Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rOcky_lofz schreef:het heerlijke gevoel, dat je smorgens na buiten kijkt, en dan een dikke pak sneeuw ligt
Joolien schreef:Hier nog ski/snowboardliefhebbers? Evt met overnachting
[BM] Fanatieke skiërs en snowboarders gaan meeten!
Ladybird schreef:December 2009 nooit weer te vergeten
Stond om 7 uur bij de bushalte te wachten op de bus, sneeuw? ja een klein beetje het streepje tussen de stoeptegels was wit.. iedereen stond daar te blauwbekken, geen bus te bekennen en iedereen begon al stevig te balen dat de bus niet op kwam dagen..
1 iemand luister naar de radiodie hoort gewoon dat Qbuzz niet rijd..
iedereen reageerd met wat een aanstellers zeg
Qbuzz reed toen net 3 dagen want zij hadden arriva overgenomen
dus wij hoppa weer naar huis, RTV Noord aan, blijkt er in Groningen dus gewoon anderhalf meter sneeuwduinen te liggenen bij ons geen eens een stoeptegel vol
maar goed, om 8uu rofzo begon het bij ons ook te sneeuwen en toen zo ineens was er bij ons ook echt zooveel dat het maar goed was dat wij niet naar de stad zijn gegaan
Ladybird schreef:Joolien schreef:Hier nog ski/snowboardliefhebbers? Evt met overnachting
[BM] Fanatieke skiërs en snowboarders gaan meeten!
]
Lijkt me niet zon strak plan, want dan bivakeer ik de hele winter in het ziekenhuis ivm gecompliceerde beenbreuk ofzo
Joolien schreef:Ladybird schreef:
]
Lijkt me niet zon strak plan, want dan bivakeer ik de hele winter in het ziekenhuis ivm gecompliceerde beenbreuk ofzo
MietjeIk geef je skiles. Helaas geen lekkere gebruinde skileraar maar toch...
Ladybird schreef:Joolien schreef:
MietjeIk geef je skiles. Helaas geen lekkere gebruinde skileraar maar toch...
Geef jij skiles? wat leuk zeghaha maar nee het lijkt me echt niet zon goed idee
Cassidy schreef:Ik denk bij winter er alleen maar aan dat het vroeg donker is, dat het laat licht is, dat ik het gevoel heb alleen maar te lopen ploeteren. Ik denk aan bevroren waterleidingen en bevroren bakken, aan een paard dat niet het land op kan, dat verdoemd is in zijn box te staan en er soms niet uit te kunnen om dat het te glad is. Ik denk aan het zeulen met emmers water, aan het krabben van autoruiten, aan een torenhoge energierekening en ik hoop dat ik de winter financieel doorkom.
Dus winter en kerst? Mag ik vooruitspoelen naar Maart 2013 of zo?