Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:10

upendo schreef:
Man, ik moet echt op mn handen gaan zitten bij de boktmarkt..

Gebande gebruiker probeert haar spul via de account van een ander te verkopen...

Oeh, ik denk dat ik weet wie.

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:11

Nou, ik heb weer een positieve ervaring erbij hoor! Die mevrouw die de hele zwik heeft gekocht heeft het overgemaakt via Rabobank, heb ik ook, dus het staat er al op! :) daar worden we vrolijk van! :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:14

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:19

WHAHAHAHAHAAAAAA wat een ge-wel-di-ge smiley! Ik kruip grijnzend mijn bed in zo meteen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:29

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:52

Wauw, da's goed geregeld!!

Baalde ze niet dat dat hele speciale kleurtje er niet meer bij zat :P

Doet die ook in MLP of meer in de poppen :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:41

Even off topic, wil iemand van jullie jury spelen bij mijn facebook modellen wedstrijd? Je moet 5 paarden selecteren (zodra zich voldoende opgegeven hebben) die dan kans maken op een fotoshoot van mij (uit de groep van 5 kan facebook er dan 2 kiezen die de shoot daadwerkelijk krijgen). Meer info/vind je het leuk dit te doen: pb me even!

Verder.. wil iemand eens naar mijn advertenties kijken op MP, ik vraag me af wat ik verkeerd doe: ik krijg echt 0 reactie. Zal de link in mijn onderschrift zetten!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:58

Ik heb even gekeken, kan op de advertenties niet wat aanmerken, enige wat ik wel zie is dat de spullen die je aanbied over het algemeen niet snel verkopen, de prijs is niet perse te hoog, maar er is gewoon zoveel meer van te krijgen. als je bijvoorbeeld de dekjes kijkt, ze zijn niet heel specifiek, waardoor niet iemand die perse wil hebben.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:07

Ik denk dat het gewoon niet zulke 'gewilde' spullen zijn.. Ik heb de zelfde soort artikelen te koop staan, wil ook niet verkopen.
Daarnaast vind ik je prijzen wel iets aan de hoge kant. Om even een voorbeeld te nemen een HH sjabrak + 4 bandages.. Er zitten gebruiks sporen op, is niet erg. Maar ik knap daar persoonlijk icm de prijs op af, want je moet niet vergeten dat in 9 vd 10 gevallen t ook verzonden moet worden.

Verder gebruik je veel 'ronde prijzen' 25, 35, etc. Maak daar es 24,95 en 34,95 etc van.. Dan lijkt het goedkoper ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:16

Dank voor de tips, ga ik ze iets lager zetten en niet ronde prijzen :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:18

Of maak ronde prijzen maar dan incl verzenden :)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:54

hier ook weer zo'n rare verkoper, ik had gereageerd op een carnavals pakje, stond werkelijk niets in de advertentie, maar ik vond het pakje heel gaaf dus gemaild, ik kreeg vrij snel al bericht terug, maar in heel slecht smartfoon nederlands, woorden die totaal niet kloppen, nu was ze iets kwijt van het pakje maar wat dat is weet ik dus niet want dat woord is dus veranderd (autocorrectie)

dus maar terug gemaild wat ze nu bedoeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:59

Hier lopen mijn advertenties helemaal niet helaas. Deze week maar opnieuw erop zetten, scheelt dat het me niet in de weg ligt.
Gelijk maar even wat carnavalsoutfits erop zetten.
Birte, jammer dat je nog geen pakje hebt gevonden, ik heb helaas jou maat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:32

Nou net een fijne samenwerking! Had een wedstrijdjasje te koop, werd gisteren gemailt, vandaag stond het geld er al op en heb het net binnen gestoken bij de post! Op 24 uur verkocht en verstuurd. En ik heb mijn geld! Ik mag niet klagen :D

moralian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:37

ik heb net een advertentie op marktplaats gezet voor 4 schleich paardjes maar ik heb geen idee wat de waarde er van is.
nu kreeg ik dus een mailtje met de vraag wat ik er voor wil hebben :)
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... mympSeller

hebben jullie enig idee wat ik per paardje kan vragen?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:54

Dat is nog eens fijn DeMolenhoek! :)
Heb je een paar dingen heel netjes verkocht, krijg je natuurlijk weer zo'n rare... Heb dvd's te koop staan, hij (of zij) heeft geboden, maar met een niet herleidbare naam. Na goed, dat kan, ik geantwoord dat ik akkoord ging met het bod, krijg je een mail dat hij het wil komen ophalen of ie daar een afspraak voor kan maken (er staat bij alleen verzenden), maar met weer een andere rare cartoonnaam ofzo eronder... Nah dacht het dus ff niet :+ Ga echt niet zomaar iedereen aan de deur laten komen, lopen hier in de buurt veel te veel rare figuren rond... Ga maar niet meer reageren denk ik :+

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:55

moralian schreef:
ik heb net een advertentie op marktplaats gezet voor 4 schleich paardjes maar ik heb geen idee wat de waarde er van is.
nu kreeg ik dus een mailtje met de vraag wat ik er voor wil hebben :)
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... mympSeller

hebben jullie enig idee wat ik per paardje kan vragen?

Ik had er ooit 2 te koop staan voor € 7,50 per stuk. Las toen dat dat te duur was. Uiteindelijk heb ik ze voor € 5,- per stuk verkocht.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:45

Elize, dat wil ik wel hoor!

Hier vandaag een meneer aan de telefoon. Hij was op zoek naar een goedkoop zadeltje. Zei eerlijk dat het niet teveel mocht kosten, omdat het door een paar 12 jarige meisjes gebruikt werd. Hun de lusten en hij de lasten...
Boommaat was volgens hem niet zo belangrijk, wat veel rijden deden ze niet.
Nu heb ik nog een leuk boomloos zadeltje met verstelbare panelen. Nu leek me dat in zijn geval verstandiger, wel met een speciale pad eronder.
Hier kon hij zich wel in vinden, en ging de website verder bekijken.

Nog geen 10 minuten later belde hij weer. Hij zag dat ik ook mentuigen had. Nu was hij een menner met z'n pony's.
Of ik ook sulky's verkocht. Toevallig heeft een leverancier van ons deze maar geschikt voor D/E pony's en hij heeft grote B/kleine C.
Maar hij vond ze te duur, Hij kon volgende week wel dood zijn, want hij was niet meer de jongste....
Hij wilde een sulky omdat hij met z'n 4 wieler niet meer comfortabel over onverharde paden kon rijden, alleen over asfalt anders deed z'n hele lijf zeer.....

En ja hoor 5 minuten later belde hij weer...
Het boomloze zadel leek hem ideaal. Is een 16.5 inch of er meisjes van 12 jaar in paste. Tja dat hangt ervan af hoe groot ze zijn. Hierop antwoorde "uhhhhh als een 12 jarige, ik ben allang uit de kleine kinderen". Tja m'n zoontje van 12 past nog prima in een 15 inch, terwijl ik op m'n 12e al 1.65 was....
Moest zo lachen om die man, (niet negatief bedoeld) maar klonk echt als een oud boertje
Hij ging met de meiden overleggen of ze het zadeltje leuk vonden.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:15

Ik heb inmiddels al wel een leuk pakje gevonden a 10 euro, net nog even een paar bunny oren gehaald bij de action die er heel leuk bij passen, dus ik heb straks een heel leuk pakje

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:47

Ok, te vroeg gejuigd.. Die dame van dat ene speciale kleurtje wat ze voor 6 euro wilde hebben is ineens muisstil.. Gevraagd om haar adres enz.. Niks.. Advertentie gesloten, keurig een mailtje gestuurd dat haar zakje, zoals afgesproken hier ligt voor haar, ook niks..

Nu een keurig mailtje gestuurd dat ik het begrijp als ze het druk heeft, maar dat ik graag nog verneem of ze nog wil en dat ik haar adres nog nodig heb. Ik wacht het af. Anders zet ik het haar er gewoon weer op! :P

Vanmorgen het doosje voor de andere dame verzonden, nog een aantal lintjes erbij gedaan. :) Koper heeft beloofd dat ik een foto krijg van een van haar creaties! :D Leuk!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:28

Ik word gewoon voor ****** wijf uitgemaakt via pb. Door dat kind dat (zogenaamd) een frontriem gepost heeft.

Wat ongelooflijk triest dit zeg.
Lijkt me nu wel duidelijk dat ze niet de waarheid spreekt...

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:08

mag ik me ook melden.

heb ook iets raars meegemaakt.
naja twee dingen.

ik ben zeer veel afgevallen, dus zoek tweedehands kleding via marktplaats.
ik wil graag in de buurt zodat ik kan passen.
heb ik gereageerd op een dame met meerdere leuke kledingstukken.
krijg ik een mail.. je mag passen, maar niet bij mij thuis. ok prima, snap ik best, maar waar dan wel passen.
wil ze afspreken in een bushokje.,,.,uhh tja. laat dan maar zitten

twee: advertentie op marktplaats gezocht rijbroeken.. ook weer in de buurt..
ivm passen. en ja hoor reacties.. ik kan versturen.. nee dat wil ik niet. ik wil kunnen passen.
pfff vermoeiend..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:14

nou ja zeg :? in een bushokje passen :roll:

waarom doen mensen zo moeilijk over om even iemand te laten passen :?

Ik heb net 15 min geleden de iphone verkocht!! *\o/* en voor 25 euro meer als ik eigenlijk er voor wou hebben :P
heb alleen geen zin om alle andere (17) mails met biedingen terug te gaan beantwoorden dat ie al weg is -O-
maar ook wel banketstaaf om het niet te doen (?)

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:16

ja i know.
op zich snap ik wel dat mensen liever geen vreemden in huis halen..maar dan moet je wel met een goede oplossing komen.

wel netjes. 25 euro meer gekregen!! top!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 22:23

Dat je er geen zin in hebt is 1 ding...maar een bushokje?? Wat is dat nou voor idioot alternatief :))

Ojajoh: gewoon bij q van die mails op beantwoorden klikken, een nette mail schrijven in de trant van sorry hij is verkocht, succes bij het vinden van wat anders.

Dan kopieër je wat je net getikt hebt en plakt dat gewoon in alle andere mailtjes ook, ben je met 5 minuutjes klaar. Kleine moeite, groot plezier :j