Wauw... Al die mensen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook tussen zou staan... Zo'n "ramptoerist" (let op de dubbele woordspeling) ben ik dan ook wel weer...
Het gaat er hier al vreselijk aan toe, op een paar vuurspuwende draken, zombies die niet weten waar ze heen moeten en alle supermarkten plunderen en wat komeetjes en lava op de weg, valt het verder best mee! Had er meer van verwacht..
Hmm.. de maya's geven zelf aan dat het niet de einde van de wereld is, maar het einde van een tijdperk in de mayacultuur. ALS wetenschappers ooit serieus denken dat de wereld vergaat, zouden er dan geen oplossingen bedacht worden? Zouden we dan nu niet naar een andere planeet vliegen ipv over een aantal tientallen jaren? Ik geloof niet in het einde van de wereld nu, en als het einde van de wereld ooit komt zou dat door een gat in de ozonlaag komen, en niet omdat de maya's dat zomaar voorspellen...
Laatst bijgewerkt door Love_boyke op 21-12-12 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt
ach weet je, het maakt me niet zoveel uit. Wanneer de wereld vergaat en iedereen gaat mee: oke, ik heb er toch geen last van dan. wanneer de wereld niet vergaat: ook best, we leven gewoon verder. al geloof ik niet dat vandaag de wereld vergaat hoor, ik zie wel wanneer dat wel het geval is
quartel
Geplaatst: 21-12-12 14:12
tttssssss....vergaat een keer de wereld en heb ik het weer gemist
Bel ik voor de zekerheid mijn schoonloeder........en wat denk je???????
On December the 21st, the Earth will enter a ring called The Photonic Belt, at 1:00 am, when there will be a blackout on the planet and three days of darkness. NASA confirmed it on December 8th, 2012. They say that when it gets completely dark, it will be really cold and flashes of light will occur. Nothing will happen, it's just an extraordinary phenomenon that happens every 11,000 years. It is recommended to stay at home, since there won't be any power and so electronic devices won't work.
The three days of darkness will pass and that's what the Mayan calendar was referring to. IF YOU PUT THIS ON YOUR WALL YOU WILL BE SAVED AND HAVE ELECTRICITY FOR 3 DAYS, INFINITE WHISKEY, 3 UNICORNS FOR PROTECTION, AN ARMY OF MAGICAL ELVES TO COMBAT THE ZOMBIE APOCALYPSE, AN ANGEL WITH THE FORCE OF THE UNIVERSE AND THE HELP OF SONGOKU'S GENKI DAMA TO EXPEL THE DEMONS. FURTHERMORE, YOU'LL APPLY FOR A RAFFLE TICKET TO WIN SAGITTARIUS GOLDEN ARMOR AND A ONE WAY TICKET TO NARNIA!!
Zag ik op facebook
corientjuhh
Geplaatst: 21-12-12 14:25
Wij hebben heel toepasselijk de film 2012 gekeken in de klas haha
ArlandoO
Geplaatst: 21-12-12 14:28
Zooo.. nog even de koplampen plaatsen en mijn ark kan te water...