Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:40

Cayenne schreef:
Net even alles gelezen. Groot gelijk dat je boos op hem bent. Je bent notabene in verwachting van zijn kind!
Kun je hem ooit nog vertrouwen zoals je dat eerder deed? En nog belangrijker: wanneer je er niet achter gekomen was, was hij dan gewoon door gegaan met het sturen van dit soort berichten naar dat meisje? Heeft hij er spijt van dat hij dit gedaan heeft of heeft hij er spijt van dat jij hem hebt betrapt? Dat is een groot verschil.

hier ga ik toch in mee....en wat ik me ook meteen afvraag is je heb em nu betrapt stel hij blijft t doen en t komt niet meer goed tussen jullie hou je dan het kindje?? of zou je hem dan voor adoptie doen vanwege hem??
daar was ik wel nieuwschierig naar eigenlijk ik zou mezelf denk echt heel vies voelen als mijn vent zoiet zou doen als ik zwanger zou wezen...en ik zou denk zelf het kindje niet willen houden maar dat is denk ik voor iedereen anders

fokfanaat

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:45

nathalietje hoe oud ben je?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:47

Je hebt groot gelijk hoor Rapons, ik vind nog dat je mild reageert, ik weet niet of ik zo stoer zou kunnen reageren :o

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:47

NathalietjeB schreef:
Cayenne schreef:
Net even alles gelezen. Groot gelijk dat je boos op hem bent. Je bent notabene in verwachting van zijn kind!
Kun je hem ooit nog vertrouwen zoals je dat eerder deed? En nog belangrijker: wanneer je er niet achter gekomen was, was hij dan gewoon door gegaan met het sturen van dit soort berichten naar dat meisje? Heeft hij er spijt van dat hij dit gedaan heeft of heeft hij er spijt van dat jij hem hebt betrapt? Dat is een groot verschil.

hier ga ik toch in mee....en wat ik me ook meteen afvraag is je heb em nu betrapt stel hij blijft t doen en t komt niet meer goed tussen jullie hou je dan het kindje?? of zou je hem dan voor adoptie doen vanwege hem??
daar was ik wel nieuwschierig naar eigenlijk ik zou mezelf denk echt heel vies voelen als mijn vent zoiet zou doen als ik zwanger zou wezen...en ik zou denk zelf het kindje niet willen houden maar dat is denk ik voor iedereen anders

Dit vind ik wel hele heftige uitspraken om te doen in dit topic. Volgens mij kun je daar ook niks over zeggen tot je in zo'n situatie zit.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:48

Cayenne schreef:

Helemaal mee eens! _/-\o_
Iig super dat je de confrontatie aangegaan bent en hoop dat alles straks weer in een rustig vaarwater komt.. probeer aan je kindje te denken, daar van te genieten.. Sterkte!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:48

NathalietjeB schreef:
Cayenne schreef:

Wat heeft dit nou weer met een kind te maken? Je gaat toch je kind niet weggooien omdat paps een beetje maf doet :? Wat een vreemde vragen!

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:05

NathalietjeB schreef:
en wat ik me ook meteen afvraag is je heb em nu betrapt stel hij blijft t doen en t komt niet meer goed tussen jullie hou je dan het kindje?? of zou je hem dan voor adoptie doen vanwege hem??

Waar gaat dit over? Je eigen kind afstaan omdat er een tegenslag in de relatie is. Heb je zelf wel eens een langdurige relatie gehad? Dan wil je elkaar regelmatig achter het behang plakken. Moet je je kinderen dan ook maar op Marktplaats zetten?

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:06

NathalietjeB schreef:
Cayenne schreef:

Dit lijkt me totaal niet aan de orde. >;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:09

NathalietjeB schreef:

Daar kan de baby toch niks aan doen? En haar partner is nog wel steeds degene die ze graag ziet, ze is er niet voor niets zwanger van geworden! Iedereen doet ooit wel iets waardoor hij op een gegeven moment van zijn voetstuk valt en je verder moet leven met de realiteit en bittere herinneringen aan een bepaalde tijd (hoeft helemaal niet vreemdgaan te zijn, maar je eerste rooskleurige beeld wat je met je verliefde kop hebt gemaakt zal ooit aan gruzelementen gaan of op zijn minst barstjes gaan vertonen). Daar hoef je echt niet alles voor op zijn kop te gooien en Raponsje zal vast ook al heel veel houden van dat kleine mensje dat in haar buik rondbuitelt.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:09

Goed gedaan Ts, denk dat je het juist hebt aangepakt.
Volgens mij is wat je doet ook niet 'afstraffen' zoals door sommigen hier negatief gezien wordt, maar eerder ruimte maken. Ruimte om te denken, andere dingen te doen.
En zoals je zegt: tijd voor vriendinnen en jezelf. Even lekker genieten van 'alleen' zijn.
Kan hij ook doen, even alleen zijn op die manier geeft hem de ruimte om na te denken over wat hij echt wil.
Dat is absoluut niet slecht in een relatie maar geeft jullie bijden nieuwe energie om rustig te praten later, over het verdere hoe en waarom.

Die dingen moet je er nu niet meteen aanplakken, zo'n dingen zeg je wanneer je tijd hebt gehad om er over na te denken.
Veel sterkte.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:13

NathalietjeB schreef:
Cayenne schreef:

een gewenst kind aborteren :?

ben jij wel wijs?

TS echt super van je!!! Pas alleen wel op idd dat je hem niet teveel afstoot anders kiest hij misschien alsnog de andere weg

flettie

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:20

Raponsje lieve meid... heb er even geen woorden voor :(:)

De manier waarop je reageert vind ik erg sterk maar ik hoop dat jij en je fubby de troubles wel kunnen uitpraten en oplossen zodat jullie beiden straks fulltime kunnen en mogen genieten van jullie kleine uk.

En weet dat je in het andere topic van ons ook altijd je hart mag komen uitstorten. We zijn nu toch al naar de HK verplaatst ;)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:25

Grr wat zijn mannen toch hufters!
Vergelijkbare situatie bij mij, gelukkig ben ik niet zwanger.. maar ook fb, whatsapp..
Ik denk om eerlijk te zijn niet dat ik hem ooit nog kan vertrouwen, maar bij mij is er dan ook wel daadwerkelijk afgesproken... zogenaamd niks gebeurd. Wie gelooft dat nou?
De berichtjes waren dan ook niet zo flirterig, maar waarom zou je anders liegen over afspreken en of je contact hebt?

Heel lastig dit, want als je hem steeds wilt controleren is het ook geen doen. Dat heb ik zelf nu ook.
Ook moet je uitkijken dat je hem niet teveel buitensluit, even laten voelen is zeker goed, maar op den duur zal je hem dan wel van je laten vervreemden.

Sterkte met alles, ik hoop dat hij hard genoeg vecht om jouw vertrouwen terug te krijgen!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:26

Wow, dit is wel erg shocking..vooral als je iemand volledig vertrouwd en dit totaal niet verwacht..
Hebben ze elkaar ook eens ontmoet? Omdat ik begreep uit je tekst dat dit al voor je zwangerschap speelde en de tekst van wat hij met dr zou doen als ze elkaar (weer) zouden zien..(gezien hij jou dezelfde teksten stuurde toen jij een maand weg was?).

Fijn dat je je hoofd zo 'koel' kon houden..deze stress is niks, laat staan tijdens een zwangerschap! Mooi dat je hem ermee geconfronteerd hebt..hopelijk laat hij het contact nu ook, maar zij zal vast een verdere verklaring willen, gezien zij niet van jouw bestaan afwist..Hij doet dit al een hele poos en is een flinke gewoonte geworden..als het ergens door veroorzaakt wordt, kan zoiets dan wel meteen stoppen bij hem?
Mijn vertrouwen zou compleet nihil zijn en flinke achterdocht hebben de komende tijd...

Wens je veel wijsheid en sterkte..hopelijk kunnen jullie het er nog goed over hebben saampjes.

@ Nathalie..schrik wel van je bericht..je krijgt een kindje met elkaar, groeit uit liefde. Je gaat je al aan je kindje hechten voor het geboren is denk ik..zou jij dan het kindje af kunnen staan, er niet meer van houden, omdat de vader toevallig een enorme loser is? Gok dat jij beter niet aan kinderen kunt beginnen als je er zo slechte binding mee hebt (gebasseerd op je uitspraak met die gemakszucht).

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:27

Kijk even in het profiel van NathalietjeB voordat ze tot de grond toe afgebrand wordt ;)

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:31

Raponsje :oo Wat lees ik nu! Ik zag je opeens al niet meer voorbij komen in het papa en mama topic en dat terwijl je zo blij was met je zwangerschap en de kleine. Wat een nachtmerrie. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe en hoop dat het toch allemaal goed afloopt voor jullie.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:34

Sleeper schreef:
Kijk even in het profiel van NathalietjeB voordat ze tot de grond toe afgebrand wordt ;)

Wat is er met haar profiel dan?

Laat maar. Gezien

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:37

Ik krijg een knoop in mijn maag van je verhaal...... :\
Jeetje wat heftig.... Ik weet helaas wat je doormaakt, ik wou dat ik een goed relativeringsvermogen had en er zo assertief op had gereageerd destijds.
Ik was niet zwanger, geen sportschool... Maar verder, komt het aardig overeen.

Ik vind je wel echt een kanjer dat je zo de zweep erover hebt gegooid *\o/* :D

Ben geen ramptoerist, maar ben wel vreselijk benieuwd hoe dit gaat aflopen, want jeetje, wat kunnen mannen toch een stel ondoordachte eikels zijn :roll:

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:49

Raponsje schreef:
franka75 schreef:
Hahaha je zit lekker wraakzuchtig in elkaar lees ik, wat een hufter zeg

Zeggen "oke niet meer doen he, kom dan gaan we lekker naar bed" dat kan ik in dit geval niet.
Laat hem maar even voelen hoe het is dan.

goed van je meid, en inderdaad laat het hem ook maar eens voelen, om een 'huisgenoot' te zijn.
hou het wel een tijdje vol he meid!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:49

Moeten al die onnodig irritante zeikreacties op mannen steeds? Lijkt me niet echt nodig hier.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:50

Sleeper schreef:

Euh ja en?
Met asperger en pddnos kun je leren omgaan omniet dit soort vragen eruit te knallen.
Heb zelf een vriendin met hetzelfde en geloof me,die heeft heel veel geleerd van haar cursussen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:51

NathalietjeB schreef:
Cayenne schreef:

Lord, wat een bekrompen reactie.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:52

Maartje1990 schreef:
Hmm ik snap het punt van BraveSpots, snap jouw punt ook héél erg goed!! Heel begrijpelijk dat je boos bent en dat hij iig nu op de bank moet slapen. Maar als je wilt dat het goedkomt/werkt moet je het wellicht toch anders aanpakken. Eens goed praten over 'alles' en natuurlijk is dan niet alles vergeten en vergeven, maar op deze manier zal het jullie relatie waarschijnlijk ook alleen maar bergafwaarts laten gaan vrees ik. Echt echt, het is je goed recht om boos te zijn, zeker en wellicht sta je er een van dezer dagen sowieso anders tegenover en zeg je dit momenteel heel erg uit boosheid en emotie (en begrijpelijk!).

Jeetje Rapons! Wat een verhaal zeg. :(:)

Goed dat je hem ermee hebt geconfronteerd! Heel sterk van je!

Ben het wel een beetje eens met bovenstaande. Ik snap dat je boos bent en je hebt er alle recht toe, maar je uiteindelijke doel is niet om hem van je af te drijven maar om de relatie (en het vertrouwen) te herstellen.

Als je boosheid een beetje is bedaard kun je je misschien (ook met het oog op een kleintje straks) beter richten op je doel dan op je nu heersende boosheid.

Hiermee zeg ik niet dat je jezelf totaal moet wegcijferen, je gevoel aan de kant moet zetten en er alles aan moet doen om het hem naar z'n zin te maken. Ik bedoel hiermee dat het op lange termijn misschien niet heel slim is om hem van je af te werken.

In elk geval, heel heel heel veel sterkte toegewenst, want dit wens je niemand toe, al helemaal geen zwangere vrouw! :(:)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:53

liesjecryos schreef:
Sleeper schreef:

Euh ja en?
Met asperger en pddnos kun je leren omgaan omniet dit soort vragen eruit te knallen.
Heb zelf een vriendin met hetzelfde en geloof me,die heeft heel veel geleerd van haar cursussen.

Een handige reactie is het zeker niet maar iedere pdd-nosser en asperger is anders en daar kan je geen oordeel over geven.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:58

Fiffill schreef:
Moeten al die onnodig irritante zeikreacties op mannen steeds? Lijkt me niet echt nodig hier.

Nee klopt inderdaad, hij moet op een voetstuk....
Daar zouden er meer van moeten zijn >;)