[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:32

Een vriend van mij heeft erg veel moeite met kleren kopen.. Nu ben ik al een beetje bezig geweest met nadenken maar, nu is mijn vraag wat jullie zouden denken dat hem staat. Het is een super lange jongen hij is 2.05 en erg dun en iel.. Heeft ook niet echt brede heupen of iets dergelijks.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mij hier bij te helpen. :D

Lees trouw elke dag met jullie mee maar ben nu toch echt even inspiratie loos.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:50

Spritz schreef:
Ik draag momenteel Le Vie Est Belle van Lancome (als ik het zo goed schrijf haha).
Ga vanavond nog wel op stap, wordt een spijkerbroek denk ik want anders vind ik het te koud op de fiets O:)

Die heb ik laatst gekregen, wat een géweldig geurtje!! <3
Verder wissel ik af met parfum Burberry Britt & DG the one :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:05

Davinia_ schreef:
Leuke dingen! Waar is dat zwarte shirtje van? Die is leuk!

Is van een webshop, 3suisses, maar ik ben niet zeker of je vanuit Nederland kan bestellen

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:25

Vandaag deze binnen gekregen:
Afbeelding

Plus nog een top die niet meer op de site staat :P

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:53

Veseosunce schreef:
Een vriend van mij heeft erg veel moeite met kleren kopen.. Nu ben ik al een beetje bezig geweest met nadenken maar, nu is mijn vraag wat jullie zouden denken dat hem staat. Het is een super lange jongen hij is 2.05 en erg dun en iel.. Heeft ook niet echt brede heupen of iets dergelijks.

Ik zou beginnen met een gewone rechte broek, een strakkere zal hem nog dunner maken.
Dan gewoon een leuke sweater of blouse ofzo. Als je maar zorgt dat het niet te strak is dan lijkt hij alleen maar langer en ieler.
En natuurlijk iets zoeken wat bij zijn lengte past, dat is het moeilijkst denk ik :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:59

Josien_ schreef:
Veseosunce schreef:

Ik zou beginnen met een gewone rechte broek, een strakkere zal hem nog dunner maken.
Dan gewoon een leuke sweater of blouse ofzo. Als je maar zorgt dat het niet te strak is dan lijkt hij alleen maar langer en ieler.
En natuurlijk iets zoeken wat bij zijn lengte past, dat is het moeilijkst denk ik :)

Ja en iets wat een beetje 'body' geeft, een mooie gebreide trui met een mooie kraag? Het moet wel aansluiten, maar niet te strak zijn inderdaad. Zo'n simpel shirt met lange mouwen zal een lange iele man geen goed doen.

Wat een leuke top dressagelady! Waar heb je die vandaan?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:27

Veseosunce ik zou ook voor bovenkleding van grove materialen gaan, een mooi gebreide kabeltrui (vesten maken vaak nog ieler) oid :)

Van de Bershka! Besteld via de site en is door de sneeuw vanuit Spanje naar mij toe gebracht :)) Gewoon betaald met paypal, www.bershka.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:10

Ik ken ook een jongen die zo iel was, hij droeg ook veel grove truien, vooral kabeltruien indd..
En tja, in de zomer zien ze er overal wel iel in uit.. :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:41

Het is toch maar koud aan het worden en als je dan op de bus moet staan wachten is het koud.
Weet iemand misschien een leuke muts?
Liefst zo eentje met met een bol op je hoofd =D

Weet iemand leuke?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:45

Heb toch maar snowboots besteld. Niet helemaal modieus verantwoord misschien, maar ik heb echt geen enkele schoen of laars die ik kan aantrekken met dit weer.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:54

Bonjoy schreef:
Heb toch maar snowboots besteld. Niet helemaal modieus verantwoord misschien, maar ik heb echt geen enkele schoen of laars die ik kan aantrekken met dit weer.

Dat wil ik eigenlijk ook gaan doen idd, al is de sneeuw vast wel tegen de tijd dat ik ze heb haha!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:56

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:56

_mexx_lady_ schreef:
Het is toch maar koud aan het worden en als je dan op de bus moet staan wachten is het koud.

Weet iemand leuke?

Ik heb vandaag een leuke gekocht bij de Xenos, was 7,99 maar deze week hebben ze kortingsstickers. Dus met 25% korting kwam hij op 6 euro.

In creme/off white kleur, gebreid. Bovenop een bol van pluche/korte haartjes & op het gebreide zitten nog gebreide bolletjes. Ik vond hem helemaal leuk! En een neutrale kleur, dus paste bij mijn jas, sjaal & handschoenen :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:58

Ik heb gisteren een zwarte 'beanie' achtige muts binnengekregen van Ebay :) Past mooi bij mijn nieuwe zwarte sjaal! Heerlijk warm.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:11

Droomster schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Weet iemand leuke?

Ik heb vandaag een leuke gekocht bij de Xenos, was 7,99 maar deze week hebben ze kortingsstickers. Dus met 25% korting kwam hij op 6 euro.

In creme/off white kleur, gebreid. Bovenop een bol van pluche/korte haartjes & op het gebreide zitten nog gebreide bolletjes. Ik vond hem helemaal leuk! En een neutrale kleur, dus paste bij mijn jas, sjaal & handschoenen :')

Jammer ik woon in België dus het is wat ver om heen te rijden.
Maar nu kwam ik wel met het idee van de action? Zouden ze ook mutsen hebben daar?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:38

zojuist besteld... nieuwe laptoptas! Voor school *\o/*

Afbeelding

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:51

Weet iemand hoe Mango shirtjes vallen? Normaalgesproken heb ik maat M, maar het gaat om een ruimvallende top en die zijn snel te lang :+

O en ik zoek nog een mooi panterhempje, met brede bandjes het liefst :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:07

_mexx_lady_ schreef:

Weet iemand leuke?

Ik heb deze, past heel mooi bij m'n jas en sjaal en is ongelooflijk warm <3 http://www.wholesalersnapbackhats.com/i ... ts_189.jpg waarschijnlijk niet iets voor jullie hier maar vooral beanies zoals dit met zo'n omgeslagen rand zijn lekker warm :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:23

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:11

Heb er vandaag eentje gevonden, kan helaas geen fotootje uploaden

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:29

mijn zusje werkt op de inkoop afdeling van schoenenreus (ja, ik hoop dat ze niet failliet gaan voor d'r)
maar ze heeft de uggs moeten controleren. Die van haar zijn echt en die van de schoenenreus ook :)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:06

Voor alle Uggs liefhebbers:
Bij van den assem (www.assem.nl) hebben ze 50% korting op uggs. De mini bailey button is nu 89,95.
Ik heb ze net gehaald. Ze zitten al de hele middag aan mn voeten.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:46

Voor die 50 euro wil ik niet het risico lopen dat ze nep zijn := die classic short zijn ook geen 209 maar 199 euro in de winkel. Bleek toen bij de Macro ook niet dat ze toch nep waren? Ze maken ze zo goed na tegenwoordig..

Ik wil nog graag de classic short in het blauw, maar mag niet meer UGGS kopen van m'n moeder :')

Weet iemand nog een leuke webshop? :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:17

dressagelady schreef:
Voor die 50 euro wil ik niet het risico lopen dat ze nep zijn := die classic short zijn ook geen 209 maar 199 euro in de winkel. Bleek toen bij de Macro ook niet dat ze toch nep waren? Ze maken ze zo goed na tegenwoordig..

Ik wil nog graag de classic short in het blauw, maar mag niet meer UGGS kopen van m'n moeder :')

Weet iemand nog een leuke webshop? :)

Ik zoek ook een leuke webshop O:) Heb de rekening vande H&M betaald dus nu mag ik weer van mezelf :=

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:17

lies1994 schreef:
Voor alle Uggs liefhebbers:
Bij van den assem (http://www.assem.nl) hebben ze 50% korting op uggs. De mini bailey button is nu 89,95.
Ik heb ze net gehaald. Ze zitten al de hele middag aan mn voeten.

Ik heb ze gisteren ook besteld, en ik zei nog zo voor mij geen Ugg meer maar helaas :')
Heeft iemand anders ze al besteld en al binnen gekregen?