()
F_Orumster schreef:Mogen we bier drinken?
Jolien87 schreef:Wouter82 schreef:Strakke truitjes met een verre van strak figuur met als gevolg de "muffintop"
Deze kon ik niet echt serieus nemen, na het zien van de boogschietfoto in jouw profiel.
Hestakuuk schreef:Het lijkt mij dat de bedoeling van deze thread wat verloren is gegaan, ik ga eens proberen om de draad terug op te pikken:
- Domme vrouwen. Vooral als ze denken dat ze slim zijn, of inhoud compenseren door geluidsvolume...bah!
- Vrouwen die zichzelf constant tegenspreken en dubbele standaarden gebruiken
- Supermagere vrouwen... als ik een mannenlichaam wil zien, kijk ik wel in de spiegel
- Overdadige make-up
- Een buik die verder uitsteekt dan borsten
- Stretchers, rastahaar, 7 kilo ijzer in gezicht en oren, onnatuurlijke haarkleuren...
Om zomaar wat op te sommen
Jolien87 schreef:Wouter82 schreef:Strakke truitjes met een verre van strak figuur met als gevolg de "muffintop"
Deze kon ik niet echt serieus nemen, na het zien van de boogschietfoto in jouw profiel.
Annash schreef:Ossi schreef:-Te kleine vrouwen
Nou dan kan ik het wel vergeten... mijn ouders hebben niet hard genoeg geschopt en ik ben op 1,49 blijven steken
imd schreef:Ik kom dan juist weer amper lange mannen tegen. Zou je zeggen dat ik nog niet eens extreem lang ben (1,80) en dat veel mannen daar wel boven zitten, maar 't valt me toch tegen
Edit: was laatst op stap en een vriendin van mij had twee eisenhij moest langer zijn ("en dat is toch niet zo moeilijk!" volgensmij is ze 1,65 ofzo?) en nederlands praten. Wat komt ze tegen? Een fransman en een super kleine kerel
imd schreef:kiki1983 schreef:Ik begeef me duidelijk in de verkeerde sociale groepenimd ik ken eigenlijk alleen maar mannen boven de 1.85
Lailaa schreef:UGG's en ballerina's afknappers? Ik loop nergens anders op.
imd schreef:kiki1983 schreef:Ik begeef me duidelijk in de verkeerde sociale groepenimd ik ken eigenlijk alleen maar mannen boven de 1.85
Ossi schreef:Annash schreef:
Nou dan kan ik het wel vergeten... mijn ouders hebben niet hard genoeg geschopt en ik ben op 1,49 blijven steken
Aaaawww koessie koessie koessie *stopt Annash in broekzak*![]()
Annash schreef:Ossi schreef:Aaaawww koessie koessie koessie *stopt Annash in broekzak*
Hee, ik ben dan wel klein, maar geen baby
imd schreef:Kwanyin schreef:Al eens gedacht om naar basketbal te gaan kijken?
Goed idee! Volgensmij hebben al die gozers nu ook een deuk in hun ego want het seizoen gaat vrij slecht, makkelijker aan de haak te slaan