Hier spiegelglad! Kom net terug van de paarden, ben 2x bijna uitgegleden op mijn fietsje en mijn zadel zat allemaal ijzel op. Hier is oom flink wat sneeuw gevallen, denk z'n 3cm. Maar het is nog aan het sneeuwen, dus denk dat er nog flink wat bijkomt.
quintusgl
Geplaatst: 14-02-13 23:05
Hier beetje sneeuw maar verder geen ijzel. We hebben geluk als ik het zo lees bij sommige van jullie!
Hier ([***]) is het ook boven 0 en dooit het goed. Onderstaand is van de site van het KNMI. Het wordt van de week eerst weer iets kouder , maar als het goed is gaan dan toch de temperaturen omhoog.
Vooruitzichten Rustig en droog weer met in de loop van de week steeds meer ruimte voor de zon. De temperatuur gaat zowel overdag als 's nachts geleidelijk weer naar beneden. Uitgifte: 15/02/2013 08.10 uur LT
Vooruitzichten lange termijn
vrijdag 22 februari tot en met vrijdag 01 maart Aanvankelijk nog een licht winters weertype met lichte vorst in de nachten. Vervolgens wordt het waarschijnlijk zachter met een toenemende kans op neerslag.
Het is droog en het word licht.Op de daken word de sneeuw al stukken minder. In de tuin ,in het bos en op de weilanden ligt nog genoeg sneeuw.En ook in de straten waar niet gestrooit was,ligt nog sneeuw.