Vanochtend beetje sneeuw, nu weer prut. Dat is het nadeel aan sneeuw in NL, 's ochtends lijkt het leuk maar het is binnen nog time een deprimerende grijze prut geworden .
Hier de hele morgen sneeuw. Gelukkig blijft het niet liggen. Nu droog, maar erg koud. Hoop dat het niet al te hard gaat vriezen, dan kan je hier schaatsen vrees ik!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 03-12-12 17:24
Vanochtend sneeuw gezien, gelukkig geen problemen op het spoor, was al bang dat ik ergens zou stranden Wat is het koud zeg! Aerdenhout, nu al schaatsen??? Levensgevaarlijk
aerdenhout1
Geplaatst: 03-12-12 17:50
Ik niet hoor..hemeltje lief na die schouder uit de kom 3 weken geleden ben ik even heeeeeel voorzichtig! TRrouwens ik kan niet eens schaatsen!
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 03-12-12 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Sjors
Geplaatst: 03-12-12 17:51
Ik ook niet, en woensdag gaan we schaatsen met school Word lachen.
Het gaat aankomende nacht toch echt wel vriezen tot -4! Dat word dus een glad zootje op de wegen. Het is hier na de miezer nog steeds droog,en dat wil ik effe zo houden.Vanavond vanaf 11 uur mag er weer sneeuw vallen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 03-12-12 17:55
aerdenhout1 schreef:
Ik niet hoor..hemeltje lief na die schouder uit de kom 3 weken geleden ben ik even heeeeeel voorzichtig! TRrouwens ik kan niet eens schaatsen!
Ik wel, achter een stoel
quartel
Geplaatst: 03-12-12 17:56
pppfff ben ik er eventjes tussenuit.......is er gelijk weer een nieuw topic
Het mag niet gaan vriezen met die zooi buiten want ik moet morgen om half zes al in de auto zitten
Ja het was om 4uur al hardstikke donker.Mja de donkere dagen voor kerst zijn aangebroken he. Maar nog 18 dagen en dan hebben we de kortste dag alweer gehad.
Sleeper
Geplaatst: 03-12-12 18:48
Sjors schreef:
Sleeper schreef:
Wat een depressief weer, het is de hele dag donker geweest
Man wat zal ik blij zijn als die Kl*te winter plaats maakt voor de lente! Fluitende vogeltjes, geen extra kleding meer, niet donker als je wakker word en in het donker voeren, deuren open, bbq 's en in je T shirtje en korte broekie de stallen mesten...............ZUCHT.... nog een paar maanden!
Ik houd wel van winter, maar aangezien je de winter in Nederland geen winter mag noemen, zou ik het ook fijn vinden als we de winter gewoon overslaan. Maarja, dan het volgende probleem: de zomer is ook geen zomer te noemen in Nederland. En in de lente regent het ook altijd, blijft weinig over zo.