TUURLIJK!!! En dat is ook alleen maar een teken dat jullie veel van elkaar gehouden hebben!!!
xJurdyWonanx
Geplaatst: 20-02-13 17:16
Heel veel sterkte toegewenst komende tijd.. Al zal je er de komende tijd niet veel tijd voor hebben omdat je geleefd word met alles regelen maar de klap die daarna komt zal het moeilijkst zijn.
Er zal niets zijn wat hem kan vervangen, maar hopelijk heb je veel steun aan je broers en zussen en zie je in hen ( en in jezelf ! ), heel veel van je vader terug ... zo zal hij altijd een beetje verder leven
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-13 17:33
Shirley schreef:
Er zal niets zijn wat hem kan vervangen, maar hopelijk heb je veel steun aan je broers en zussen en zie je in hen ( en in jezelf ! ), heel veel van je vader terug ... zo zal hij altijd een beetje verder leven
Heb 1 broer en 2 zussen...
Percy
Geplaatst: 20-02-13 17:34
Natuurlijk ga je hem missen, een tweede ouder verliezen heeft ook weer een andere impact dan je eerste ouder verliezen (als ze nog samen zijn). Na de eerste ouder blijft het ouderlijk huis, blijft er een ouder. Na de tweede ouder moet het ouderlijk huis meestal ook opgegeven worden, er is geen andere ouder meer die troost kan bieden, die de overleden ouder door zijn/haar zijn dichtbij kan houden.
Jij bent volwassen maar tussen de regels door begrijp ik dat je vader nog een heel prominente rol in je leven speelde, dat jij zelf geen gezin achter je hebt staan die je nu troost kunnen bieden maar gelukkig heb je wel je broer en zussen.
Ik wens je heel veel sterkte. Het zal moeilijk zijn maar je zal ook altijd de mooie herinneringen hebben!
Davinia_
Geplaatst: 20-02-13 17:35
Ik was ook een stille meelezer en het kippenvel liep over m'n lijf toen ik de update in de titel las. Wat vreselijk zeg! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-13 17:38
Me zus vroeg nog laatst aan hem of het nog een beetje goed ging met hem. Hij knikte al nee, dus er was al IETS aan de hand, maar hij wilde het niet loslaten. Dus er was al iets aan de hand. Laatste keer dat ik er was, moest hij echt ontzettend lang nadenken wie ik was, en begon de zuster vragen aan hem te stellen, bijv. waar hij zich bevond, en wie er naast hem zat (ik.) Hij wilde ook naar 'beneden' en had het steeds over zijn broer en 'maassluis' (waar hij woonde). Gisteren wilde hij al niet meer praten...