Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin84 schreef:Leuk geslaagd LETS!
Ik loop het liefst op hakken, maar helaas gaat dat niet echt. Mijn knieën en kraakbeen zijn aan het afbrokkelen, word binnenkort geopereerd. Mijn hakken staan al bijna te springen dat ze weer aan het werk mogen!
Valt alles bij de h&m zo groot of is alles oversized dit jaar?
Matsje schreef:Pull& Bear raad ik aan. Niet altijd even leuk maar er zitten soms nét een paar leuke dingen tussen. Beetje Jack&Jones stijl maar dan dames.
Primark, daar MOET je heen, succes in de drukte trouwens...
Ik heb een lange creme kleurige trui bij H&M besteld voor 24,95 geloof ik. Even afwachten, op plaatje was ie leuk:
http://www.hm.com/nl/product/04995?article=04995-B
Wellicht wat voor jou Lisa.
Mendel schreef:liespower94 schreef:Goedemorgen!
Nogmaals een vraag
Iemand enig idee waar ik een superoversized trui kan kopen,
waar de mouwen niet superbreed zijn, maar de trui wel tot ongeveer 30 cm boven mijn knie,
en dan lekker oversized& in de kleur creme!
Ik heb er 1 van Bonprix. Bruin, maar ze hadden ze ook in andere kleuren. (foto staat een paar pagina's terug).
Mereltje schreef:Ik zal even foto's van mijn nieuwe aankoopjes plaatsen
Rood jurkje Primark (twijfel nog of ik hem hou). Riempje hoort er niet bij, heb ik er zelf bij gedaan
[ Afbeelding ]
Hysterische glitterclutch
[ Afbeelding ]
Iets minder hysterische glitterclutch
[ Afbeelding ]
Top Vero Moda
[ Afbeelding ]
Ketting (lang, tot onder mijn borsten)
[ Afbeelding ]
Deze schoenen had ik er voor de vorm even onder aangetrokken, zijn mijn favo enkellaarsjes met hak omdat ik er lang op kan staan/lopen en ze overal wel onder passen
Ook van de Primark, maar dan al van een jaar geleden (heb ze al heeeel vaak gedragen)
[ Afbeelding ]
Chrissie schreef:Het rode jurkje staat inderdaad erg leuk!
Ik ben vanmiddag even bij de Fiftysix outlet geweest. 2 hele mooie chiffon(?) blouses met pailletten op de kraag voor €10,00 per stuk!
http://i168.photobucket.com/albums/u172 ... 9e5919.jpg