Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:03

Flirten is niets mis mee. Dat is goed voor je ego. :D Maar eerlijk gezegd, snap ik niet, waar de vreemdgangers de tijd voor halen. Ik heb een man, kinderen, een baan, een paard, mijn huishouden, boodschappen doen, sociale contacten................en dan nog bokken???????? Ik heb geen tijd en geen zin in een "second wipmaatje".
Mensen zoeken over het algemeen spanning en sensatie, omdat ze uitgeblust op de bank zitten iedere avond voor de buis en weinig leuke dingen doen, deels door tijd en/of geldgebrek of door gewoonte.
Ik ken wel wat "bijvrouwen", over het algemeen wisten zij in 1e instantie niet, dat zij bijvrouw waren, maar dachten zij dat zij de (nieuwe) hoofdvrouw zouden zijn. Tegen de tijd dat ze erachter kwamen, dat ze "maar" bijvrouw zijn, is het te laat. Of de bijvrouw is verliefd en hoopt ooit hoofdvrouw te worden of de man is al weer verder gegaan naar zijn volgende bijvrouw en de vorige bijvrouw is eenzaam en alleen achtergebleven. :(

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:06

Geyron; mooi gezegd ;)

Maar vinden jullie het dan anders als een homo/lesbi/bi persoon "gevangen" zit in een huwelijk en dus "vreemdgaat" maar dan met het andere geslacht? Dat komt ook enorm veel voor.... Ook dat ze daadwerkelijk houden van hun vrouw en "gewoon" sex hebben met mannen in de bosjes/sauna whatever (en vrouwen net zo goed natuurlijk)

Lieveli; hij zegt sowieso niet veel over zn vriendin ondanks mijn vragen. Het is inderdaad anders dan een open relatie, vreemdgaan is ook niet goed te praten. Aan de andere kant vind ik dat iets tussen de partners en niet van een eventuele lover ernaast. Bedoel als ik hem hoor (qua broer zus) demk ik net zo goed waarom gaat zij in vredesnaam niet weg bij hem! Bedoel dat zij zoveel van hem houdt blijkt ook nergens uit ze staat qua leeeftijd midden in het leven... Ik had eirren voor mn geld gekozen (aan de andere kant ik ken niet de details wie weet is er wel een goede reden om bij elkaar te blijven

Electra63

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:08

Homo of hetero, geen verschil. Vreemdgaan is vreemdgaan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:08

MamboBeach schreef:
Geryon, dat doe je ook waar je partner bij is, onschuldig flirten?

Ik flirt ook wel hoor, ook waar de partner bij is. Die maakt daar geen punt van, ik ga toch met hem mee naar huis. Waarom zou dat stiekum moeten?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:09

Elke vorm van vreemdgaan is walgelijk. Ook als je biseksueel bent en gewoon behoefte hebt aan beide geslachten. De behoefte ernaar is niet walgelijk. Maar het bedriegen is walgelijk. Het gaat enkel om het bedriegen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:10

Ashley, je hoort maar 1 kant van het verhaal. En je werkt mee aan het bedrog, iets wat in mijn ogen net zo erg is.

Zijn vrouw is ook een mens met gevoelens, net zoals jij. En daarbij, ze rijdt paard toch? Straks zit ze ook op bokt. Mooie manier om er dan achter te komen dat je geliefde zijn tollie in het rond draait.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:11

Oke, snap ik.
Toch eigenlijk is iedereen het hierover wel eens... (Hier)
En is/zijn die sites een enorm succes... Dus of heel bokt (behalve ik, aan de andere kant ik ga niet vreemd) is heilig.... Of ? :+

Lieveli: heb ik niet gezegd mbt paardrijden ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:13

Oh er zijn zat mensen op bokt die met een bezette man gaan hoor.. En vast ook die vreemd gaan.

Maar ik ben inderdaad wel aardig heilig ja. Iets wat anderen die mij niet goed kennen, totaal niet van mij verwachten gezien ik nooit niet over seks kan praten :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:14

Ashley5760 schreef:
Oke, snap ik.
Toch eigenlijk is iedereen het hierover wel eens... (Hier)
En is/zijn die sites een enorm succes... Dus of heel bokt (behalve ik, aan de andere kant ik ga niet vreemd) is heilig.... Of ? :+

Lieveli: heb ik niet gezegd mbt paardrijden ;)

Oh mijn excuses, haar zus kan meelezen. Dat maakt het een stuk minder erg.

:')
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 22-04-13 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:14

lieveli schreef:
Dat die sleur komt is een ding wat zeker is. In ieder geval voor veel mensen. Maar hoe vuil of hoe eerlijk ga je daar mee op? Dat zegt iets over je karakter, in mijn nederige opinie. Ook of je daar aan mee werkt.

Een open relatie is toch iets heel anders dan waar jij in verzeild bent? Ik bedoel, jullie hebben elkaar opgepikt op een datingsite voor bezette mensen, jij bent zijn geheim en hij praat niet met veel respect over zijn wederhelft. Hoe kun je dat dan rechtvaardigen voor jezelf?

Ik en mijn man zijn al 20 jaar bij elkaar en ik moet niet denken aan een andere vent tussen de lakens.
Flirten doe ik ook amper en als ik dat doe, puur en alleen voor mijn ego. Meestal flirt ik niet, maar flirt iemand met mij en dat zijn nou meestal niet mijn types :')

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:15

Lieveli : :+ haha

Agggh maar we gaan mooi weer in discussie over het algemene beleid ipv specifiek deze situatie
Of zal ik er nog een paar voorleggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:16

lieveli schreef:
Ashley, je hoort maar 1 kant van het verhaal. En je werkt mee aan het bedrog, iets wat in mijn ogen net zo erg is.

Zijn vrouw is ook een mens met gevoelens, net zoals jij. En daarbij, ze rijdt paard toch? Straks zit ze ook op bokt. Mooie manier om er dan achter te komen dat je geliefde zijn tollie in het rond draait.

Zij heeft geen andere partner, vind ik nogal een verschil.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:18

Mindim schreef:
lieveli schreef:
Dat die sleur komt is een ding wat zeker is. In ieder geval voor veel mensen. Maar hoe vuil of hoe eerlijk ga je daar mee op? Dat zegt iets over je karakter, in mijn nederige opinie. Ook of je daar aan mee werkt.

Een open relatie is toch iets heel anders dan waar jij in verzeild bent? Ik bedoel, jullie hebben elkaar opgepikt op een datingsite voor bezette mensen, jij bent zijn geheim en hij praat niet met veel respect over zijn wederhelft. Hoe kun je dat dan rechtvaardigen voor jezelf?

Ik en mijn man zijn al 20 jaar bij elkaar en ik moet niet denken aan een andere vent tussen de lakens.
Flirten doe ik ook amper en als ik dat doe, puur en alleen voor mijn ego. Meestal flirt ik niet, maar flirt iemand met mij en dat zijn nou meestal niet mijn types :')

_O-

Zoals ik al zei hoef ik ook geen ander aan te raken, moet er niet aan dénken. Terwijl er bij mij toch wel aardig de sleur erin zit. Iedereen gaat er anders mee om.

En dat al na een jaar trouwens.. Is nog best lang gezien ik hiervoor al was uitgekeken na twee maanden :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:18

Mindim schreef:
lieveli schreef:

Zij heeft geen andere partner, vind ik nogal een verschil.

Nee vind ik niet, ik vind dat je ook voor onbekende mensen respect moet opbrengen. Meewerken aan iets walgelijks, dat is gewoon niet oké.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:19

Relatiessites doen het al jaren goed :j zal ook zeker met tijd te maken hebben; via internet iemand ontmoeten is wat minder arbeidsintensief dan de kroeg in gaan :P. Dat eerste kun je ook in je pyjama al hangend op de bank realiseren :D

Ik zie ook geen verschil tussen second love of relatieplanet; firma list en bedrog opereert overal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:20

lieveli schreef:
Nee vind ik niet, ik vind dat je ook voor onbekende mensen respect moet opbrengen. Meewerken aan iets walgelijks, dat is gewoon niet oké.

Ik vind het de verantwoording van de vreemdganger.
Ik zou het zelf trouwens niet aanleggen met een getrouwde vent, niet om diens vrouw, maar ik heb geen zin om op de tweede plek te staan.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:22

Vuurneon; ja stle je voor zit je braaf op lexa kom je er ineens achter na paar dates dat hij bezet is .... Dat lijkt me vreemd!
Agh als ze willen gebeurd het toch wel.
Die van mij ook, als het nu over zou zijn tussen ons die krijgt sowieso een ander niet direct maar binnen halfjaar denk ik wel hoor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:25

Ashley5760 schreef:
Vuurneon; ja stle je voor zit je braaf op lexa kom je er ineens achter na paar dates dat hij bezet is .... Dat lijkt me vreemd!
Agh als ze willen gebeurd het toch wel.
Die van mij ook, als het nu over zou zijn tussen ons die krijgt sowieso een ander niet direct maar binnen halfjaar denk ik wel hoor.

Inderdaad heel vreemd.. Maar ook om te denken dat ik maar als tweede viool zou willen dienen. Als iemand mij dat flikt, dan kan ie beter wegrennen ~~}>

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:28

Geryon; op datingsite inderdaad! Als je op secondlove tweede viool (leuke benaming :+) "moet" spelen daar draait die hele site om haha.

Zijn er eigenlijk mensen die mensen kennen (uiteraard niet zelf hebben meegemaakt :P) die een affaire hadden en samen zijn verder gegaan (met succes)?
Dat lees je nml maar heeel weinig, heb het wel ooit gezien maar meestal is het toh niks....
Lijkt mij ook niks je gaat iets aan met iemand die je kent van vreemdgaan.... Zou ik altijd achterdochtig blijven....

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:28

Geryon schreef:
Maar het bedriegen is walgelijk. Het gaat enkel om het bedriegen.

Kijk, nu komen we ergens.
In integere open harmonie is elke duurzame relatie- invulling even goed als elke ander.
Het is slechts cultuur welke invulling hoofdstroom is.

In de jaren zeventig was vrije sex een parallelle hoofdstroom en anno nu is er een verandering in de hoofdstroom, is de hoofdstroom feítelijk al van richting veranderd terwijl de openheid nog wat achterblijft.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:29

Pfff wat een ophef. Als je echt van je partner houdt, zelfverzekerd bent, en weet dat je een team vormt. Wat is er dan zo erg aan vreemdgaan? Als je het een beetje discreet doet onder "gedoogbeleid" en niet een hele affaire begint en intieme persoonlijke zaken met de minnaar bespreekt... En natuurlijk niet je partner met een soa opzadelen ;)

Echt hoor, ik meen het. Als mijn partner met zijn vrienden op vakantie gaat en daar mocht wat gebeuren dan zit ik daar dus echt niet mee. Ik hoef het niet perse te weten, liever niet zelfs. Maar ik vertrouw hem, en weet wat ik aan hem heb in onze relatie. Als hij daarnaast de behoefte heeft om af en toe iets stouts te doen dan is dat prima. Dat gun ik hem. En wat als hij verliefd wordt op iemand anders? Tja dat is poedersuiker. Maar zolang ik leuk genoeg ben, en mijn best voor hem blijf doen zie ik dat dus niet zo snel gebeuren.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:30

Huertecilla schreef:
Geryon schreef:
Maar het bedriegen is walgelijk. Het gaat enkel om het bedriegen.

Kijk, nu komen we ergens.
In integere open harmonie is elke duurzame relatie- invulling even goed als elke ander.
Het is slechts cultuur welke invulling hoofdstroom is.

In de jaren zeventig was vrije sex een parallelle hoofdstroom en anno nu is er een verandering in de hoofdstroom, is de hoofdstroom feítelijk al van richting veranderd terwijl de openheid nog wat achterblijft.

Dat klopt, het lijkt wel of we erop achteruit gaan qua tollerantie en openheid?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:30

Mindim schreef:
lieveli schreef:

Ik vind het de verantwoording van de vreemdganger.

Ik niet; als je het weet, ben je bewust medeplichtig.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:31

Ja maar als je je daar niet rot om voelt doe je ook niets verkeerd. Is het einde van de wereld niet.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 20:32

Huertecilla schreef:
Idem het gras thuis.
Alleen als daar geen hek om staat kan blijken hoe groen de schijnbaar groenere weide verderop werkelijk is; dat het thuis groener is.
Ok, als die inderdaad groener ís dan heb je een uitdaging maar wie ben jij om degene van wie je houdt groter geluk te ontzeggen?

En dames?