Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarjaG schreef:Gepest worden, het gaat op een bepaald moment onder je huid zitten. Daar bedoel ik mee dat je dan extra gevoelig wordt en de neiging hebt om op alles te reageren. Ik vind het knap dat je je daar onderuit worstelt, hoe moeilijk het ook is. Top! Zolang jij (misschien zelfs letterlijk) je rug recht weet te houden, hebben ze het gevoel dat ze geen vat op je hebben. Inderdaad glimlachend voorbij lopen, dat is prima. Ga je in elkaar krimpen als je ziet dan weten ze dat ze je raken. En die lol gun je ze niet.
Goed op jezelf letten en zorgen dat je zelf weer top in je hum zit.
) , je zeker voordoen ook al ben je dit totaal niet. Toen ik uiteindelijk niet meer als het slachtoffer werd gezien heb ik in het 4de jaar de beste klas van tot nu toe heel mijn middelbaar gehad...
Hoe ging het met gym vandaag? Beetje uit te houden?

Nayomie schreef:Nou, vandaag weer gym gehad. Ze vroeg bij het omkleden of ik haar nog miste. Ik heb maar geantwoord dat ik H3C wel een leuke klas vond. Maar niks over haar persoonlijk gezegd...
Verder, zoals in mijn onderschrift te lezen doe ik mee met een wedstrijd voor de meeste likes en de hoofdpersoon in die verhaal heeft mijn foto ook geliked!

Nayomie schreef:Nou, vandaag weer gym gehad. Ze vroeg bij het omkleden of ik haar nog miste. Ik heb maar geantwoord dat ik H3C wel een leuke klas vond. Maar niks over haar persoonlijk gezegd...
Verder, zoals in mijn onderschrift te lezen doe ik mee met een wedstrijd voor de meeste likes en de hoofdpersoon in die verhaal heeft mijn foto ook geliked!
Ik had me je echt helemaal anders voorgesteld.. Je had eerst andere foto's op je profiel, ik dacht dat je donkerbruin haar had
Wel een leuke foto trouwens
arankeng schreef:Even liken
Weetje wat ik me nou eigenlijk afvraag... Waarom pesten ze jou?
Je ziet er uit als een hartstikke blije meid, of ben ik nou zo raar?!

Paisano schreef:Nayomie schreef:Nou, vandaag weer gym gehad. Ze vroeg bij het omkleden of ik haar nog miste. Ik heb maar geantwoord dat ik H3C wel een leuke klas vond. Maar niks over haar persoonlijk gezegd...
Wie is ze? Ik volg je niet helemaal..
Ben jij blond?Ik had me je echt helemaal anders voorgesteld.. Je had eerst andere foto's op je profiel, ik dacht dat je donkerbruin haar had
Wel een leuke foto trouwens