Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:31

zou zomaar kunnen

er is een hoop wat haar bang maakt en waar ze mee zit

verkeerde keuzes

verkeerd zelfbeeld
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-10-12 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:32

Nou nou laten we mensen nou niet op ideeën brengen :=
De ts is hartstikke goed bezig en met wat hulp komt ze er wel...

Dat er gezegd word dat mensen haar niet begrijpen dat is ook logisch, waarschijnlijk heeft diegene nog nooit in een soortgelijke situatie gezeten en daarom zullen sommige dingen misschien wat verwarrend over komen...
Ik kan alleen maar zeggen wees blij dat je het niet begrijpt, probeer je echter wel een beetje te verplaatsen in de ts want die heeft het niet makkelijk en komt om die reden misschien wel wat wispelturig over ;)

xlisza

Re: Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:51

Ik hoop dat het bovenstaande niet het idee van TS is!
Er is nog eens n topic geweest over iemand die misbruikt werd en vast zat thuis.
Zij is toen door hulp van bokt maar ook omdat ze zelf ontzettend sterk was weggegaan thuis en heeft alles op t eerste zicht achter moeten laten. Ze is toen ergens ondergedoken heeft later wel haar spullen kunnen ophalen. Nu gaat t beter met haar, heeft n eigen appartementje, werk en staat op haar eigen benen.
Dat moet jij ook kunnen TS!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:53

xlisza schreef:
Er is nog eens n topic geweest over iemand die misbruikt werd en vast zat thuis.
Zij is toen door hulp van bokt maar ook omdat ze zelf ontzettend sterk was weggegaan thuis en heeft alles op t eerste zicht achter moeten laten. Ze is toen ergens ondergedoken heeft later wel haar spullen kunnen ophalen. Nu gaat t beter met haar, heeft n eigen appartementje, werk en staat op haar eigen benen.

Ik hoop ook zeker dat TS dit gaat kunnen. Maar ik vind de manier van communiceren en handelen van de TS uit het andere topic toch wel iets anders dan de TS in dit topic.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:54

luister hem al de hele dag, hij is denk ik ook wel een beetje van toepassing op jou ts

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:55

ik heb het idee dat sinds je het op bokt hebt gezegd dingen ook in een stroomversnelling voor je zijn gegaan? Je hoort veel verschillende dingen waarbij je stof krijgt tot nadenken hebt. Zorg alleen dat je wel dichtbij jezelf blijft en geen dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt....wij kunnen de situatie niet in zijn geheel dus is het lastig inschatten.....

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:55

CleovG schreef:
xlisza schreef:

Ik hoop ook zeker dat TS dit gaat kunnen. Maar ik vind de manier van communiceren en handelen van de TS uit het andere topic toch wel iets anders dan de TS in dit topic.

Als we het over hetzelfde topic hebben, ja dat klopt! Maar die situatie was ook n tikje anders. Hoop dat deze TS ook de moed vind om hulp te zoeken of anders weg te gaan thuis en vandaaruit een oplossing te zoeken (op kamers/sociale huurwoning) oid.

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:17

daar gaan we dan via facebook..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:18

Ik vind het ook allemaal maar een vreemd verhaal eerlijk gezegd..
Ts.. Je hebt geen vriendinnen schrijf je, je bent afgekeurd.. Kan het niet zijn dat je een beetje waanideeen hebt gekregen omdat je zoveel sociale contacten mist?
Ik krijg ook het idee dat je moeder haar best doet om jullie band goed te houden.. Moeders die niet van hun kinderen houden, nemen ze echt niet mee om een dagje te gaan shoppen ;)
Ik denk dat jij degene bent die hier van alles (onbewust) een probleem maakt
En dan ineens dat verhaal over ene jordan.. Die aan de andere kant van de wereld zit.. Waar je nu ineens bang voor bent..? Waarom?
Je komt op mij over als een erg instabiel meisje.. En zoals ik hier eerder al aangaf: jij gaat het zo niet alleen redden in de grote boze mensen wereld ;)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:18

Ik volg dit topic al een tijdje.

TS, doe alleen hetgene waar je je het beste bij voelt!

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:21

en nog verzonden ook.. ik kan het niet geloven..

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:21

we zullen nu zien of ik dingen erger zie dan realiteit? de waarheid komt eraan..

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:23

riekie15 schreef:
en nog verzonden ook.. ik kan het niet geloven..

Wat is er verzonden?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:23

Je hebt je brief in de Facebook chat gezet?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:24

ik heb het anders neergezet. maar inderdaad er is een soort brief via facebook verzonden en het kan niet ongedaan maken

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:25

Oh zo, snapte het al niet helemaal.
Goed gedaan, hopen dat je snel een reactie krijgt.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:26

Hoe bedoel je? Je praat af en toe een beetje in raadsels ;)
Ik denk dat het heel slim is om eens met een psycholoog te gaan praten, kan heel erg opluchten!
Je hoeft niet eens ergens voor behandeld te worden,mgewoon pratennkan soms ook best fijn zijn :)
(Er loopt een topic hier op bokt over bokkers die op dit moment in therapie zijn, niks om je voor te schamen dus!)
En mocht er iets uitkomen, dat je wat 'mankeert' (om het maar even te overdrijven), dan is het toch alleen maar fijn dat je er wat mee kunt? :)

Edit: oh je hebt t via fb gedaan, snap je nu beter ;)

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:27

ik bedoelde het goed. het doet gewoon een beetje pijn wat er door sommige mensen gestuurt wordt. nu weet mijn moeder ervan zodra ze online gaat.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:27

Saintelette schreef:
Hoe bedoel je? Je praat af en toe een beetje in raadsels ;)
Ik denk dat het heel slim is om eens met een psycholoog te gaan praten, kan heel erg opluchten!
Je hoeft niet eens ergens voor behandeld te worden,mgewoon pratennkan soms ook best fijn zijn :)
(Er loopt een topic hier op bokt over bokkers die op dit moment in therapie zijn, niks om je voor te schamen dus!)
En mocht er iets uitkomen, dat je wat 'mankeert' (om het maar even te overdrijven), dan is het toch alleen maar fijn dat je er wat mee kunt? :)

Edit: oh je hebt t via fb gedaan, snap je nu beter ;)

Dit is inderdaad wel een slim idee, eventjes bij een psycholoog langsgaan, deze kunnen je wel helpen in deze situatie en je kan aan hun je verhaal kwijt, dat mss ook al oplucht!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:41

riekie15 schreef:
ik bedoelde het goed. het doet gewoon een beetje pijn wat er door sommige mensen gestuurt wordt. nu weet mijn moeder ervan zodra ze online gaat.

Weet je moeder dan van de hele situatie of van de "gemene" dingen die hier gezegd worden?

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:42

ik bedoel dat ik haar net de waarheid heb verteld. en zodra ze het ziet zal ik haar ook de brieven geven.
van bokt weet ze niks af alleen mijn neef voor zover ik weet

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:43

Je moeder zal vandaag niet meer online komen denk ik ofwel?
Ben benieuwd naar haar reactie, wel fijn dat je haar iets gestuurd hebt!:)

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 23:45

nee ze gaat nu net naar bed.. baal ik best van maar we hebben morgen nog. ik zal zo een sms sturen en dan zeg ik dat ze even facebook moet bekijken athans of ze het alsjeblieft wilt. en dan tjah.. zien we wel ik heb gezegt dat ik een reactie terug via chat of brief zou waarderen omdat ik het best moeilijk vindt en bang ben voor de reactie wat ik ook gelijk heb uitgelecht

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:47

Goed dat je ook hebt uitgelegd dat je bang bent voor haar reactie. Dan zal ze wellicht eventjes kijken hoe ze het gaat brengen. Dat van die sms is goed, dan weet je dat ze iig morgenvroeg oid haar FB even checkt om te kijken wat je precies bedoelde.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:49

TS, hou je ons nog op de hoogte?

Ohja, mijn pb-box staat open, als je er behoefte aan hebt!