Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannert

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:26

Ik dacht/droomde ook altijd dat ik van de trap kon vliegen. :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:27

ik ook, ik dacht dat ik dat écht kon als ik een danoontje vast had? die staat mij bij XD heb dat ooit eens gedroomd, maar geloofde altijd heilig dat dat echt was gebeurd, heb het gelukkig nooit getest :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:29

Pelryo schreef:
ik ben een keer uit een restaurant meegelopen met een meneer. Hij had gevraagd of ik met hem zijn hondje uit de auto wilde halen. Gelukkig had hij ook echt een hondje in de auto zitten, maar man want was dat fout als ik er nu op terug kijk.

:oo Heeft je moeder je dat nooit meegegeven?

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:31

Ik kan me nog goed herineren we waren in de appie en ik zat lief met een croissantje bij de kinder tv. Toen kwam er een jongentje en die trok mijn croissant uit mijn hand en nam een paar happen, dag croissant -O-

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:31

Geryon schreef:
Pelryo schreef:
ik ben een keer uit een restaurant meegelopen met een meneer. Hij had gevraagd of ik met hem zijn hondje uit de auto wilde halen. Gelukkig had hij ook echt een hondje in de auto zitten, maar man want was dat fout als ik er nu op terug kijk.

:oo Heeft je moeder je dat nooit meegegeven?

vast wel, maar bij mij was het woord 'hondje' een toverwoord. daar liet ik alles voor vallen :Y)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:49

Ik kan me nog herinneren dat ik eens met mijn clownpop door de scapino liep (mn moeder was aan het afrekenen bij de kassa, ik dwarrelde wat rond vlakbij) en toen begon een jongetje van mijn leeftijd (6/7/8??) helemaal te janken en te doen. Kwam zijn vader eraan, jochie helemaal boos tegen zn vader zeggen dat ik zijn knuffel had gestolen toen hij niet thuis was.
Was gewoon mijn knuffel ja -:(-
Die vader van "nee, die is van haar, die van jou is thuis" en jochie en ik toen allebei verbouwereerd .. Er is maar 1 clownie -O-

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 21:49

Mijn zus en ik hebben ooit tijdens een rit naar Frankrijk mijn vader zich het schompes laten schrikken. In die tijd zat je nog zonder gordel achterin (ja, ik ben geen 20 meer :Y) ) Wij zaten op onze knieen via het achterraam naar buiten te kijken. We reden op dat moment een berg op en riepen inene: Pap, de klapcaravan is weg!!! Hij schrok zich echt de blubbers. :+

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:19

Hahaha geniaal sommige dingen :') eigenlijk allemaal

Ik weet (omdat mijn mama het nog wel is naverteld) dat ik vroeger op mn bakfiets naar de spar was gefietst op mn bakfietsje (was heel jong nog en papa en opa zouden opletten) komt mn moeder thuis waar s Angela? Euhh.. Weg dus hele buurt mij zoeken, stond ik voor de winkel croissantje te roepen haha.

En verder herinner ik me nog dat ik keihard onderuit ging met een houten stepje en mn lip bezeerde. Mama zei nog zo; niet op het stepje :o
Of tussen de kast en de tafel zwaaien zeg maar en op mn neus gevallen.. Mama zei het nog ;p

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:37

Ik was vroeger bang voor de kapper?!
Toen ging de bel een keer en dacht ik dat het de kapper was, dus ben ik tussen een heel smal stukje gaan staan tussen de kast en de muur.
Moeder en vader hele huis doorzoeken, STOND ik daar achter te kast te slapen. :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:49

Oja ik heb ook ooit eens kappertje gespeeld _O- scheve en korte pony en het ergste was; de fotograaf kwam de volgende dag op school :')

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:32

Toen ik bijna 3 was ben ik op mijn driewielertje naar de kermis gefietst 2 km verderop, vader zou op mij letten (speelde voor de deur, voor het raam) terwijl mijn moeder kookte.. Tja de computer was belangrijker voor mn vader dus weg was ik..

En in groep 7 heb ik ooit een verhaal geschreven over een jongen uit mijn klas, hoe erg ik hem haatte en dat hij met de juf n*eukte.. Toen hij het verhaal had gevonden (met een hele leuke tekening erbij) heeft hij het aan de juf laten zien, moest ik mooi bij de directrice op de mat komen..
Daarna moest ik hem buiten in de grote container weggooien (papiercontainer) en daar lag een aansteker op de grond.
Heb ik het blaadje aangestoken en in die bak gegooid, want hij mocht absoluut niet meer gevonden worden..
Kreeg ik nog meer problemen met de directrice, en ik snapte maar niet wat ik fout had gedaan. :=

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:57

Als we met mijn moeder naar de groenteboer gingen pikte ze altijd een druif om even te proeven of ze lekker waren. Volgens mijn moeder mocht dat best.
Dus toen ik later eens alleen met mijn zusje in het winkelcentrum was pikte ik bij de groenteboer ook gewoon even een tomaat. Dacht dat dat dan ook wel mocht.
Groenteboer kwam naar buiten "hé, dat mag zomaar niet, een tomaat stelen!"
En ik nog zo van ehmm, maar mama doet dat ook altijd?!
Ik begreep er werkelijk niets meer van.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:03

Ook erg:
Ik en mijn zusje moesten alleen ons eten opwarmen en opeten want mijn moeder moest naar koorrepetitie.
We hadden gehakt, aardappels en bietjes en na een tijdje geen trek meer.
Op school hadden we het net over arme kindertoeslag in de derde wereld die niks te eten hadden dus ik wilde ons restje eten niet weggooien.
Toen heb ik een enveloppe gepakt en die vol gestopt met aardappels en BIETJES! Ik heb hem anoniem geadresseerd aan "de derde wereld" en in de brievenbus gegooid. Ik vond het toen heel grappig, en ik kan er nóg smakelijk om lachen.

Alleen werk ik nu drie ochtenden per week als postsorteerder en kan ik me opeens voorstellen wat een enveloppe met rode bietjes aanricht tussen de post...rouwkaarten, sollicitatiebrieven, liegdesgedichten...ahum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:11

ik weet nog héél erg goed, toen ik nog jong was ging ik een keer belletje lellen bij een meneer. die meneer woonde naast een speeltuintje en zat daar met zijn kleinzoon, ik wist niet dat die man daar woonde dus ik belde gewoon aan en rende weg, die man had mij gezien en rende kei hard achter me aan. greep me bij mijn arm en zei; ''als je dat nog één keer doet, dan breek ik je vingers, scheer je weg jij, jij hoort hier niet''
nou ik ben kei hard en geschrokken weggegrend natuurlijk, en ik heb maaaanden niet langs dat huis gedurft, afentoe zie ik hem nog en krijg ik weer de rillingen, gelukkig herkent hij me niet meer, ben natuurlijk nu al een stukje ouder.....

ik heb het daarna nooit meer gedaan :+

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:39

nobility schreef:
Toen ik op basisschool zat heeft mijn vader me wijs gemaakt dat onze hond een Pikkienees was.En heb dit dus doodleuk op school lopen vertellen. De hond was een Duitse staande...

Zo noemde ik vroeger eekhoorntjes, n**khoorntjes. Waarom geen idee, maar mijn ouders vonden het wel grappig en vroegen dan aan mij. "Hoe heet dat dier met die grote rode staart ook alweer?" En ik dan braaf "n**khoorntje". Tot we bij Bambi in de bioscoop zaten en ik heel luid in de bioscoop riep "Kijk papa en mama n**khoorntjes" Nou, ze hadden het gauw afgeleerd en mij maar verteld dat ze eekhoorntjes heten. :oo

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:42

Ik was 2 (Tevens mijn allereerste herinnering) zat er een duif in de keuken :')

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:44

Sannert schreef:

ik ook!!!!

ik weet nog dat ik een keer een tampon (in verpakking ofcourse) op de overloop boven vond..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 00:47

Toen ik een jaar of 3 was heb ik een keer de wc met maandverband behangen. Wat was mijn moeder kwaad maar ze moest ook heel hard lachen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 08:16

Sannert schreef:

Idem hier :j .

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 09:45

Ik heb wel eens gehoord dat mijn tante vroeger net kon fietsen, maar ze kon niet meer stoppen!
Dus ze is helemaal naar 't dorp gefietst (zo'n 2km) met haar 2/3jr, totdat iemand haar van de fiets heeft gehaald die haar wel kende :')

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 09:56

Mijn ouders hadden thuis op de wc deur n bordje met prive er op.

In de zomervakantie door Frankrijk ging ik met mijn kleine zusje in een groot winkelcentrum op zoek naar de wc. Ik kon nog maar net n beetje lezen.

Ik zag n bordje prive en wist dat we op de goede weg zaten. Wij dus die deur door.

We kwamen in -wat ik toen vond- een heel gangencompex en raakten steeds verder de weg kwijt.

Schrok me rot toen een boze meneer in het frans tegen ons begon te schreeuwen dat we daar niks te zoeken hadden en ons naar mn ouders bracht, na best lang zoeken.

Snapte er niks van...

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 10:11

wat was het dan? :')

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 10:46

Ik kan me nog heel goed herinneren dat mn moeder mij en mijn zusje in bad deed.. mn zusje was denk ik een jaar of 1 en mn moeder was er natuurlijk bij om mn zusje rechtop te houden enzo zodat ze niet kopje onder zou gaan. Ik was een jaar of 3/4. En mn zusje was dus nog niet zindelijk, en ineens zag ik een keutel drijven!!!!!!!!!!! Had mn zusje gewoon in bad gepoept waar ik in zat.. het eerste wat mijn moeder deed was mijn zusje uit bad tillen om haar op de wc te zetten offcourse. Maar mn zusje was zo klein dat ze haar vast moest houden boven de wc anders zou ze erin vallen, en al die tijd liet ze mij in bad zitten met die drijvende keutel, dat vond ik echt verschrikkelijk, gillen en schreeuwen want ik kon zelf nog niet uit bad klimmen..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 11:22

Ik kan mij ook nog herinneren dat ik dacht dat ik kon vliegen en sprong midden in de keuken op en viel op mijn buik Xd

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 11:29

Toen ik net kon lopen, maar nog niet heel ver, gingen we een keer naar de dierentuin in Emmen. Bij de olifanten was een stukje waar geen 'sloot' tussenzit. Ik zat in een buggy, maar vond toen dat ik wel bij de olifanten in kon lopen, aaaiiieenn :') Sorry papa en mama... Heb ze niet kunnen aaien :(