Maiska schreef:Om nog even terug te komen op mijn konijnenverhaal van een paar paginas terug:
@Serendip en xHaiti:
Het probleem met konijnen is dat ze groeien. Een week een jong konijn voor iemand vasthouden kan al betekenen dat ze een groeispurt krijgen en dus helemaal niet meer zo schattig worden gevonden door mensen = moeilijk verkopen = dierenwinkel die ze ook niet wil. Vandaar dat ik maar heb gezegd, weg=pech. Mits ze een goed huis krijgen. Als het nou een dekje was of een konijnenhok, wil ik best wel een weekje wachten en andere mensen even schrijven dat hij gereserveerd is. Maar in dit geval was ik er goed zat van. Ik heb maar 1 mail van die mensen gehad, dat ze hem wel wilde komen halen. Waarop ik dus reageerde dat ik graag nog even de tijd wilde weten en ik gaf alvast mijn adres (domdomdom). Maarja, als je niets meer hoort daarna, wat moet je dan? Dan is het bij mij een kwestie van mail verwijderen en volgende
En ze hebben ons inderdaad erg goed beschreven, de buren. We hebben 0,0 contact met ze en ik weet niet eens hoe hun auto of zijzelf er uit zien.... Mijn vriend heeft een witte bestelbus met logo erop. Maar er rijd een exact zelfde auto hier ook in het kleine dorp rond. Dus wie weet hadden ze wel de verkeerde aangehouden. Ik vind het alsnog belachelijk....
Ik ben verder een stille meelezer hier hahaBen nu aan het wachten op een zadelbontje voor over het zadel via mp, hoop dat ik nog reactie krijg, want mn kont doet echt zeer!
Daar had ik nog niet aangedacht nee... Komt ook omdat wij niet per se een klein konijntje zochten dus dan denk je daar niet aan.. Denk ook wel dat jonge schattige diertjes sneller verkopen dan oudere dieren. (Zie je tenminste ook in asiels vaak)...
Blijft maar een eng idee :p "mp-stalkers"