Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xlisza schreef:Ik hoop dat het bovenstaande niet het idee van TS is!
Er is nog eens n topic geweest over iemand die misbruikt werd en vast zat thuis.
Zij is toen door hulp van bokt maar ook omdat ze zelf ontzettend sterk was weggegaan thuis en heeft alles op t eerste zicht achter moeten laten. Ze is toen ergens ondergedoken heeft later wel haar spullen kunnen ophalen. Nu gaat t beter met haar, heeft n eigen appartementje, werk en staat op haar eigen benen.
Dat moet jij ook kunnen TS!
CleovG schreef:xlisza schreef:Ik hoop dat het bovenstaande niet het idee van TS is!
Er is nog eens n topic geweest over iemand die misbruikt werd en vast zat thuis.
Zij is toen door hulp van bokt maar ook omdat ze zelf ontzettend sterk was weggegaan thuis en heeft alles op t eerste zicht achter moeten laten. Ze is toen ergens ondergedoken heeft later wel haar spullen kunnen ophalen. Nu gaat t beter met haar, heeft n eigen appartementje, werk en staat op haar eigen benen.
Dat moet jij ook kunnen TS!
Ik hoop ook zeker dat TS dit gaat kunnen. Maar ik vind de manier van communiceren en handelen van de TS uit het andere topic toch wel iets anders dan de TS in dit topic.
Saintelette schreef:Hoe bedoel je? Je praat af en toe een beetje in raadsels
Ik denk dat het heel slim is om eens met een psycholoog te gaan praten, kan heel erg opluchten!
Je hoeft niet eens ergens voor behandeld te worden,mgewoon pratennkan soms ook best fijn zijn![]()
(Er loopt een topic hier op bokt over bokkers die op dit moment in therapie zijn, niks om je voor te schamen dus!)
En mocht er iets uitkomen, dat je wat 'mankeert' (om het maar even te overdrijven), dan is het toch alleen maar fijn dat je er wat mee kunt?
Edit: oh je hebt t via fb gedaan, snap je nu beter