Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij hier bij te helpen.

Lees trouw elke dag met jullie mee maar ben nu toch echt even inspiratie loos.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spritz schreef:Ik draag momenteel Le Vie Est Belle van Lancome (als ik het zo goed schrijf haha).
Ga vanavond nog wel op stap, wordt een spijkerbroek denk ik want anders vind ik het te koud op de fiets
Veseosunce schreef:Een vriend van mij heeft erg veel moeite met kleren kopen.. Nu ben ik al een beetje bezig geweest met nadenken maar, nu is mijn vraag wat jullie zouden denken dat hem staat. Het is een super lange jongen hij is 2.05 en erg dun en iel.. Heeft ook niet echt brede heupen of iets dergelijks.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij hier bij te helpen.![]()
Josien_ schreef:Veseosunce schreef:Een vriend van mij heeft erg veel moeite met kleren kopen.. Nu ben ik al een beetje bezig geweest met nadenken maar, nu is mijn vraag wat jullie zouden denken dat hem staat. Het is een super lange jongen hij is 2.05 en erg dun en iel.. Heeft ook niet echt brede heupen of iets dergelijks.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij hier bij te helpen.![]()
Ik zou beginnen met een gewone rechte broek, een strakkere zal hem nog dunner maken.
Dan gewoon een leuke sweater of blouse ofzo. Als je maar zorgt dat het niet te strak is dan lijkt hij alleen maar langer en ieler.
En natuurlijk iets zoeken wat bij zijn lengte past, dat is het moeilijkst denk ik
_mexx_lady_ schreef:Het is toch maar koud aan het worden en als je dan op de bus moet staan wachten is het koud.
Weet iemand misschien een leuke muts?
Liefst zo eentje met met een bol op je hoofd =D
Weet iemand leuke?
Droomster schreef:_mexx_lady_ schreef:Het is toch maar koud aan het worden en als je dan op de bus moet staan wachten is het koud.
Weet iemand leuke?
Ik heb vandaag een leuke gekocht bij de Xenos, was 7,99 maar deze week hebben ze kortingsstickers. Dus met 25% korting kwam hij op 6 euro.
In creme/off white kleur, gebreid. Bovenop een bol van pluche/korte haartjes & op het gebreide zitten nog gebreide bolletjes. Ik vond hem helemaal leuk! En een neutrale kleur, dus paste bij mijn jas, sjaal & handschoenen
_mexx_lady_ schreef:Het is toch maar koud aan het worden en als je dan op de bus moet staan wachten is het koud.
Weet iemand leuke?
dressagelady schreef:Voor die 50 euro wil ik niet het risico lopen dat ze nep zijndie classic short zijn ook geen 209 maar 199 euro in de winkel. Bleek toen bij de Macro ook niet dat ze toch nep waren? Ze maken ze zo goed na tegenwoordig..
Ik wil nog graag de classic short in het blauw, maar mag niet meer UGGS kopen van m'n moeder
Weet iemand nog een leuke webshop?
lies1994 schreef:Voor alle Uggs liefhebbers:
Bij van den assem (http://www.assem.nl) hebben ze 50% korting op uggs. De mini bailey button is nu 89,95.
Ik heb ze net gehaald. Ze zitten al de hele middag aan mn voeten.