x_Heidi schreef:Waar ik me dan weer als bediening aan irriteer zijn de vragen, wat zit er in mijn soep/pannenkoek, ik ben hier aangenomen om te serveren en zal het echt niet weten
meestal vraag ik het even aan de kok na maar dat kan ook niet altijd.. als het druk is dan hebben de mensen pech, het staat gewoon op de menukaart en die hebben ze ingezien voordat ze bestelden!
Mocht het ooit zover komen dat ik toevallig door jou word bediend (al hoop ik het niet, iemand met zo'n instelling hoef ik niet aan mijn tafel), dan kan je een flinke klacht bij de nVWA verwachten als je niet voor mij wilt navragen wat de ingrediënten zijn. Ik kijk altijd op de menukaart (duh) maar stel dat er niet opstaat dat het gerecht is gegarneerd met amandel? Heb ik dan maar pech en jammer dan dat ik er dood aan kan gaan?
, ik ben hier aangenomen om te serveren en zal het echt niet weten
meestal vraag ik het even aan de kok na maar dat kan ook niet altijd.. als het druk is dan hebben de mensen pech, het staat gewoon op de menukaart en die hebben ze ingezien voordat ze bestelden!

, ik weet nu al vrij veel. Van de herkomst van producten tot een stukje bereiding ed. Enkel wijnen heb ik nog wat moeite mee, daarin is duidelijk te merken dat ik geen opleiding/cursus in dit vak heb gehad. Advies geven laat ik dan ook aan een collega over en laat mezelf dan door hem ook even informeren over desbetreffende wijn, zo leer ik ook weer.